[CL] Manchester United - Galatasaray

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4496
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2944
Liker mottatt: 9752

Hvis vi skal ta dette til filmverdenen så er det så fantastisk jævlig at åpningsscenen i Saving Private Ryan blir mest treffende, helt konkret så tenker jeg på han fyren som går rundt og leter etter armen sin.
post liked by: Pancho P, Pwint, 10Hag, Blodfink, RedTrafford, Schmeichel, Buchan, Ryder
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

selje
Posts: 143
Joined: 16 Oct 2021, 22:16
Liker gitt: 40
Liker mottatt: 413

Vi har nå sett tidenes dårligste forsvar i United noensinne. Er helt sykt at det er mulig å slippe inn så mye mål i hver eneste kamp, når motstanderen knapt har skudd på mål. Alt er mørkt nå, totalt natta. Er også totalt likegyldig mtp Ten Hag. Så og si alle kjøpene hans har vært katastrofe. Antony, Onana, Malacia, Mount, Amrabat - en gjeng middelmådige spillere til overpris. Og ja, man kan skylde på skader, men gud bedre så elendig dekning vi har i stallen.
post liked by: Pink Final, Pancho P, Pwint
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 3136
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 14723
Liker mottatt: 9639

messilingard wrote: 03 Oct 2023, 23:18 Hvis vi skal ta dette til filmverdenen så er det så fantastisk jævlig at åpningsscenen i Saving Private Ryan blir mest treffende, helt konkret så tenker jeg på han fyren som går rundt og leter etter armen sin.
😂😂😂
post liked by: 10Hag, Blodfink, RedTrafford, messilingard, Schmeichel
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

Måns
Donor
Posts: 206
Joined: 24 Oct 2021, 18:29
Liker gitt: 530
Liker mottatt: 697

Pwint wrote: 03 Oct 2023, 23:14 La oss høre hva fremtids-pwint mener om denne sesongåpningen.

Pwint: husker du den elendige sesongåpningen på 23/24 sesongen?

Fremtids-pwint: Nei. Har ingen minner om den. Den må ha druknet i alle troféene vi har fått siden den gang.
Du er nok mer optimist enn det jeg er. Jeg har rundet 50 og har vel tenkt at jeg muligens kan ligge "six feet under" før vi vinner PL igjen. Ser dessverre ingen rask løsning på våre problemer. Å bytte manager vil vel bare eskalere problemet med ny spillestil, nye spillere inn og uro i gjenværende spillergruppen.
post liked by: Pink Final, Pancho P, Pwint, Blodfink, Tringe

Deleted User 402

Det er bare vondt å se på laget. Det er jo, med et unntak, fullstendig kollektiv kollaps. Hva i all verden er det som skjer med oss?
Jeg er bare rådvill og frustrert. Klarer ikke å se at dette snur med det første, dessverre. Tror Ten Hag lever på lånt tid.
post liked by: Pink Final, Pancho P, RedTrafford, Pwint, Blodfink
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 4156
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 18211
Liker mottatt: 11850

Vil påstå at Benny Hill hadde flyt i forhold til dette laget @Pancho P
post liked by: Pink Final, Blodfink, Pancho P, Tringe
User avatar

10Hag
Posts: 1613
Joined: 31 May 2023, 14:27
Liker gitt: 3772
Liker mottatt: 5270

messilingard wrote: 03 Oct 2023, 23:18 Hvis vi skal ta dette til filmverdenen så er det så fantastisk jævlig at åpningsscenen i Saving Private Ryan blir mest treffende, helt konkret så tenker jeg på han fyren som går rundt og leter etter armen sin.
Dette er den morsomste (og mørkeste) kommentaren jeg har lest her 😂
post liked by: Pwint, RedTrafford, messilingard, Pancho P, Blodfink, Schmeichel
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 3136
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 14723
Liker mottatt: 9639

Måns wrote: 03 Oct 2023, 23:22
Pwint wrote: 03 Oct 2023, 23:14 La oss høre hva fremtids-pwint mener om denne sesongåpningen.

Pwint: husker du den elendige sesongåpningen på 23/24 sesongen?

Fremtids-pwint: Nei. Har ingen minner om den. Den må ha druknet i alle troféene vi har fått siden den gang.
Du er nok mer optimist enn det jeg er. Jeg har rundet 50 og har vel tenkt at jeg muligens kan ligge "six feet under" før vi vinner PL igjen. Ser dessverre ingen rask løsning på våre problemer. Å bytte manager vil vel bare eskalere problemet med ny spillestil, nye spillere inn og uro i gjenværende spillergruppen.
Ja, jeg vet ikke hvor mye jeg tror på den der selv. 😂
post liked by: Måns, RedTrafford, Pink Final, Blodfink, Pancho P
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

Jan Erik
Posts: 2670
Joined: 16 Oct 2021, 21:39
Liker gitt: 8622
Liker mottatt: 8857

Jeg blir overrasket om ten Hag faktisk klarer å snu dette. Eventuelt hvor lang tid han trenger på det, og like imponert om United faktisk gir ham den tiden. Det er et lag i oppløsning -igjen- vi ser nå. Presset er tydeligvis for mye, og spillerne stoler ikke på seg selv eller lagkameratene sine, og da er det bare et tidsspørsmål før det går ut over treneren. Akkurat nå er det like mørkt som de siste ukene med Mourinho, Solskjær og Ragnick. Det er skremmende likt.
post liked by: Pwint, Måns, 10Hag, Pink Final, Blodfink, Pancho P, selje
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 3136
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 14723
Liker mottatt: 9639

Ja, den saving private Ryan kommentaren var LANGT mer underholdende enn noe United har hostet opp denne sesongen @messilingard
post liked by: 10Hag, Pancho P, messilingard, Jan Erik, RedTrafford, Blodfink, Schmeichel
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

Måns
Donor
Posts: 206
Joined: 24 Oct 2021, 18:29
Liker gitt: 530
Liker mottatt: 697

Jan Erik wrote: 03 Oct 2023, 23:27 Jeg blir overrasket om ten Hag faktisk klarer å snu dette. Eventuelt hvor lang tid han trenger på det, og like imponert om United faktisk gir ham den tiden. Det er et lag i oppløsning -igjen- vi ser nå. Presset er tydeligvis for mye, og spillerne stoler ikke på seg selv eller lagkameratene sine, og da er det bare et tidsspørsmål før det går ut over treneren. Akkurat nå er det like mørkt som de siste ukene med Mourinho, Solskjær og Ragnick. Det er skremmende likt.
Absolutt ikke uenig med deg der, selv om jeg både ønsker og håper at vi kan vise en tålmodighet overfor prosjektet til ETH. SAF var på nippet til å bli sparket, i ettertid er jeg veldig glad for tålmodigheten vi viste han ;)
post liked by: Pwint, Pancho P, Jan Erik, Pink Final
User avatar

selje
Posts: 143
Joined: 16 Oct 2021, 22:16
Liker gitt: 40
Liker mottatt: 413

Jepp, dette er faktisk skremmende likt undergangen til Solskjær. Når sesongen startet med CR7 så snakket folk om å vinne PL. Og spillerne choket totalt. Samme ser ut til å skje nå. De som jobber med det mentale hos spillerne bør kanskje også se seg etter en ny jobb. Er rimelig patetisk hvor lite spillerne tåler av motgang får det går rimelig strakt åt helvete.

Mest skuffende for min del er hvor elendig Bruno har vært etter at han fikk kapteinsbindet.
post liked by: Pwint, 10Hag, Blodfink, Pancho P, messilingard, Jan Erik, Pink Final, Schmeichel
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 4156
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 18211
Liker mottatt: 11850

Venter spent på « neste manager tråden» blir tørket støv av.😬
post liked by: Pwint, Blodfink, Pancho P, Jan Erik, Pink Final
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 3136
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 14723
Liker mottatt: 9639

Men hva med De Gea? Han sitter klubbløs og lurer nok litt på om han ikke hadde reddet endel av disse målene. Jeg tror som sagt at Onana kommer, men foreløpig fremstår han som et massivt bomkjøp. Han skulle liksom løfte oss til nye høyder, men i stedet virker han ekstremt lite trygg der bak.
post liked by: Måns, RedTrafford, Pancho P, messilingard, Jan Erik, Pink Final, Schmeichel
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona

Deleted User 402

Er litt mørk til sinns i kveld og ser med gru frem til kampen mot Brentford.
Tap der og jeg tror Ten Hag ryker.
Faen, altså....
post liked by: RedTrafford, Blodfink, Pancho P, Pwint, Jan Erik, Pink Final
Post Reply