[PL] Manchester United - Crystal Palace

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2744
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2918

Tror seriøst ikke vi klarer 6. plassen i år.
post liked by: Belfastboy, Pwint, red, Jan Erik, Can2
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2072
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7832
Liker mottatt: 4492

Skikkelig Berg og dalbane, når du for forhåpninger etter en sesong. Så er det rett ned i dypet igjen.
post liked by: Pink Final, Belfastboy, pixma, Pwint, Blodfink, Jan Erik, Can2, Rød Pølse
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 3098
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 14549
Liker mottatt: 9461

Jeg har ikke ord. Dette er mørkt. Kan ikke huske sist vi var så dårlige. Dette nærmer seg katastrofe. Topp fire virker som ren utopi, topp seks virker lite sannsynlig. Når kommer vendepunktet?
post liked by: Belfastboy, Pink Final, Buchan, Jan Erik, Can2, RedTrafford
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 4112
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 17993
Liker mottatt: 11696

Crystal Palace må være utrolig skuffet og flaue som røk ut for dette laget i liga cupen.

Noe av det tristeste jeg har sett. mer er det ikke å si.
Orker ikke å irritere meg engang.
post liked by: pixma, Pink Final, Buchan, Pwint, Belfastboy, Jan Erik, Can2
User avatar

Topic author
messilingard
Moderator
Posts: 4487
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2932
Liker mottatt: 9723

For en frustrerende drittkamp. Kavanagh dømmer som en reell jævla hestkuk som de sier nord for polarsirkelen. Kan ikke si at det er inkonsistent dog, for det er en linje hvor det dømmes soft for Palace og hardt mot oss. Vi skulle hatt en straffe og Ayew bør vel få rødt kort for å bevist plante albuen i ansiktet på Amrabat.

Kan trygt si at dette prosjektet med å spille med Amrabat på venstrebacken ikke fungerer optimalt, først og fremst fordi Lindelöf ikke er god nok defensivt til å dekke opp for to posisjoner defensivt og fordi Rashford ikke får nok støtte offensivt. Det blir håpløst begge veier. Højlund gjør noe bra, men helheten blir for svak etter min mening. Åpenbart at han trenger tid før han blir en sikkelig trussel for oss. Rashford bør benkes pronto etter min mening, elendig arbeidsmoral og får det heller ikke til offensivt.

Kort oppsummert så var dette en grusom kamp.
post liked by: Pwint, Belfastboy, Tringe
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 4112
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 17993
Liker mottatt: 11696

Og når dommeren legger seg på nivå med United.
Da må det jo bli ræva dømming da.
post liked by: Pink Final, M.r. Brownstone, Pwint, Can2
User avatar

Schmeichel
Posts: 441
Joined: 23 May 2019, 11:40
Liker gitt: 693
Liker mottatt: 1091

Elendig dømming og mot United som vanlig. Men kan noen forklare meg hvordan i all verden det kommer Crystal Palace til gode at han står med ryggen feil vei og ikke ser ballen? Skal DET liksom ha noe å si? Han hindrer jo en klar målsjanse...?? Er ikke det SOLEKLAR straffe? Og hvertfall noe VAR skal be dommeren se på?
post liked by: Pink Final, Belfastboy, M.r. Brownstone, Ryder
User avatar

red
Posts: 1547
Joined: 29 Jul 2018, 20:36
Liker gitt: 2317
Liker mottatt: 4225

Så det vi har lært om hands denne sesongen er:
  • Om du står med ryggen til, og ikke ser at ballen kommer mot deg, er det ikke straffe om du blokkerer med hånden
  • Om den treffer hånden fra "kloss hold", kan du blokkere skudd som ville gått i mål
  • Om dommeren gjør en åpenbar feil, vil VAR rommet la være å gi straffe, fordi de kan ikke risikere å ydmyke kompisen sin
:)
post liked by: Pink Final, Belfastboy, Buchan, Tringe
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2072
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7832
Liker mottatt: 4492

Alle klager på Rashford, i liket med resten så var han ikke god. Men det ble nå ikke bedre når han gikk ut heller.
post liked by: Pink Final, JørgenT, Belfastboy
User avatar

Belfastboy
Donor
Posts: 1929
Joined: 16 Dec 2019, 17:22
Liker gitt: 13870
Liker mottatt: 5234

Det går så utrolig sakte. Ikke bare i denne kampen, men rent generelt i alle våre kamper.
Spillerne mottar ballen, står med den 2-3 sekunder og sender den så videre.
Dette er noe som har pågått i flere år nå.
Det gjør at vi blir veldig enkle å spille mot når motstanderen får nok mann bak ballen.
Og som @Pink Final skriver i ten Hag-tråden, så er det helt fraværende med motsatte bevegelser. Det er egentlig ingen bevegelser foran ballfører i det hele tatt. Så og si alle spillerne foran ballfører står med ryggen mot mål og uten overblikk for hva som er rundt dem.
post liked by: Pink Final, Blodfink, Pwint, Can2
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14815
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23915
Liker mottatt: 19957

19 avslutninger, med litt klinisk finesse hadde vi vunnet kampen. Men det blir tynt i boksen…
post liked by: Belfastboy, Pwint, Can2
LUHG!
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7751
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 28100
Liker mottatt: 18618

Enig @Belfastboy - noen av kommentatorene hos Viasat har nevnt det samme.
Det går så ulidelig sakte med ballen i laget vårt.
post liked by: Belfastboy, Pwint, Can2
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000

MektigeTHOR
Posts: 491
Joined: 02 Nov 2021, 23:43
Liker gitt: 845
Liker mottatt: 1345

Ønsket ikke å uttale meg før kamp men jeg liker ikke når United får dobbeltoppgjør mot samme motstander på rad elle iløpet av kort tid. Sett det ende negativt gang etter gang.

Kampoppsett og program FA setter opp er latterlig med tanke på belastning for spillerne. Klubbene burde gå sammen, nekte å spille så kan FA mene hva de vil.

VAR samt korrupsjon er ett kapittel for seg selv!

Uavhengig av slitasje, skader, slitne kropper, hoder og psyke så burde United klare å ta bedre grep i kamper generelt. Spesielt på hjemmebane.

Skuffende IGJEN!!!
post liked by: Pink Final, Belfastboy
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7751
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 28100
Liker mottatt: 18618

VAR er bare tull, like mange menneskelige feil som uten VAR @MektigeTHOR.
Enig i resten også, bortsett fra at FA neppe er så mektige som de var før PL.
PL organisasjonen og ikke minst Uefa og Fifa har hovedskylden for det tette programmet.
Mest Uefa og Fifa.
post liked by: Belfastboy
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000

M.r. Brownstone
Posts: 97
Joined: 02 Dec 2021, 22:20
Liker gitt: 400
Liker mottatt: 499

Beklager hvis dette blir en dobbeltpost fant ikke igjen svaret mitt.
Laget var elendig og fortjente ikke bedre,meeeen VARog Kavanagh var værre.
Denne sesongen skulle det legges til tid. Jeg sjekka vglive når vår kamp var ferdig alle var i gang enda når vår kamp var ferdig. De var i gang i 96 noen 98 min. Vi fikk 4 min!! Det finnes ikke konsekvent. Ward skulle hatt straffe i mot seg den treffer hånda fra 25 m. Hindrer at Rashford får tal i den. Rashford ble jo også truffet med knottene foran egen 16 m. I første omgang ingenting. Jeg har vært tilhenger av VARfor å få fotballen mer rettferdig men i England er det bare å skrote det er ikke konsekvent overhodet. Tillegg av tid for vår del husker jeg 1 kamp det ble lagt til mye og det var når vi ledet knapt.
post liked by: Pink Final, Belfastboy
Post Reply