Forsvunnet bruker

Alt som ikke passer andre steder.
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2902
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 13491
Liker mottatt: 8655

Jeg kjenner også litt skyld for min økende negativet for tiden. Men jeg syns det er lite å være positiv til.
post liked by: RedTrafford, Pink Final, Rød Pølse, Tringe
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3941
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 17237
Liker mottatt: 11012

Ikke uskyldig her heller.

Tenker da enkelt at alle bør gå litt i seg selv, inkludert meg selv , før alle blir borte.
post liked by: Rød Pølse, Pwint, red, Pink Final
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14623
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23304
Liker mottatt: 19258

Alltid kjedelig når det forsvinner folk herfra. Angående negativitet så er vi jo skrudd sammen forskjellig. Et forum med veldig forskjellige personligheter vil alltid innebære forskjellig tilnærming til enkeltspillere, og ellers det som skjer i klubben.

For å trives her så må dette tas høyde for daglig antageligvis.

Jeg ler jo ofte når folk er negative, jeg finner det artig når folk sprekker og har fått nok. Det er jo et humoristisk grep i komedien dette med sinne og bitterhet. Der er vi som nevnt forskjellige.

Håper jo at forumet holder seg i gang og at vi slipper for mange dårlige prestasjoner fremover. Stemningen her inne preges jo av spillet på banen, naturlig nok.
post liked by: Pwint, RedTrafford, Jan Erik, 10Hag, Pink Final, Rød Pølse
LUHG!
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3941
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 17237
Liker mottatt: 11012

Jeg deler jo det synet på det @Blodfink

Men at vi er forskjellige gjør det ofte litt vanskelig noen ganger ja😀
post liked by: Blodfink, Pwint, Jan Erik, 10Hag, Pink Final, Rød Pølse
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2902
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 13491
Liker mottatt: 8655

Godt sagt @Blodfink. Veldig enig, og ingen tvil om at stemningen på forumet speiles av klubbens spill og resultater.
post liked by: RedTrafford, Blodfink, Jan Erik, 10Hag, Pink Final, Belfastboy, Rød Pølse
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

Pangaea
Posts: 2747
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3930
Liker mottatt: 5069

Ikke vært her på "år og dag" (sikkert bokstavelig talt), men er innom av og til. Prøvde å sende nytt passord for noen uker siden, men det skjedde ingenting, men i dag fungerte det tydeligvis. Følte for å si som de fleste andre her, at jeg synes det er trist at @Pink Final tar timeout i tenkeboksen :(

Men jeg forstår ham også veldig godt. Har ikke vært særlig lystig lesing her inne. Kort sagt samme klima som da jeg stille sneik meg ut bakdøra for lenge siden.

For egen del synes jeg den "moderne" (og gjennomkorrupte) fotballen er vanskelig å ha et like nært forhold til. Flere har tatt det opp de siste ukene, og må si meg helt enig. Og eierne våre har vært aggressiv "stage 4" kreft i snart 20 år. Og enda blir vi faen ikke kvitt jævelskapet!

Blir selvsagt frustrert når jeg leser klipp som at spillerne våre ikke forstår hva Ten Hag vil, og da lurer jeg jo på om de er stokk dumme eller ikke orker og sette seg inn i ting. For jeg har vitterlig troen på Ten Hag. Synd hvis han ikke klarer å kommunisere på en god måte, men hvem pokker vet hva som er galt. Uansett blir det likevel feil synes jeg å gå så til de grader til angrep på egne spillere. Det har vært en "sykdom" blant egne fans i en årrekke, først og fremst blant online rasshøl som United Stand og slikt, og RedCafe, men ser det har sneket seg inn her også etter hvert, som er trist, og nok grunnen til at Pink Final (og noen andre) fikk begeret fullt.

Jaja, kanskje vinner vi PL igjen før neste årtusenskifte? :øl:
post liked by: Pwint, Pink Final, Belfastboy, Rød Pølse, RedTrafford
User avatar

offside
Posts: 1307
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 582
Liker mottatt: 1254

Veldig synd @Pink Final du har bidratt masse på dette forumet og virkelig en person jeg har satt stor pris på. Jeg har nok bidratt mitt til surmulingen her inne selvom jeg ikke er så aktiv her. Uansett veldig synd, din stemme vil bli savnet.
post liked by: Pink Final, Belfastboy, Rød Pølse, Pwint

Deleted User 430

Lite hyggelig lesning, @Pink Final.
Skjønner deg dog ekstremt godt. Selv mistet jeg gleden over å prøve å bidra (med annet enn dårlig humor) stadig mer utover forrige sesong. Selv om jeg fikk en ørliten piff igjen i våres/sommer, så forsvant den nesten like raskt igjen. Kjedelig utvikling for oss, som er litt gamle til sinns, denne nye formen for forum/kommentering, men vi har alltids brevveksling å falle tilbake på. :wink:

Du har "overlevd" de alle fleste her inne, vil jeg tro, så fraværet av din stemme/penn vil nok bli både mer merkbar og mer savnet enn "normalt" vil jeg tørre å påstå.
Tiden vil vise om du vender tilbake, men inntil videre er det noe som sier meg at lagrene på ARK skal få kjørt seg med å opprettholde status på kladdebøker nå som du slutter å skrive online.. Skrivekløen må få utløp på et vis til slutt, vil jeg tro... :-|

Takk for alle historietimer både i det gamle kommentarfeltet på united.no og her inne!
post liked by: Pink Final, Belfastboy, Buchan, RedTrafford, Rød Pølse, Cola2
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2041
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7550
Liker mottatt: 4319

Veldig synd dette @Pink Final , men skjønner deg.
Har virkelig satt pris på dine innlegg her inne, og jeg kommer til å savne det.
post liked by: Belfastboy, RedTrafford, Rød Pølse, Pwint, Pink Final, red
User avatar

RaoulDuke
Grunnlegger
Posts: 933
Joined: 28 Jul 2018, 13:29
Liker gitt: 121
Liker mottatt: 829

Takk for det du har gjort for forumet @Pink Final!
post liked by: red, Pwint, RedTrafford, Rød Pølse, Belfastboy, Pink Final, Buchan, Cola2
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7607
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 27254
Liker mottatt: 17780

Hei dere!

Ingen retur dette.
Ville bare si takk for gode ord til alle, det var hyggelig lesning.

Så vil jeg selv takke @JanAnders og @Djevelens Advokat som også takket for seg i helgen.
På en mer stillferdig måte enn meg.
De slettet brukeren sin begge to.
JanAnders, om du leser her - elsket å lese om dine erfaringer den gang du var a regular Stretford Ender.
Og Djevelens Advokat, artig å mimre om Vigrestad i norsk 2 div for 45ish år siden.

Jeg har fulgt med her disse dagene.
Blir nok ingen retur.
Synes dere er for snille med Rashford, jeg tror ikke bare han har påvirket Sancho til å yppe med ten Hag.
Jeg er sikker på at Rashy har pulverisert moralen i hele troppen 😉😉.
Og Samuel Luckhurst stakkar, mobberen fra MEN som vi har vært så slemme å utestenge fra én pressekonferanse..
Har dere hørt om Howard Kendall og Pink reporter Peter Gardner i 1989?

Takk i alle fall til alle for fine ord, de ble jeg glade for.
Forumet har vært kjærkomment for meg disse årene ❤️.
Måtte United mose Chelsea i morgen kveld.
post liked by: Pwint, Rød Pølse, Buchan, Belfastboy, Tringe, Pangaea, Cola2
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2902
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 13491
Liker mottatt: 8655

Du vet vi alltid blir glad for å se deg her @Pink Final. Vær så snill aldri tenk at det er noe flaut eller stolthet tapt om du ombestemmer deg. Vi er bare mennesker alle sammen, og det vi føler deg dag er ikke alltid det vi føler i morgen. Om vi ikke snakkes med det første så ønsker jeg deg og dine en fin adventstid mm.
post liked by: Rød Pølse, Buchan, Pink Final, Belfastboy, Tringe, Cola2
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2057
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 9032
Liker mottatt: 8348

Pink Final wrote: 05 Dec 2023, 21:44 Synes dere er for snille med Rashford, jeg tror ikke bare han har påvirket Sancho til å yppe med ten Hag.
Jeg er sikker på at Rashy har pulverisert moralen i hele troppen 😉😉.
Og Samuel Luckhurst stakkar, mobberen fra MEN som vi har vært så slemme å utestenge fra én pressekonferanse..
Hahaha 😂 Jeg liker stilen 👏👏👏 Det er enkelt å sitte 2000 km unna og vite hva som foregår. Håper Rashy kommer tilbake i storform og kunne ikke brydd meg mindre om SL og et par andre tåpelige journalister er utestengt fra pk.

Ønsker deg og dine en riktig god jul og håper vi ser deg også tilbake i storform når vi skriver 2024, @Pink Final 👍
post liked by: Pwint, Pink Final, Belfastboy, Buchan, Pangaea, Cola2
Football, bloody hell!
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2057
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 9032
Liker mottatt: 8348

Alltid hyggelig å se en gammel sirkushest i manesjen, @Pancho P 😊 Velkommen tilbake! Da lærte jeg noe nytt om en tysk fysiker, buljongterninger og ikke minst om fotballkort før helgas runde i PL. Det hadde jeg ikke sett for meg. Ser frem til fortsettelsen av føljetongen 👍

Får litt Paul Scholes-vibber av comebacket ditt. Du har jo en viss legendestatus her på forumet. No pressure...
post liked by: RedTrafford, Pink Final, Cola2, Pancho P
Football, bloody hell!
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7607
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 27254
Liker mottatt: 17780

For en nyhet å våkne til!
Velkommen tilbake @Pancho P 🤩.
Jeg siterer deg:
…og kjende eit sakn etter tant, fjas, skrøner og røvarhistorier. Og ikkje minst utleveringar av monarkar med tvilsom moral og endå meir forderva familietre. Dette er eit sakn som @Pink Final også hjartesukka om for ei lita stund sidan, og som med alle sakn er det er på tide å jage det langt over alle haugar.
Kanskje byr det seg en mulighet alt til cupmatchen mot Nott’m Forest @Pancho P?
Til å utveksle litt monarkiske skråblikk.
Sherwood skogen var jo en del av de kongelige skoger i det britiske imperium…..😅.
I morgen møter vi Aston Villa, men at Prins William er Villa fan blir nesten for opplagt.
Så er det Fulham, med sitt Fulham Palace - men det har vel ingen monarkisk tilknytning?
Biskopenes slott.
Deretter Luton, en av de minst royale byene i UK.
….vent litt…Kong John ga bort en herregård og rett til å bære eget våpenskjold i Luton som takk til den franske soldat Falkes de Breauté for over 800 år siden.
Hm…den kunne jo blitt interessant å gå i dybden på - Falkes, via omveier opphavet til Vauxhall navnet bl.a 😅.
Intet press 😂.

Neida, det holder i massevis med dypdykk i fotball kortets historie.
Gledes til keisere, konger, dronninger med flere royale høyheter krydrer fotballkortets historie her på foraet framover 🤴👸🏻.
Med din humoristiske og informative penn ✍️.
Enig med @Rød Pølse - lærerikt.
Hvem skulle tro at et mektig varehus i Paris eller en tysk kjemiker på fremmed jord kunne knyttes til barndommens store lidenskap, fotballkort.
Igjen, velkommen tilbake @Pancho P 🤝.
post liked by: Rød Pølse, Cola2, Pancho P, RedTrafford
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
Post Reply