[LC] Manchester United - Crystal Palace

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14629
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23321
Liker mottatt: 19280

Kunne stått 5-0 med litt flyt fra storscorerne Evans og Lindelöf :D
post liked by: Belfastboy, Pink Final, MektigeTHOR, 10Hag, Can2, Rød Pølse, RedTrafford
LUHG!

Beta 2.0
Posts: 322
Joined: 03 Feb 2023, 11:35
Liker gitt: 106
Liker mottatt: 823

Veldig mye positivt å ta med seg fra denne kampen. Én ting jeg merker meg er at vi i denne og de siste par kampene har sett veldig farlige ut på offensiv dødball. Tydelig at dette har blitt tatt tak i. Å ha både Evans og Casemiro på banen hjelper såklart også.
post liked by: Pink Final, 10Hag, Belfastboy, Can2, Blodfink, Rød Pølse, RedTrafford
User avatar

Can2
Kongen av understatements
Posts: 891
Joined: 29 Jun 2022, 15:39
Liker gitt: 7955
Liker mottatt: 2627

Herlig sult og fremdeles trøkk mot mål på 3-0 og snart slutt! :strong:
post liked by: Pink Final, 10Hag, Belfastboy, Blodfink, Rød Pølse, RedTrafford
Kong Eric Cantona
User avatar

10Hag
Posts: 1501
Joined: 31 May 2023, 14:27
Liker gitt: 3612
Liker mottatt: 4889

Casemiro MOTM hos Sky Sports. Fortjent.

Men synes helt ærlig alle våre mann har vært mer eller mindre gode. Veldig fornøyd med det vi viser i kveld.
post liked by: Can2, Belfastboy, Blodfink, Pink Final, Rød Pølse, RedTrafford, Schmeichel
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14629
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23321
Liker mottatt: 19280

Maguire blir bua på hører jeg, av Palace-fansen? Eller hjemmefansen, eller begge...
LUHG!
User avatar

10Hag
Posts: 1501
Joined: 31 May 2023, 14:27
Liker gitt: 3612
Liker mottatt: 4889

Og som flere sier: Vi ser endelig farlige ut på dødball!
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Blodfink wrote: 26 Sep 2023, 22:56 Maguire blir bua på hører jeg, av Palace-fansen? Eller hjemmefansen, eller begge...
Palace-fansen, heldigvis
post liked by: Can2, RedTrafford, Rød Pølse, MektigeTHOR, Belfastboy, Blodfink
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14629
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23321
Liker mottatt: 19280

Det som er viktig nå er å kjøre over dem på lørdag også. Vi trenger en lysende opptreden i PL.
post liked by: 10Hag, RedTrafford, Rød Pølse, Belfastboy, Schmeichel, Can2
LUHG!

MektigeTHOR
Posts: 486
Joined: 02 Nov 2021, 23:43
Liker gitt: 842
Liker mottatt: 1318

Takk for kampen folkens.
Endelig litt ro i sjelen under kamp også.

5 mål som @Pink Final ønsket lå litt i luften men det endte i alle fall med smultring og 3 mål.
post liked by: 10Hag, RedTrafford, Rød Pølse, Belfastboy, Can2
User avatar

10Hag
Posts: 1501
Joined: 31 May 2023, 14:27
Liker gitt: 3612
Liker mottatt: 4889

Håper Garnacho starter til helga. Tar så godt vare på ballen 9/10 ganger, jobber iherdig og er farlig.
post liked by: Rød Pølse, Belfastboy, Blodfink, Can2
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3946
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 17278
Liker mottatt: 11030

Her var det mye positivt å ta med seg.
CP var kanskje så som så, men en bra opplevelse er aldri feil.
Må si jeg likte det jeg så av Amrabat.
Hannibal også veldig god.
post liked by: Rød Pølse, Belfastboy, Blodfink, Can2, MektigeTHOR
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2072
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 9164
Liker mottatt: 8418

Deilig seier! Mange som var gode i dag. Moro for Dan Gore å komme inn i et lag som fungerer og bidra på 19-årsdagen. Hannibal må jo være inne på laget på lørdag også nå. Klassespiller! Amrabat så også trygg og god ut. Detta var gøy 🥳
post liked by: RedTrafford, Belfastboy, Pink Final, messilingard, MektigeTHOR, Can2, Blodfink
Football, bloody hell!
User avatar

Sir Alfie Rey
Donor
Posts: 569
Joined: 16 Oct 2021, 21:52
Liker gitt: 230
Liker mottatt: 432

Deilig seier. Men Palace er et svakt og dårlig lag. Å ikke minst var dette b laget dems. Så jeg tar seiern og videre i cupen, men det skulle bare mangle.

Spent til lørdag! Sjelden et lag vinner 2 på rad over kort tid. Men en sjelden gang skjer det, håper vi klarer dette nå.

Denne mikke mus cupen betyr ingenting. Er PL som betyr noe her.
Glory Glory Manchester United!!!!
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7616
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 27339
Liker mottatt: 17827

Vi spiller en god match.
Godt å se Martial score og smile.
Godt å se Ten Hag smile.
Fint å se Van de Beek på banen.
Blir spennende å se trekninga for 4 runde.
Port Vale kunne vært morsomt.
post liked by: MektigeTHOR, RedTrafford, Rød Pølse, 10Hag, Can2, Belfastboy, Blodfink
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Ryder
Posts: 4711
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2630
Liker mottatt: 10739

Forfriskende er ordet som beskriver kampen best for min del.
Mange mer eller mindre nye spillere som er tent på å vise seg fram, og noen travere som endelig begynner å finne formen.
Vi har også en helt annen kontroll enn vanlig, og spiller delvis på en annen måte. Tenker at vi på en måte har stivnet litt i formen, og trengte rett og slett noen nye impulser i form av andre spillere/spillertyper. Er vel ikke helt der at jeg krever at Hannibal, Maguire eller Pellistri m.fl skal inn i førsteelleveren når alle er skadefrie, men bredden i troppen synes å være bedre enn på lenge. For et par år siden ville vi ikke sett en såpass bra prestasjon om vi hadde byttet sju mann.

Kanskje burde vi skapt enda flere store sjanser ut fra spilleovertaket, vi er bra effektive. Hannibal gjør mye bra, spesielt uten ball, men han mangler litt av kreativiteten/sluttproduktet til de andre 10er-kandidatene som Bruno og Eriksen. Nå tok Casemiro mye ansvar for sjanseskapingen.

Men er veldig spent på hva Amrabat kan gi oss mot bedre motstand, ganske imponert over måten han styrte spillet på. Vi har manglet en sånn metronom.
post liked by: 10Hag, red, Rød Pølse, messilingard
User avatar

red
Posts: 1530
Joined: 29 Jul 2018, 20:36
Liker gitt: 2277
Liker mottatt: 4150

@Ryder Likte også veldig godt kontrollen vi hadde i dag. Endel av grunnen var nok pga kvaliteten på motstanderen. Men jeg var på vei til å poste dette underveis i kampen:
Kommer nok med en ganske kontroversiell mening nå: Men jeg tror vi er bedre på å kontrollere spillet uten Rashford og Bruno.
Offensivt er åpenbart Bruno og Rashford våre to beste spillere. Men de gjør det ved å ta veldig store sjanser i spillet sitt også. Og har mange ganger før dagens kamp tatt meg i savne at vi evner å være litt tålmodige mens vi har ball, der en på en måte leter etter gode muligheter, snarere enn å forsøke seg med en gang.
post liked by: MektigeTHOR
Post Reply