(CL) Bayern München - Manchester United (20-09-23)

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.

Deleted User 744

Hvis man lurer på hvorfor United har dårlig Karma er det bare og se hva Mark Goldbridge har og si om OSG i dag. :-| ;)
post liked by: Pink Final
User avatar

Topic author
Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7616
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 27329
Liker mottatt: 17827

Goldbridge vært ute å slengt med leppa igjen?
Ser ikke på det han serverer.
post liked by: Belfastboy, Pwint, Rød Pølse
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000

Mr H
Posts: 467
Joined: 16 Mar 2022, 15:18
Liker gitt: 109
Liker mottatt: 1377

Kampen og prestasjonen i seg selv er ikke helt krise. 4-3 tap borte mot Bayern, en kamp som de fleste hadde budsjettert for tap i uansett, hvor to av målene er en keepertabbe av dimensjoner og et heldig (men teknisk sett korrekt) straffespark. Legg til at halve startelleveren er ute så finnes det formildende omstendigheter. Ser heller ikke ut som det er moral og vilje det står på. Likevel forlenger det en veldig ubehagelig rekke med kamper, som virkelig trenger å snu for å få opp vibbene rundt United så fort som mulig. Seier mot burnley er et must.
post liked by: Pink Final, Belfastboy, Pwint, Tringe, Rød Pølse
User avatar

Belfastboy
Donor
Posts: 1907
Joined: 16 Dec 2019, 17:22
Liker gitt: 13433
Liker mottatt: 5126

Jeg både håper og tror at det blir bedre når vi får skadede spillere tilbake.
Verre kan det nesten ikke bli.
Varane og Shaw tilbake i forsvaret. Reguilon har gjort en grei vikarjobb på venstrebacken så langt. Kan kanskje få fortsette der også, med Shaw inn som stopper for Martinez som virkelig ikke er i form for tiden? Måtte det bare snu for han også.
Amrabat inn for Eriksen på midtbanen tror jeg vi også er avhengig av for å få litt mer struktur. Må ha en som har litt raskere frekvens i beina enn det vi har der nå.
Mount er vel også tilbake kanskje på lørdag mot Burnley - en kamp jeg frykter litt mtp formen vår.
post liked by: Pink Final, Pwint, Blodfink, Rød Pølse

Deleted User 744

Ja det har han @ Pink Final. Alt er fortsatt OGS skyld i følge han.
Jeg ser veldig sjelden på han selv, for det blir for dumt.
post liked by: Pink Final, Tringe, Rød Pølse
User avatar

red
Posts: 1530
Joined: 29 Jul 2018, 20:36
Liker gitt: 2277
Liker mottatt: 4150

Pink Final wrote: 20 Sep 2023, 23:16 Vet ikke hva jeg skal skrive.
Vi har tatt to store steg tilbake i høst.
Må bare håpe at vi kommer tilbake.
Så ikke dette blir et nytt høst 21’ eller høst 18’.

Tynt hos flere enkelt spillere - men vi både taper og vinner som et LAG.
Ja, opplever ikke at vi har "gått opp i liminga" som et lag, slik du så i 18 og 21.

Men vi trenger noen gode resultater fremover for å holde troen på prosjekt Ten Hag oppe.

Er merkelig nok ikke SÅ bekymret. Og det skal være mulig å plukke en god del endel poeng fremover om du ser på de neste kampene i Premier League:

Image
post liked by: RedTrafford, Rød Pølse
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14627
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23319
Liker mottatt: 19279

Belfastboy wrote: 20 Sep 2023, 23:23 . Kan kanskje få fortsette der også, med Shaw inn som stopper for Martinez som virkelig ikke er i form for tiden?
Stemmer i der, Shaw, de få gangene han har spilt stopper har jo overbevist, jeg er mindre imponert av backspillet hans. Synes Reguilon har overrasket positivt.
post liked by: Rød Pølse, Belfastboy
LUHG!

Mr H
Posts: 467
Joined: 16 Mar 2022, 15:18
Liker gitt: 109
Liker mottatt: 1377

Ja det finnes absolutt et scenario hvor vi får tilbake litt spillere fra skader, har litt marginer for og vinner de neste 4 i PL. Da er det plutselig 18 poeng etter 9 kamper.

Ser forøvrig at å slippe inn 3 mål i 3 kamper var noe United ikke hadde gjort på år og dag. At vi ikke har klart den en eneste gang før nå i løpet av de siste 10 årene er nesten et under spør du meg.
post liked by: Blodfink, Jan Erik, Rød Pølse, Belfastboy
User avatar

Jan Erik
Posts: 2497
Joined: 16 Oct 2021, 21:39
Liker gitt: 7742
Liker mottatt: 8125

Dette er visst første gang siden 1978 at vi har sluppet inn 3 eller mer i 3 kamper på rad, og første gang siden 1991 at vi har sluppet inn 2 i 5 kamper på rad. Tenker det er på tide å se på hvordan vi stiller opp, det er umulig å vinne kamper når det er så åpent. Spesielt nå med så mange skader og spillere helt tydelig ikke i form.
post liked by: Rød Pølse, Blodfink, Belfastboy

Mr H
Posts: 467
Joined: 16 Mar 2022, 15:18
Liker gitt: 109
Liker mottatt: 1377

Pink Final wrote: 20 Sep 2023, 23:19 Goldbridge vært ute å slengt med leppa igjen?
Ser ikke på det han serverer.

Noe sier meg at i dag var en fornuftig dag av meg å ikke ta turen innom Twitter.
post liked by: Rød Pølse, Pink Final, Belfastboy
User avatar

Schmeichel
Posts: 441
Joined: 23 May 2019, 11:40
Liker gitt: 693
Liker mottatt: 1091

Mr H wrote: 20 Sep 2023, 23:21 hvor to av målene er en keepertabbe av dimensjoner

Mulig jeg misforsto deg nå, men det var vel strengt tatt bare én keepertabbe av Onana? Til gjengjeld var den grusom, men tenker at man må yte han litt rettferdigghet her :-|
Hvis ikke så må du si hvilken scoring du tenker på, for jeg opplever at han er totalt sjanseløs på alle andre scoringer!
post liked by: Blodfink
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14627
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23319
Liker mottatt: 19279

Den 4 til Bayern, Lindelöf og Dalot, 1 av dem burde vært der...Men intet press på han som slår pasningen til Tel, McT og Bruno lunter der..Bruno løper jo det han kan og var kanskje ferdig der, men McT, lite besluttsomhet. Det blir ingenting ut av det.
LUHG!

JørgenT
ronoD
Posts: 541
Joined: 01 Jun 2021, 06:56
Liker gitt: 689
Liker mottatt: 938

Fekk ikkje sett kampen, men såg høgdepunkta. Det vart jo tidvis meir interessant enn først antatt, sjølv om BM ganske tydleg styrte kampen totalt sett.

Syns det er litt overraskande at ein på død og liv skal bruke McT på midtbanen når han nesten utelukkande er brukt som stoppar på landslaget. Er det SÅ mykje skilnad på kor god han kan vere i United versus Skottland? Tenker jo at han godt kan vere betre i ei sånn rolle i og med at det ofte må fekkast litt mindre rom og han befinn seg ofte litt utav posisjon når han opererer som boks til boks. Berre eit tankekors.

Ellers var det jo eit greit resultat sånn sett, sjølv om det er poenga som tel.
post liked by: Blodfink
User avatar

Vidar Dale Fjeld
Posts: 153
Joined: 04 Aug 2022, 07:53
Liker gitt: 132
Liker mottatt: 366

Forventer mer av laget i samhandlingen...regner med at de som ikke spiller regelmessig også trener sammen...så prinsippene bør være godt nok kjent. Blir mer og mer overbevist at vi mangler klokskap ute på banen...alt går i rykk og napp og når vi lykkes så skjønner de liksom ikke hvorfor...er nok vanskeligere å snu denne skute enn det jeg trodde da ETH kom inn....føler vi står på stedet hvil...hvil.
post liked by: 10Hag, Blodfink

Mr H
Posts: 467
Joined: 16 Mar 2022, 15:18
Liker gitt: 109
Liker mottatt: 1377

Schmeichel wrote: 21 Sep 2023, 00:14
Mr H wrote: 20 Sep 2023, 23:21 hvor to av målene er en keepertabbe av dimensjoner

Mulig jeg misforsto deg nå, men det var vel strengt tatt bare én keepertabbe av Onana? Til gjengjeld var den grusom, men tenker at man må yte han litt rettferdigghet her :-|
Hvis ikke så må du si hvilken scoring du tenker på, for jeg opplever at han er totalt sjanseløs på alle andre scoringer!

Ikke min tydeligste formulering der nei. Jeg mente at 2 av målene var litt freak accident, hvor den ene var en keepertabbe og den andre var straffen. Altså bare én keepertabbe.
post liked by: Blodfink
Post Reply