(PL) Manchester United - Wolverhampton W (14-08-23)

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14627
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23319
Liker mottatt: 19279

Problemet i dag var balltap, vet ikke om Fred hadde hjulpet til så mye på det...støtter Ten Hag når han nevner balltap, når man mister ball ustanselig så blir det counters.
post liked by: red, RedTrafford, Rød Pølse, Pancho P, Buchan, 10Hag, Pwint
LUHG!
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2072
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 9164
Liker mottatt: 8417

Onana er litt av en type... Herlig karakter 🥰
post liked by: Pancho P, red, Blodfink, RedTrafford, Buchan, Pwint
Football, bloody hell!
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3946
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 17271
Liker mottatt: 11030

Pink Final wrote: 14 Aug 2023, 23:09 Kjipt å se match på 4G i utlandet ofte ja @RedTrafford.
Du gikk ikke glipp av blendende fotball, men det var nervepirrende.
Stjele godteri fra barn….,god beskrivelse,
Fikk sett kampen på humbugg tv på et utested, men datt helt ut av nettet, midt i ett innlegg her kunne det se ut som.😆

Da har jeg tatt 3 km rask gange for forumet og det med heldags inntak av alkohol , blir det 30 km løping på spillerne i morgen. Det burde det.

Mitt høydepunkt i dag var at jeg fikk innehaveren av utestedet til å holde åpent en time lenger når kun jeg var der😀
post liked by: Rød Pølse, Blodfink, Buchan, red, Pwint, Pink Final, Can2
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14627
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23319
Liker mottatt: 19279

Bra jobba @RedTrafford :strong: :øl:
post liked by: Buchan, RedTrafford, Pwint, Pink Final, Can2
LUHG!
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3946
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 17271
Liker mottatt: 11030

Takker😀
16 leva ble det på´ n,
4 halve 🍺
Underkant av en hundrings 💰😀
post liked by: Blodfink, Buchan, Pwint, Pink Final, Can2

Deleted User 430

post liked by: Pwint, Pink Final
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2072
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 9164
Liker mottatt: 8417

Ingen konklusjoner etter én kamp, men jeg har en følelse av at både Amrabat og Pavard vil kunne spille en rolle og utgjøre en forskjell for dette laget i løpet av en lang sesong.

Det hadde jeg forsåvidt også før kampen i kveld. Vi har i alle fall ikke for mye taklingsstyrke, tempo og pasningssikkerhet i stallen...

Håper vi sitter igjen med en oppgradering av Maguire og en backup/makker for Casemiro når vinduet stenger🤞

Takk for kampen og god natt!
post liked by: RedTrafford, RaoulDuke, Pwint, 10Hag, Blodfink, Pink Final, Can2
Football, bloody hell!
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2744
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2918

Lenge ventet vi på at sesongen skulle begynne, og man begynner å tenke på om det kanskje kan bli en bra sesong.. hvor vi kanskje kan matche Arsenal og City litt mer enn i fjor - men så ble vi servert den elendigheten der. Håpløst. Jeg er glad det ikke sto et bedre lag på motsatt banehalvdel.

Spillere som utmerket seg positivt: AWB, Onana, Sancho og Varane. (vil også nevne Antony siden han var frisk før pause)
Resten må opp flere hakk neste kamp, for jeg tror vi får se en ganske lik lagoppstilling.. men da må midtbanen fungere bedre.
post liked by: Pwint, Ryder, Blodfink
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2939
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 13637
Liker mottatt: 8775

Denne kampen er det bare å legge bak seg. Vi var heldige og unngikk straffe imot, og vi var heldige som ikke slapp inn. Onana bak noen flotte redninger, men også en fullstendig brain fart på slutten der. Jeg skjønte ikke mye av det jeg så i går, og følte litt vi hadde gått mange skritt tilbake siden forrige sesong. Det hadde forsåvidt vært helt ok hvis det hadde vært et enestående eksempel, men for meg så var det litt fortsettelse på en ytterst middels preseason. Håper på rask bedring før helgen. Tottenham er (på papiret i alle fall) et langt bedre lag enn Wolves.
post liked by: Lingard, RedTrafford, Blodfink
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona

Beta 2.0
Posts: 322
Joined: 03 Feb 2023, 11:35
Liker gitt: 106
Liker mottatt: 823

Tottenham vil åpne seg opp mye mer bakover så det blir nok en helt annen kamp.
post liked by: RedTrafford, Pink Final
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3946
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 17271
Liker mottatt: 11030

Dagen etter virker det nesten som vi tapte i går.
Jeg tror også det blir noe helt annet det spillerne kommer til å servere oss mot Spurs.
Vi er bare liksom så dårlig til å spille mot dårlig lag bare.
Fint at Onana starter med å holde nullen.
Må si det var flere spillere jeg glemte at de var med..

Ellers kan jo en skylde på at sommerbiffen henger i enda😬
post liked by: Blodfink, Pink Final
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3946
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 17271
Liker mottatt: 11030

Målgivende av AWB i første kamp er jo også noe å ta med seg.
Sånn plutselig en ny streng å spille på forhåpentligvis.
post liked by: Rød Pølse, Pancho P, Blodfink, Pink Final
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2072
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 9164
Liker mottatt: 8417

Dårlig seriepremiere som resulterer i 3 viktige poeng. Vi kunne selvsagt spilt mye bedre, men vi hadde uansett ikke fått flere poeng. Man ser tydelig forskjell på intensiteten i tellende kamper i forhold til pre-season. Heldigvis startet sesongen mot et lag som, utrolig nok, er bedre vaksinert mot å score enn vårt kjære United... De har til og med mer uflaks med dommeravgjørelser og VAR.

Å klare å skvise ut en seier på en dårlig dag ER en kvalitet. Det er heller ikke helt unormalt å bruke noen kamper på å komme ordentlig i gang. Jeg tror (og håper🤞) at de offensive spillerne våre får bedre arbeidsbetingelser borte mot Spurs til helga. Det er fullt mulig å skrape sammen trepoengere i kampene våre i august selv om storspillet ikke sitter riktig enda.

Så håper jeg på et par forsterkninger inn før månedsskiftet og at vi ser progresjon i spillet i kampene som kommer. Når vi skal til Emirates i begynnelsen av september burde vi kunne forvente å se et lag som fungerer langt bedre og som fyrer på de fleste sylindre 🔥🔥🔥
post liked by: RedTrafford, Pancho P, Blodfink, Pink Final
Football, bloody hell!
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3946
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 17271
Liker mottatt: 11030

Rødt kort til hele dommer gjengen etter de ikke dømte straffe etter Onana sprellet i går😬

De står ikke oppført til neste kamp😀
Vi har nok av de avgjørelser til gode mener nå jeg.
post liked by: Buchan, Rød Pølse, Pancho P
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2044
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7566
Liker mottatt: 4337

Vi mente oss vel snytt forrige sesong da Martinez felte Elanga, kan ikke huske så mye skriveri eller beklagelser da, eller ved andre tilfeller 😊
Men ja United var heldige i går med den avgjørelsen.
Men klarer ikke å la vær å kose meg litt når jeg leser alle kommentarene fra en viss supporter gjeng 😊
post liked by: RedTrafford, Rød Pølse, Pancho P, Blodfink, Pink Final
Post Reply