Premier League 2023/24

Diskusjon om engelsk fotball
User avatar

Topic author
Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7607
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 27254
Liker mottatt: 17784

Premier League 2023/24

Den 32 PL sesongen og den 125 sesongen med ligafotball i England.
Lagene
Arsenal
Aston Villa
Bournemouth
Brentford
Brighton & Hove Albion
Burnley
Chelsea
Crystal Palace
Everton
Fulham
Liverpool
Luton Town
Manchester City
Manchester United
Newcastle United
Nottingham Forest
Sheffield United
Tottenham Hotspur
West Ham United
Wolverhampton Wanderers
post liked by: RedTrafford, Cola2, messilingard, Pwint, Pancho P, Blodfink, Belfastboy, Can2
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3941
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 17243
Liker mottatt: 11012

Sikkert like lett hvert år å si at dette kommer til å bli tidenes jevneste sesong.
I tillegg til topp 4 sist, så vil Liverpool og Chelsea henge med fra start. Noe usikker på Spurs, beholder de Kane vil de være der oppe.
Aston Villa virker også spennende. Brighton vil skape trøbbel for flere topplag også i år.
Saudicastle kan ta nye steg også, og det før overgangs vinduet er over.

Dette skal bli knalltøft for ethvert lag som har ambisjoner om CL spill.
post liked by: 10Hag, Pwint, Pancho P, Pink Final, Blodfink, Belfastboy, Can2
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2902
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 13495
Liker mottatt: 8664

Jeg tror også det blir jevnt, men det er alltid noen av favorittene som feiler og ikke når opp. I fjor var det f.eks. lfc. Håper det blir dem igjen mens vi kjemper om tittelen 😂
post liked by: RedTrafford, Pancho P, 10Hag, pixma, Pink Final, Blodfink, Belfastboy, Can2
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2589
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 13430
Liker mottatt: 8623

Eg håpar og trur at det blir jamnare i år enn dei siste sesongane. City er forhåpentligvis mettare enn tidlegare og dei har dessutan mista både Gundogan og Mahrez. Bernardo Silva er også rykta bort og då kan det bli mange endringar på ei vanlegvis samkøyrt midtbane. Legg til at De Bruyne har slite med skade tidlegare i sommar og eg trur dei vil trøble før maskineriet kjem skikkeleg i gang.

Alle går utfrå at Arsenal vil gjere det minst like godt som forrige sesong, men har dei eigentleg styrka laget nemneverdig? Eg ser ikkje heilt kven Havertz skal erstatte av Martinelli, Saka, Jesus og Ødegaard. Skal han spele indreløpar vil det gå utover det defensive. Declan Rice, som eg meiner er Englands mest oppskrytte fotballspelar, skal erstatte Granit Xhaka, som var fenomenal i fjor. Dessutan skal han tilpasse seg ein heilt annan spelestil enn det han er van med frå West Ham og England. Eg trur Timber er ei solid signering, men han er vel mest tenkt som ei styrking av troppen og ikkje nødvendigvis fast i startellevaren. Arsenal vann svært mange tette og jamne oppgjer i fjor. Kan dei halde fram med den same "flyten" også denne sesongen?

Kva så med Newcastle? Tonali og Barnes er spennande og kostbare signeringar. Italienske spelarar har ein brokete historie og statistikk i England, men han kan vere eit varp. Litt annan type enn dei andre på midtbana. Barnes er knallgod på sitt beste, men han er vel ikkje merkbart betre enn dei som allereie er på St James' Park? Dei andre laga vil dessutan vere meir merkame på Newcastle i år og belastninga med Champions League skal heller ikkje undervurderast.

Chelsea kan ikkje gjere det dårlegare enn i forrige sesong og dei har ikkje europacup å tenke på. Trass i alle kjøpa og salga til Boehly verkar stallen svært ubalansert og utruleg nok tynn i fleire posisjonar. Det kjem nok også til å forsvinne fleire spelarar frå lønningslista før transfervindauget stenger. Så får vi sjå om det er Pochettino eller Boehly som har overgangsbuksene på.

Eg tippar Tottenham fort kan vere laget som verkeleg mageplaskar i år. Spennande manager, men kor gode var eigentleg bedriftene hans med Celtic? Han overtar ein tropp som eit dusin managerar har handla inn og særleg forsvaret ser tynt ut. Dersom Kane går, trur eg mykje av lufta kjem til å gå ut av ballongen. Tar dei ein "Leicester" i år? Kanskje Maddison kan hjelpe til med det?

Det største spørsmålet før sesongen er Liverpool. Ei total utskifting av midtbana på éin sommar er utfordrande nok. Henderson og Milner var høvesvis kaptein og visekaptein og etter sigande dei to som la lista for innsats og haldningar både på trening og utanfor bana. Erstattarane verkar gode, men fortsatt manglar ein typisk 6'ar. Scousarane hadde voldsomme problem defensivt i fjor, noko som har heldt fram i pre-season. Held spelarane fram med å kjøpe Klopp sin bodskap og stil eller har han begynt å slite ut omgivelsane? Europa League er heller ikkje gunstig om ein tenker belastning og fokus. Eg håpar på kloppsk kollaps i år.

Av utfordrarane trur eg at både Villa og Brighton kan slå seg inn blant topp-4. Emery og De Zerbi er blant dei skarpaste managerknivane i skuffa og dei pleier å rekruttere godt i tillegg til at dei er ypperlege taktikarar og motivatorar.

Kva så med United? Stallen begynner å sjå veldig "Ten Hagsk" ut og det er langt betre dekning og konkurranse på fleire posisjonar. Eg håpar Onana vil revolusjonere keeperplassen, samtidig som eg håpar at han ikkje blir nedsabla når han gjer ein tabbe eller to. Mount verkar som ei svært fornuftig forsterking som kan gi meir fleksibilitet på midtbana. Personleg håpar eg at ein vil satse på Mainoo når han kjem (forhåpentlegvis raskt) tilbake. Mangelen av ein spiss skrik ut som ein sår tommel, men vi får satse på at Højlund er rett medisin og salve for spisskrisa. Draumen om Kane vert nok dessverre berre ein draum, men med landslagskapteinen på plass ville eg ha tippa ligagull. Eg har fortsatt håp om at vi løfter ligapokalen i mai, men då må mykje klaffe alt frå start. Og med litt halting frå utfordrarane skal ein ikkje sjå bort frå at ein må rydde plass til nummer 21 i premieskåpet.
post liked by: Pwint, RedTrafford, 10Hag, pixma, Cola2, Pink Final, Blodfink, Belfastboy, Can2
It's Squeaky Bum Time!

Deleted User 430

På tide 👏👏

post liked by: Pink Final, RedTrafford, Pwint, Pancho P, Buchan, Andtho01, Belfastboy
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3941
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 17243
Liker mottatt: 11012

Leste en artikkel om det i stad.
Under det avsnittet med dommer/trener på sidelinjen hadde de greid av en merkelig grunn å få med et bilde av Klopp😬
post liked by: Pink Final, Pwint, Pancho P, Buchan, Blodfink, Belfastboy
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2589
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 13430
Liker mottatt: 8623

Det ser ut som Klopp får seg ein del frihelger neste sesong...
post liked by: JørgenT, RedTrafford, Buchan, Andtho01, Blodfink, Pink Final, Cola2, Belfastboy
It's Squeaky Bum Time!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14623
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23304
Liker mottatt: 19262

Det kommer til å bli kaotisk dette, hvem husker alle disse reglene i kampens hete. Blir en del avbrudd i spillet, kan bli fryktelig kjedelig...

Men om et år eller to vil det nok funke godt. Veldig fint at grasrota og de yngre får et regelverk, men det må de få for fans og

Sidespor: Håper Gothia Cup gjør dette for å si det mildt, visse lag hadde hundrevis av fanatiske fans, arrangørene ba Alta om å ikke juble hvis de vant osv...Alta var glade for at de tapte rett og slett.

En annen plass var det forsøk på knivstikking av forelder etc. Husker ikke hvor. SÅNT bør de ta tak i, da tåler jeg bedre at Klopp driter seg ut altså...Han bruker foreløpig ikke kniv...
post liked by: Pink Final, RedTrafford, Pancho P, Cola2, Belfastboy
LUHG!
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3941
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 17243
Liker mottatt: 11012

Blodfink wrote: 31 Jul 2023, 18:37
Gothia Cup
Har jo hørt om ett og annet tilfelle av gærne foreldre rundt omkring i nyhetene i ny og ne, men det du beskriver høres ut som det er ett problem.

Huff nei, ikke bra.

Sånn sett skal jeg være glad for unga satser på musikken i stedet, så skal jeg nyte hver sure tone fremover :D
(Hadde jo håpet i hvertfall at guttungen hadde tatt målscorerarven videre da) :D
post liked by: Pink Final, Blodfink, Pancho P, Cola2, Belfastboy
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3941
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 17243
Liker mottatt: 11012

Beklager avsporing :angel:
post liked by: Blodfink

Deleted User 430

Blodfink wrote: 31 Jul 2023, 18:37 hvem husker alle disse reglene i kampens hete
Holder å huske på én ting; "oppfør deg". Egentlig ikke verre enn det 😅
post liked by: Cola2, Pancho P, Belfastboy, RedTrafford
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14623
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23304
Liker mottatt: 19262

Ja, det er jo målet @Steinar Stenseth, men neppe helt realistisk; når en dommer og VAR gjør elendige avgjørelser på rekke å rad så kommer det til å koke, regler eller ei. Blir mye penger i botskassa neste sesong.
post liked by: Belfastboy, RedTrafford
LUHG!

Deleted User 430

Skjønner at det kan koke osv, @Blodfink, og at det vil ta tid før alt er 100%, men for spillerne er det jo relativt enkelt å forholde seg til. De samler seg ikke rundt spillere som gjør en feil og skjeller ut han, så hvorfor gjøre det med dommerne? Må bare lære seg å være sint på avstand 😅
Dessuten.. Det er fint lite spillere lærer av som et par raske gule kort, så jeg tror de kommer til å roe ned rimelig raskt. Hvordan det håndheves på sidelinjen er jeg mer usikker på. Om de klarer å kjøre en lik, og hard, linje der er jeg mer usikker på, men lov å håpe..
post liked by: Blodfink, Cola2, RedTrafford
User avatar

Cola2
Donor
Posts: 767
Joined: 18 Sep 2021, 04:33
Liker gitt: 5039
Liker mottatt: 1549

Om vi liker det eller ikke, VAR kommer nok til å bestå.
Men de må få opp flere kameraer, sånn at flere vinkler blir dekket.
Og mål stratekien, er ballen over mål linja eller ikkw

Pluss at det holder ikke med i VAR dommer i den "såkalte VAR" bussen, der bør de doble antallet.

Eller så kan vi oppleve som på Natterud? At publikum drar hjem når kampen blåses i gang i protest mot VAR
post liked by: RedTrafford, Blodfink, Pink Final
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3941
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 17243
Liker mottatt: 11012

Fabrizio Romano melder at David Raya er svært nær en overgang til Arsenal. Er enighet sier han.

Samme herremann melder at Gvardiol er bare detaljer unna City overgang, Har vel ligget litt i luften det i grunn.

Synes generelt alle topplagene har gjort gode signeringer, blir spennende å se hvem av de som flopper. :-|

Pochettino har vel minst å bekymre seg over, blir det fiasko så kjøper bare Todd Boehly nytt lag til Januar vinduet allikevel :-|
post liked by: 10Hag, Belfastboy, Blodfink
Post Reply