[FA-Cup finale] Manchester United - Manchester City

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14626
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23310
Liker mottatt: 19273

Pwint wrote: 02 Jun 2023, 20:15 hvem vi tror vinner i morgen
jeg klarer som @RedTrafford ikke å se at vi taper denne kampen, det er magefølelsen, og den stemmer ofte.

De fleste pundits tror City vinner, "alle" tror vel det.

Vanskelig match, men City er sårbare, vi kan fosse igjennom når de sender alle mann i angrep.

De vil sikket ha dommerne med seg, det tror jeg faktisk, det kan ødelegge matchen for United. Rodri får jo ikke konsekvenser for sine "proffe" fellinger bl.a.

Paul Tierney, klarer han å dømme normalt? Mistet jo FIFA-lisensen sin i fjor. Jeg mener å huske at jeg ikke rater ham spesielt høyt...Belfast-born, bodd i Wigan siden han var 11. har vært ute nå og meldt at han ikke er fan av United eller City, et pluss er at han ga Klopp kort, Liverpool-fans mener jo han er fan av begge Manchester-klubbene... Men han viste jo ikke ut Milner som Liverpool-spiller når denne burde vært sendt i garderoben mot City en gang i tiden.

Uansett, United har muligheter.
post liked by: Pwint, RedTrafford, Buchan, Can2
LUHG!
User avatar

Jan Erik
Posts: 2465
Joined: 16 Oct 2021, 21:39
Liker gitt: 7669
Liker mottatt: 8020

Pwint wrote: 02 Jun 2023, 20:15 Kunne det vært artig med en poll på hvem vi tror vinner i morgen? Er litt nysgjerrig på hva folk tror.
Er et lite mirakel som skal til om ikke City tar dette. De er et bedre lag, og har vært i kanonform i det siste. Jeg har, uvanlig nok, ikke tenkt på denne kampen i det hele tatt. Var mye mer giret før Carabao finalen. Er på en måte mer opptatt av F1 kvaliken i morgen...det sier vel alt om hvilke forventninger jeg har. Så er det også sånn at jeg bryr meg fint lite om City. Det er en klubb som har jukset seg til troféer, og da blir jeg ikke litt irritert om de vinner både det ene og det andre. Jeg håper bare ikke vi ender opp som de, uansett hvem som får tilslaget. Kampen i morgen gir jeg favorittstempelet til City, og drister meg til at vi kanskje har 20% sjanse.
post liked by: Blodfink, Pwint
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14626
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23310
Liker mottatt: 19273

United kan ta en dobbel denne sesongen, det har United aldri gjort tidligere - vunnet begge hjemlige cuper. Mer historie kan skapes.

For min del så er det ikke mange motstandere som er viktigere å slå enn City...

Liverpool, Everton, Leeds, Tottenham, Newcastle, PSG, Bayern og alle spanske og italienske lag er viktige å slå. Men City er så absolutt høyt opp på lista. Spesielt siden 2007 (Thaksin) og 2008 (Abu Dhabi)
post liked by: Buchan, Pwint, Can2, Pancho P
LUHG!
User avatar

Can2
Kongen av understatements
Posts: 889
Joined: 29 Jun 2022, 15:39
Liker gitt: 7926
Liker mottatt: 2616

Bravo!! Dette var bare tidens kamptråd! Herlig lesing, og dere fire skribentene utfyller hverandre perfekt. :perf: Noe av det bedre fotballstoffet jeg har lest, må jeg få si!

Fryktelig nervøs kjenner jeg. Har liksom ikke god-følelsen, får trøste meg med at jeg (heldigvis) ofte tar feil. :-| Er en Belgier på midten der og en blond blåøyd okse fra Jæren, som jeg frykter. MEN så må man ha trua, ja! Cup er cup, stafett er stafett osv... Jeg har sendt ut nabovarsel til min ex, som fremdeles delvis bor i huset, at jeg håper det blir roping mellom 16 og 18 i morgen. Så hun bestemte seg for å holde med Haaland, som hun sa. Er ikke så rart hun er ex. si...
post liked by: Buchan, RedTrafford, Pwint, Jan Erik, Blodfink, Pancho P
Kong Eric Cantona

Deleted User 402

29 år siden min første FA-cup finale på gamle Wembley. Tiden flyr...
Da gledet jeg meg stort. Nå er jeg bare nervøs....
Håper optimistene her inne har rett!
post liked by: Pwint, Jan Erik, Blodfink, Can2, Pancho P, red
User avatar

Ryder
Posts: 4702
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2626
Liker mottatt: 10700

Har hatt null forventninger til seier i denne kampen, men som alltid stiger optimismen når det nærmer seg kamp!

Vi kan selvfølgelig klare å vinne dette. Mye som må klaffe - vi er nok nødt til å spille vår beste kamp på ganske lenge, samtidig som City ikke helt har dagen.
Konsentrasjon og disiplin blir utrolig viktig i dag. Er vi påskrudd og gjør oppgavene, har vi en fair sjanse.

Holde nullen lengst mulig, fortsatt være inne i kampen når det gjenstår en halvtime. Så kommer Garnacho inn og løper dem i filler! Eller skal spådommen min om Weghorst-seiersmål i 93. minutt slå til? 😅❤️
post liked by: MektigeTHOR, Blodfink, Pancho P

Deleted User 661

Aldri hatt mindre tro før en kamp som i dag. Hvilepuls nå og det har jeg aldri før en slik match. Men kjøpt inn en god whisky bare sånn for sikkerhets skyld 😇🔴
post liked by: Jan Erik, Blodfink, Pancho P, Pwint
User avatar

Ryder
Posts: 4702
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2626
Liker mottatt: 10700

Var rolig fram til i går kveld, da begynte jeg å kjenne det i magen. Nå er jeg så nervøs og rastløs at jeg bare går rundt og gjør masse forefallende i huset.
post liked by: Jan Erik, Blodfink, red, Pancho P, Pwint
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3941
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 17257
Liker mottatt: 11013

Nå er det ikke lenge igjen. Gleder meg som en liten unge.

Denne finalen er liksom så mye mye mer viktigere å ta en mange av de tidligere finalene. :D
Det er mot kanskje verdens beste lag for øyeblikket, det er en god grunn.
Slitsom nabo
Juksemakere
Den brautete hesten
Alfie
Og den viktigste grunnen er å stoppe muligheten for treble. Hvis ikke, kan det bli slitsomt å leve med.
post liked by: Pancho P, Blodfink, Pwint, Ryder, Can2
User avatar

red
Posts: 1530
Joined: 29 Jul 2018, 20:36
Liker gitt: 2277
Liker mottatt: 4150

Ryder wrote: 03 Jun 2023, 11:57 Var rolig fram til i går kveld, da begynte jeg å kjenne det i magen. Nå er jeg så nervøs og rastløs at jeg bare går rundt og gjør masse forefallende i huset.
Samme her.... Gikk plutselig løs på et oppussingprosjekt jeg egentlig hadde utsatt til neste helg. Så ikke bare dumt :hah:
post liked by: Pancho P, Blodfink, Pwint, Ryder
User avatar

Topic author
Pancho P
Donor
Posts: 2590
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 13432
Liker mottatt: 8647

Berre slapp av alle mann. Om vi mot formodning skulle tape, får vi nok pokalen i posten etter "115-gate".
post liked by: RedTrafford, Blodfink, Pwint, Ryder, Can2
It's Squeaky Bum Time!
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3941
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 17257
Liker mottatt: 11013

Det har vært planlagt camping denne helgen noen uker nå, fruen og ungene dro jeg ble hjemme :D
Får da være grenser :D

Huset for meg selv hele helgen med FA cup finale United mot City, det skal jeg jaggu ikke klage på akkurat :D
post liked by: Pancho P, Blodfink, Ryder
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3941
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 17257
Liker mottatt: 11013

@Pancho P

:D
post liked by: Blodfink, Pwint
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2913
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 13531
Liker mottatt: 8703

Har noen grønne Hansa på kjøl, pulsen er stigende og jeg grugleder meg masse ...
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Jeg er såpass fornøyd med sesongen at et tap her ikke er verdens undergang, men oi oi så moro det hadde vært med et trofé til.
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2744
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2917

Ikke lenge igjen til vi får vite hvem de 11 utvalgte er!
Får Lindelöf en noe fortjent start etter gode prestasjoner den siste tiden, eller velger ten Hag det beste valget i Shaw?
post liked by: Pwint
Post Reply