[PL] Manchester United -Aston Villa

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

Stort steg mot topp 4! :D Hvis vi skrur tilbake tiden noen dager, før kampene mot Spurs og Aston Villa (og kommende mot Brighton) så var jeg pessimist og fryktet kun ett poeng etter disse tre og at Liverpool tok innpå. Nå har vi møtt to av lagene og står igjen med 4 poeng. Men kun en god omgang mot Spurs, 1 god omgang mot Villa. På torsdag tror jeg vi trenger to gode omganger for å få med oss noe fra Falmer Stadium.

Hadde det ikke vært for det tøffe kampprogrammet til Brighton kunne de også blitt skumle nå i innspurten.

Med litt mer effektivitet så hadde vi avgjort dagens kamp før pause. Ikke at vi hadde kjempe store sjanser, men vi slurvet mye på siste tredjedel og klarte ikke utnytte godt nok de store rommene Villa ga fra seg.

Føler jeg klager på dommerne hver eneste kamp, men jeg klarer ikke la være.. |P
Jeg mener 100 % at Rashford burde hatt straffe i 2. omgang. Dommerne er begynt å legge lista høyt, men det får være grenser for hvor hardt man kan gå inn i ryggen på en spiller som har full kontroll på ballen. Og for ikke å snakke om den før pause (?) da McGinn løp ned Eriksen.
Det er kort hver eneste gang. Så ufattelig dårlig.. og jeg mener dommerne gjør det vanskeligere for seg selv når de ikke deler ut kort på sånne, men hva vet vel jeg..
post liked by: Blodfink, Pink Final, pixma, Buchan, Pwint
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Pink Final wrote: 30 Apr 2023, 21:26 Femtitre seiere på de syttifire siste - man vet jo nærmest på forhånd at Villa hjemme =3 poeng.
Noe av det nærmeste man kommer determinisme i fotball vel

21 kamper uten seier mot dem hjemme er litt mange vel, avrundet blir det 28.3784 % Det korrekte svaret er egentlig 28.3783783783784 % :hah:

Men klager ikke på antall tap, selv om det er 4 for mange :hah:
Det fjerde kom så seint som i fjor.
post liked by: Pink Final, Buchan, Pwint
LUHG!
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7393
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26230
Liker mottatt: 16755

Blodfink wrote: 01 May 2023, 01:17
Pink Final wrote: 30 Apr 2023, 21:26 Femtitre seiere på de syttifire siste - man vet jo nærmest på forhånd at Villa hjemme =3 poeng.
Noe av det nærmeste man kommer determinisme i fotball vel

21 kamper uten seier mot dem hjemme er litt mange vel, avrundet blir det 28.3784 % Det korrekte svaret er egentlig 28.3783783783784 % :hah:

Men klager ikke på antall tap, selv om det er 4 for mange :hah:
Det fjerde kom så seint som i fjor.
Gøy å leke seg med tall 😁
Og spesielt som Manchester United fan, da vi har positiv stats mot ALLE engelske lag.
Som ivrig student av stats har den bidratt til å gi meg tro på seier veldig ofte 🥳.

Ser det noen steder, som i komm feltet til United.no ofte er tallfokus med motsatt fortegn.
Feks hvor svake våre enkelt spillere er 🙄.
Jeg liker mer fokuset på hvor bra vi er 😇 - som flest clean sheets i PL denne sesongen.
Og hvor overlegne vi er innbyrdes mot lag som eksempelvis Aston Villa 💪
post liked by: Pancho P, Buchan, RedTrafford, Ryder, Blodfink, Can2, Pwint, Belfastboy, red
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Denne tråden ble aktuell nå :celebrate:
LUHG!
Post Reply