Kommentarfeltet på united.no er blitt stengt!

Et norsk forum for diskusjon om alt Manchester United.
User avatar

andRED
Posts: 325
Joined: 09 Oct 2022, 20:13
Liker gitt: 203
Liker mottatt: 914

Vipps Login er gratis, just saying.
post liked by: Sir Alfie Rey
User avatar

Topic author
Sir Alfie Rey
Donor
Posts: 569
Joined: 16 Oct 2021, 21:52
Liker gitt: 230
Liker mottatt: 432

Leser her at det er en som gjentar nonstop om en bruker på united.no med mange brukere.
Først og fremst så er det flere der inne som har flere brukere. Dette er lett å se når de støtter seg selv fra sine andre brukere og prøver å skrive litt anderledes og vente et par min. Når det skjer nonstop så er det ikke så vanskelig å skjønne heller.
Forskjellen her er som sagt at redaksjonen har sine favoritter.
Er nok noen som blir utestengt for det minste også er det favorittene som gjør overtramp på overtramp uten å bli utestengt

Jeg håper så til de grader at det kommer bank id der inne slik at alle fra den troll gjengen kun kan ha en bruker og ikke flere som de har og har hatt der inne i mange år.
Glory Glory Manchester United!!!!
User avatar

Belfastboy
Donor
Posts: 1880
Joined: 16 Dec 2019, 17:22
Liker gitt: 13088
Liker mottatt: 5012

Sir Alfie Rey wrote: 15 Apr 2023, 16:43 Leser her at det er en som gjentar nonstop om en bruker på united.no med mange brukere.
Først og fremst så er det flere der inne som har flere brukere. Dette er lett å se når de støtter seg selv fra sine andre brukere og prøver å skrive litt anderledes og vente et par min. Når det skjer nonstop så er det ikke så vanskelig å skjønne heller.
Så du synes jeg gjentar ofte akkurat dette?
Vel, det er ikke så rart.
Jeg vil bare fortelle hvor giftig det kan bli når det sklir ut med brukere som kanskje ikke er ved sine fulle fem.

Kanskje dette er på kanten å skrive, hvis det er det så bare fjern denne posten. Grunnen til at jeg gjør det er bare å fortelle hvordan noen kan oppføre seg i et kommentarfelt.

Etter masse trusler i 2015 eller 2016 ble vedkommende kastet ut. For godt? Mener å huske det i hvert fall.

Jeg skal ikke her og nå avsløre hvem vedkommende jeg sikter til er, men her inne og på united.no vet mange godt hvem det er. Veldig mange har fått trusler på facebook, telefon (med skjult nummer selvfølgelig da personen er en liten feiging) o.l. Jeg har opplevd det. Flere har også politianmeldt disse truslene uten at noe har skjedd.

I ettertid har h*n opprettet sikkert 50 nye brukere som etter en tid blir borte. Antakelig kastet ut igjen eller må få kommentarene godkjent etter mye personangrep, provosering etc. Da blir det opprettet en ny bruker som fortsetter der den forrige sluttet.
post liked by: Cola2
User avatar

Cola2
Donor
Posts: 767
Joined: 18 Sep 2021, 04:33
Liker gitt: 5039
Liker mottatt: 1549

andRED wrote: 15 Apr 2023, 16:16 Vipps Login er gratis, just saying.
Er ikke enig med def ang dette.
For å nytt Vips konto, MÅ den kobles fra den gamle til ny.

men hvis vedkommende sitter md ca 50 kontornr og skal ha Vips på disse, da bør kanskje Ø- krim komme inn å ta en sjekk....
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3904
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 16972
Liker mottatt: 10884

Hadde i grunnen ikke så store planer om å delta i denne tråden her.

Det du skriver @Belfastboy er jo bare trist.
Men da tenker jeg at det handler hverken om united eller fotball, da er man bare født rasshøl da.

Det jeg leser her gir meg i hvert fall ingen grunn til å starte nå med å lese og skrive der inne.

Er betalende medlem på United.no, har lavt medlems nr. så tenker det er greit.
Vet ikke om jeg kan si at det har tapt seg, men for min del blir det bare snarvisitter i ny og ne.
post liked by: Pink Final, Belfastboy
User avatar

Topic author
Sir Alfie Rey
Donor
Posts: 569
Joined: 16 Oct 2021, 21:52
Liker gitt: 230
Liker mottatt: 432

Så du synes jeg gjentar ofte akkurat dette?
Vel, det er ikke så rart.
Jeg vil bare fortelle hvor giftig det kan bli når det sklir ut med brukere som kanskje ikke er ved sine fulle fem.

Kanskje dette er på kanten å skrive, hvis det er det så bare fjern denne posten. Grunnen til at jeg gjør det er bare å fortelle hvordan noen kan oppføre seg i et kommentarfelt.

Etter masse trusler i 2015 eller 2016 ble vedkommende kastet ut. For godt? Mener å huske det i hvert fall.

Jeg skal ikke her og nå avsløre hvem vedkommende jeg sikter til er, men her inne og på united.no vet mange godt hvem det er. Veldig mange har fått trusler på facebook, telefon (med skjult nummer selvfølgelig da personen er en liten feiging) o.l. Jeg har opplevd det. Flere har også politianmeldt disse truslene uten at noe har skjedd.

I ettertid har h*n opprettet sikkert 50 nye brukere som etter en tid blir borte. Antakelig kastet ut igjen eller må få kommentarene godkjent etter mye personangrep, provosering etc. Da blir det opprettet en ny bruker som fortsetter der den forrige sluttet.
[/quote]

Etter hva jeg vet er det flere som har fått trusler. Så det er ikke bare en person som har slengt trusler til folk. Det er det flere som har gjort til mange der inne.
Jeg selv har opplevd trusler. Har også opplevd en psycho som stalket dama mi og fant ut ting om mine barn. Noe som er klare tegn på at denne personen som sto bak ikke er helt som man skal være.
Jeg har også politianmeldt flere etter trusler og trakassering på tlf og facebook. Ingenting ble gjort noe med. Mest sannsynlig fordi disse personene har masse på seg fra før hos politiet.

Uansett som Pink Final sa isted så får man ikke ta dette med seg inn hit.

Er egentlig ikke så vanskelig dette her. Noe som gjelder for oss alle.
Snakker man til folk på en hyggelig måte, så vil de aller fleste gjøre det samme tilbake til deg.
post liked by: Cola2
Glory Glory Manchester United!!!!
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7525
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26858
Liker mottatt: 17368

Jeg lar de siste postene her stå.
Skjønner at det har skjedd vonde ting.
Vet litt om det selv, uten å utdype mer.
Synes dog vi setter strek for den type samtale her.
Kommer til å slette innlegg av samme type i kveld 😊
post liked by: Sir Alfie Rey, Buchan, Belfastboy, RedTrafford, Cola2
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7525
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26858
Liker mottatt: 17368

Jeg strøk de to siste postene, dere ble advart.
Dette skaper bare krangel, selv om den ene siden mener den har rett.
Jeg kan stenge tråden om dette ikke blir respektert.
Men det hadde vært et paradoks - å måtte stenge denne tråden, med den tittelen!
post liked by: Buchan, Belfastboy, messilingard, Pancho P, RedTrafford, Can2
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

andRED
Posts: 325
Joined: 09 Oct 2022, 20:13
Liker gitt: 203
Liker mottatt: 914

Cola2 wrote: 15 Apr 2023, 18:32 Er ikke enig med def ang dette.
For å nytt Vips konto, MÅ den kobles fra den gamle til ny.

men hvis vedkommende sitter md ca 50 kontornr og skal ha Vips på disse, da bør kanskje Ø- krim komme inn å ta en sjekk....
Det jeg mente er at Vipps Login er gratis for nettstedene å bruke for autentisering av brukerne. Der er det verifisert med telefonnummer og epost, og terskelen er nok adskillig høyere for å lage falske kontoer.
User avatar

Topic author
Sir Alfie Rey
Donor
Posts: 569
Joined: 16 Oct 2021, 21:52
Liker gitt: 230
Liker mottatt: 432

Tydelig at noen ikke vet åssen Vipps fungerer.
Man kan kun ha en Vipps konto pr personnummer!
Så det er umulig å kunne ha flere brukere der.
…………………………………………………………………….
Noe jeg håper kommer til å skje ……..

Mod Edit: Nå er jeg snill, som lar dette stå.
Tok bort 1,5 setning med unødvendig omtale av andre brukere på United.no.
Dette er bare å kaste ved på bålet.
Vær nå vennlig å respektere det jeg ber deg om, når jeg er så tålmodig med deg @Sir Alfie Rey
Ellers må jeg gi deg en advarsel.
Pink Final

:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Sir Alfie Rey wrote: 15 Apr 2023, 21:52 Tydelig at noen ikke vet åssen Vipps fungerer.
Man kan kun ha en Vipps konto pr personnummer!
Så det er umulig å kunne ha flere brukere der.
…………………………………………………………………….
Noe jeg håper kommer til å skje ……..

Mod Edit: Nå er jeg snill, som lar dette stå.
Tok bort 1,5 setning med unødvendig omtale av andre brukere på United.no.
Dette er bare å kaste ved på bålet.
Vær nå vennlig å respektere det jeg ber deg om, når jeg er så tålmodig med deg @Sir Alfie Rey
Ellers må jeg gi deg en advarsel.
Pink Final
Jeg respekterer dette jeg. Men da må det gjelde for alle. I flere poster har folk skrevet mitt brukernavn, noen av postene har du klikket liker på til og med.
Så ikke kast sten i glasshus nå.

Men som du skrev over her så er vi ferdig med denne saken nå.

God kveld!
Glory Glory Manchester United!!!!
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4387
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2786
Liker mottatt: 9233

@Sir Alfie Rey

Reglene er like for alle. En av de er blant annet å respektere de beskjedene som moderatorer kommer med. Er det noen poster du reagerer på så kan du rapportere de, men fra nå av så lar vi diskusjonen ligge.
post liked by: Sir Alfie Rey, RedTrafford, Belfastboy, Pink Final, red
LoveUnitedHateGlazers

Deleted User 661

United.no skal oppgraderes og kommentarfeltet ser ut til å bli stengt ned en stund.
Håper det betyr at det blir en oppblomstring her inne. Men faren er at det også kan bli mer tull og tøys.
post liked by: Belfastboy, Pwint, Schmeichel, Pink Final, Rød Pølse
User avatar

Jan Erik
Posts: 2354
Joined: 16 Oct 2021, 21:39
Liker gitt: 7233
Liker mottatt: 7555

Kun seriøse kommentarer fra nå.
post liked by: Pwint, Schmeichel, Pink Final, Belfastboy, Rød Pølse
User avatar

Belfastboy
Donor
Posts: 1880
Joined: 16 Dec 2019, 17:22
Liker gitt: 13088
Liker mottatt: 5012

StretfordEnd wrote: 18 Sep 2023, 12:53 Håper det betyr at det blir en oppblomstring her inne. Men faren er at det også kan bli mer tull og tøys.
Får håpe nivået kan holde seg, men har mine tvil.
Har overhodet ikke lyst på noe a la barnehagenivået på kommentarfeltet på united.no her inne.
post liked by: red, RedTrafford, Pink Final, Rød Pølse, Cola2, Schmeichel, Pancho P
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7525
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26858
Liker mottatt: 17368

Blir bra med evt flere brukere her.
Synes vi har et fint forum, god stemning, mye kunnskap samt nye vinklinger og innspill.
Til alle;
Vi driver på dugnad, så hjelp oss gjerne å moderere, ved å rapportere overtramp.
Vi skal ha rom for ulike meninger, men ikke karakteristikker av hverandre.
Husk også at fotball er følelser, og mange har følelser for manager og spillerne våre.
Så tenk dere om en ekstra gang i ordvalg, også når dere er skuffet og oppgitt over manager og spillere.
post liked by: Rød Pølse, RedTrafford, Belfastboy, Cola2, Pwint, Schmeichel, Ryder, Buchan, Pancho P, RaoulDuke
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
Post Reply