Kommentarfeltet på united.no er blitt stengt!

Et norsk forum for diskusjon om alt Manchester United.
User avatar

Topic author
Sir Alfie Rey
Donor
Posts: 569
Joined: 16 Oct 2021, 21:52
Liker gitt: 230
Liker mottatt: 432

Nå har united.no stengt kommentarfeltet inntil videre.
Dette grunnet at det er folk som ikke klarer å oppføre seg.

Personlig synes jeg dette er veldig trist for oss alle! At spesielt noen få skal få ødelegge for alle oss andre som prøver å ha et koselig kommentarfelt.
Vi klarer jo å ha det hyggelig her inne, så hvorfor skal man ikke kunne klare å ha det der ?

Håper alle som drIver med personfokus og trakassering der inne nå tar lærdom av dette og vil slutte med dette når kommentarfeltet der inne åpner igjen.

Sammen for klubben i våre hjerter Manchester United!!!
post liked by: Cola2
Glory Glory Manchester United!!!!
User avatar

Schmeichel
Posts: 441
Joined: 23 May 2019, 11:40
Liker gitt: 693
Liker mottatt: 1091

Ja, jeg la merke til dette da jeg skulle kommentere noe om kampen i går tidligere i dag. Merkelig at de ikke klarer å holde folk litt i skinnet, men de gjør nok dette også litt for å gjøre folk litt obs og samtidig forsterke litt den indre justisen og selvbevisstheten, om de skulle åpne det igjen.
Jeg tror også det handler mye om hva slags type mennesker man ofte får på slike steder som rett og slett ikke 'egner' seg for å være på forum.

Når samme personer gang på gang kommer med slakt og kritikk av samme spillerne, eller rett og slett bastante/bedrevitende meninger som i majoritetens øyne er det motsatte av virkeligheten, så kan jeg forstå at det da etterhvert utvikler seg en slags irritasjon over bestemte brukere. Brukere som har lagt en spiller for hat, selv når han spiller godt. Som er negative når alt nesten bare er positivt. Så kritiserer man personen eller den personen sine generelle meninger, noe som forsåvidt er forståelig, også svarer vedkommende som egentlig ikke egner seg på et forum med ufine personangrep eller usakligheter generelt. Det er hvertfall gangen jeg ofte ser. I tillegg til at disse trollene vet nok at de ikke kan oppføre seg på samme måte her som der, sånn over tid. Så er det fint at vi her inne har aktive moderatorer som kan ta seg av slik, og kan bedømme diskusjonen på en mer spisset men rettferdig måte, uten at de altså skader 'Supporterklubben'. Det er også derfor jeg mener at forumet på united.no skulle vært mer skilt slik det var før, nå blir det liksom en blanding av begge deler vi ikke helt vet hva er. Jeg for min del foretrekker nå forum som dette, noe jeg også tror de mest "seriøse" forumbrukerne også gjør.
Last edited by Schmeichel on 15 Apr 2023, 12:22, edited 1 time in total.
post liked by: Belfastboy, Pink Final
User avatar

Belfastboy
Donor
Posts: 1895
Joined: 16 Dec 2019, 17:22
Liker gitt: 13250
Liker mottatt: 5074

Helt enig med deg, @Schmeichel.
For meg gjør det absolutt ingen ting at det stenges.
Jeg kuttet ut kommentarfeltet der inne for noen år siden.
Det ble alt for useriøst med enkelte brukere.

Håper de kan få til et annet innloggingssystem, helst med bank-ID.
Det er tydelig at det er for lett å opprette flere brukere, noe som er lett å gjennomskue der.
For en del år siden var det en person der som truet flere andre. Ganske voldsomt også.
Han ble jo selvfølgelig kastet ut, men etter den tiden har han sikkert hatt 50 forskjellige brukere. De kommer og går. Tror de fleste andre går lei av det samme gjentakende maset om hvor rævva Fred, Wan Bissaka, Elanga er og hvor gode vedkommendes favoritter er.
post liked by: Pink Final, Pwint
User avatar

Topic author
Sir Alfie Rey
Donor
Posts: 569
Joined: 16 Oct 2021, 21:52
Liker gitt: 230
Liker mottatt: 432

Tror de fleste der inne er mest lei av patetiske folk som ikke tåler å høre meninger de ikke liker, for så og gå personangrep med de verste fornærmelser på de brukerne de ikke liker meningene til.
Stakkarslig mennesker som ikke har annet å gjøre.
Folk som sier sine ærlige meninger om spillere som klart og tydelig ikke er gode nok for klubben vår osv, det er ikke greit. Men er helt greit å komme med de groveste personfornærmelser og drittkasting på personene selv.... Det er helt håpløst!
Disse personene der inne er heldigvis ikke mange, og noen av dem har mange forskjellige brukere også. De skriker om at et par stk har mange brukere for å prøve sette fokus vekk fra seg selv, når det er dem som har flere brukere selv.
Så er bare for united.no og fjerne disse folka.
De forpester kommentarfeltet og har ødelagt det i alle år!

FÅ DET BORT!!!

Håper de kan utestenge disse personene der en gang for alle! Så kan man få et skikkelig bra kommentarfelt der inne!
Last edited by Sir Alfie Rey on 14 Apr 2023, 10:30, edited 1 time in total.
Glory Glory Manchester United!!!!
User avatar

Belfastboy
Donor
Posts: 1895
Joined: 16 Dec 2019, 17:22
Liker gitt: 13250
Liker mottatt: 5074

@Sir Alfie Rey Hadde bare Langerød/redaksjonen hatt baller til å kaste ut bl.a. han jeg nevnte over her, så hadde det sikkert blitt mye bedre. At det er flere som burde blitt utestengt vet jeg for lite om. Men jeg har tidligere sett at enkelte virker å bare skulle provosere andre for å få frem en reaksjon osv.
Nå leser jeg sjelden kommentarfeltene under sakene der lenger, blir stort sett bare under ryktespalten da det er det mest interessante for meg. Så jeg kan ikke uttale meg så mye om hvorfor de stenger der nå, men tydeligvis er det noen som ikke kan holde seg i skinnet. Så jeg applauderer dette som har blitt gjort nå.
User avatar

Topic author
Sir Alfie Rey
Donor
Posts: 569
Joined: 16 Oct 2021, 21:52
Liker gitt: 230
Liker mottatt: 432

Belfastboy wrote: 14 Apr 2023, 10:27 @Sir Alfie Rey Hadde bare Langerød/redaksjonen hatt baller til å kaste ut bl.a. han jeg nevnte over her, så hadde det sikkert blitt mye bedre. At det er flere som burde blitt utestengt vet jeg for lite om. Men jeg har tidligere sett at enkelte virker å bare skulle provosere andre for å få frem en reaksjon osv.
Nå leser jeg sjelden kommentarfeltene under sakene der lenger, blir stort sett bare under ryktespalten da det er det mest interessante for meg. Så jeg kan ikke uttale meg så mye om hvorfor de stenger der nå, men tydeligvis er det noen som ikke kan holde seg i skinnet. Så jeg applauderer dette som har blitt gjort nå.
Ja hadde Langerød og co bare klart å utestenge denne lille gruppen så tror jeg det er alt som skal til.
Da hadde man fort fått et mer koselig kommentarfelt.

Men så hender det slik som igår etter kamp at 90 % av de som skriver der bare kommer med dritt.

Igår etter kamp var det flere som skrev rett ut : Malacia er søppel! Osv.

Dette er noe som helt klart ikke hører hjemme. Greit man ikke er fornøyde med spillere og på sin plass å få skrive om sin misnøye når en spiller har en meget dårlig kamp, men man kan rett og slett ikke kalle spillerne våre for slikt.
Glory Glory Manchester United!!!!

Alf banan
Posts: 301
Joined: 17 Apr 2020, 12:43
Liker gitt: 21
Liker mottatt: 616

Det mest patetiske er at han som stadig lager trøbbel og bytter nick og brukere 100 ganger, tror at ingen skjønner at det er den samme personen.
Snakker om å respektere andres meninger, mens han selv tåler ikke å bli motsagt. Da kommer det personlige meldinger og trusler. Patetisk fyr.
Beste er å overse slike folk.
post liked by: Belfastboy
User avatar

Topic author
Sir Alfie Rey
Donor
Posts: 569
Joined: 16 Oct 2021, 21:52
Liker gitt: 230
Liker mottatt: 432

Alf banan wrote: 14 Apr 2023, 10:43 Det mest patetiske er at han som stadig lager trøbbel og bytter nick og brukere 100 ganger, tror at ingen skjønner at det er den samme personen.
Snakker om å respektere andres meninger, mens han selv tåler ikke å bli motsagt. Da kommer det personlige meldinger og trusler. Patetisk fyr.
Beste er å overse slike folk.
Ja som deg som til og med lager en ekstra profil her inne for å kødde med meg.

Tror du seriøst at folk her inne er så dumme at de ikke skjønner dette ?
Glory Glory Manchester United!!!!

Thomas Sushi
Posts: 16
Joined: 14 Apr 2023, 11:00
Liker gitt: 6
Liker mottatt: 10

Tragisk at kommentarfeltet vårt på united.no er blitt stengt! Nå må redaksjonen gjøre noe med disse tragiske menneskene som ødelegger der inne!
post liked by: Sir Alfie Rey

Alf banan
Posts: 301
Joined: 17 Apr 2020, 12:43
Liker gitt: 21
Liker mottatt: 616

Sir Alfie Rey wrote: 14 Apr 2023, 10:44
Alf banan wrote: 14 Apr 2023, 10:43 Det mest patetiske er at han som stadig lager trøbbel og bytter nick og brukere 100 ganger, tror at ingen skjønner at det er den samme personen.
Snakker om å respektere andres meninger, mens han selv tåler ikke å bli motsagt. Da kommer det personlige meldinger og trusler. Patetisk fyr.
Beste er å overse slike folk.
Ja som deg som til og med lager en ekstra profil her inne for å kødde med meg.

Tror du seriøst at folk her inne er så dumme at de ikke skjønner dette ?
Følte du deg truffet?
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Thomas Sushi wrote: 14 Apr 2023, 11:03 Tragisk at kommentarfeltet vårt på united.no er blitt stengt! Nå må redaksjonen gjøre noe med disse tragiske menneskene som ødelegger der inne!
Ny bruker igjen. Registrert for 15 min siden. Patetisk
post liked by: Belfastboy
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2039
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7543
Liker mottatt: 4308

Skjerp dere, trenger ikke å ødelegge dette forumet med barnslig krangling.
post liked by: Pink Final, Sir Alfie Rey, Belfastboy, RedTrafford, Can2

Thomas Sushi
Posts: 16
Joined: 14 Apr 2023, 11:00
Liker gitt: 6
Liker mottatt: 10

Meg du snakker til ? Ja jeg er ny bruker. Du da Banan. Vært her lenge el ?
post liked by: Sir Alfie Rey
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7576
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 27078
Liker mottatt: 17638

Er travelt opptatt på jobb.
Så har ikke tid til å gå inn i dette her nå.
Oppfør dere her i hvert fall.

Problemet i komm feltet er jo helt åpenbart.
Folk som hverken har respekt for hverandre eller spillerne og managerne i klubben vi holder med.
post liked by: Buchan, Sir Alfie Rey, Belfastboy, RedTrafford, Can2
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Topic author
Sir Alfie Rey
Donor
Posts: 569
Joined: 16 Oct 2021, 21:52
Liker gitt: 230
Liker mottatt: 432

Buchan wrote: 14 Apr 2023, 11:21 Skjerp dere, trenger ikke å ødelegge dette forumet med barnslig krangling.
Helt enig mister.
Men du skjønner man reagerer når personen her lager en bruker med mitt navn og banen etter. Man trenger ikke være rakettforsker for å skjønne hva han er ute etter.

Men for forumets sin del så skal jeg la det ligge.

Digger dette forumet!
post liked by: Thomas Sushi
Glory Glory Manchester United!!!!
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7576
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 27078
Liker mottatt: 17638

Kjenner jeg begynner å bli lut lei den supporterkulturen vi står for.
Snakke ned spillerne våre, prøve å provosere andre United fans ved å stadig feks hakke på Fred.
Liverpool har hatt sitt Kopforum i 25 år.
Norges største forum.
Men vi United fans klarer ikke å oppføre oss i komm feltet.
Og dette miniforumet har funka stort sett bra.
Ikke ødelegg det også!
post liked by: Belfastboy, Thomas Sushi, Sir Alfie Rey, RedTrafford, Can2
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
Post Reply