Ole Gunnar Solskjær

Diskusjon rundt tidligere United spillere. Spillere som har tråder og som blir solgt fra klubben vil bli flyttet hit.
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2942
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 13646
Liker mottatt: 8787

Hadde nok blitt overskrifter hvis han hadde gitt Maguire et nyreslag også … Men kanskje mer forståelig 😂
post liked by: Blodfink
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3953
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 17311
Liker mottatt: 11048

JørgenT wrote: 20 Nov 2021, 18:35

Kunne gitt han fingeren også
😄
post liked by: Blodfink, Pwint

Vidar Dale Fjeld

– Men ja, jeg tror fortsatt at jeg kan snu dette. Jeg tror alltid på meg selv. Ja, dette er en vanskelig tid for oss. Jeg vet jeg kan stole på at alle gir alt og teamet rundt meg er fantastisk, men resultatene er vanskelige.

Jeg kan stole på at alle gir alt og teamet rundt meg er fantastisk...Hvorfor sier du dette Ole ? Skjønner du ikke hvor hult og latterlig det høres ut...nå har du gått på repet i 3 år. Stopp nå.
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Kommer Zidane spyr jeg...leste akkurat på United.no...det viser bare hvor latterlig våre eiere er og har vært i sin fotballkunnskap.
post liked by: RedTrafford
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14636
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23328
Liker mottatt: 19314

Var litt skjebnens ironi over den hendelsen...Bare håper noen med fotballkompetanse i MUFC (om det finnes noen) ser at klubbkapteinen er en stor del av problemet.

Om jeg hadde vært spiller i United hadde jeg vært meget frustrert over at manageren min valgte en slik kaptein. Dette blir skikkelig negativt i retning Ole og Harry, men det er dønn seriøst fra min side. Jeg legger United-interessen på litt is inntil Maguire ikke spiller for oss. Fikser det rett og slett ikke..
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Vidar Dale Fjeld wrote:20 Nov 2021, 19:17 – Men ja, jeg tror fortsatt at jeg kan snu dette. Jeg tror alltid på meg selv. Ja, dette er en vanskelig tid for oss. Jeg vet jeg kan stole på at alle gir alt og teamet rundt meg er fantastisk, men resultatene er vanskelige.

Jeg kan stole på at alle gir alt og teamet rundt meg er fantastisk...Hvorfor sier du dette Ole ? Skjønner du ikke hvor hult og latterlig det høres ut...nå har du gått på repet i 3 år. Stopp nå.
:thumb_up:
Last edited by Blodfink on 20 Nov 2021, 19:19, edited 1 time in total.
post liked by: Cola2
LUHG!
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4441
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2870
Liker mottatt: 9465

Krysser fingrene for at Zidane ikke kommer. Det er ikke riktig mann for å ta denne skuta videre. Mer enn reprise av LvG og Mourinho.

Men at Solskjær er ferdig. Ja, det er jeg 100% sikker på. Flytter tråden over til ex-spillere allerede i kveld tipper jeg.
post liked by: Pancho P, RedTrafford, Pink Final
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14636
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23328
Liker mottatt: 19314

Vidar Dale Fjeld wrote:20 Nov 2021, 19:17 Kommer Zidane spyr jeg...leste akkurat på United.no...det viser bare hvor latterlig våre eiere er og har vært i sin fotballkunnskap.
Den skjønner jeg ikke helt, Zidane er dødsdømt ( ikke bare av deg) FØR han har begynt i jobben? Er Zidane en fyr som ikke kan fotball? Jeg sier ikke at han er mitt valg, jeg vil nå ha Simeone, Enrique eller Bruno Lage for tiden, ingen av de blir det riktignok, men er Zidane et steg ned eller til siden ift til OGS?
post liked by: Pwint, Cola2
LUHG!

Deleted User 430

At Solskjær er ferdig er det liten tvil om. Så faktisk ut som han allerede visste det i intervjuet med SkySports etter kampen, med måten han svarte på, men foreløpig er det ingen seriøse som melder om noe krisemøte i kveld.
Zidane er en av de siste jeg ønsker meg, men med den sportslige kompetansen eierne våre har så er det klart at de lar seg blende av cv`en hans..
post liked by: Pwint, Pancho P, Pink Final, Cola2
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2046
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7579
Liker mottatt: 4349

Ærlig talt, hvor mange Managere trekker seg.
Det vil jo også ha noe å si økonomisk for en Manager som trekker seg, vill jeg tro.
post liked by: Pwint, Pancho P, Pink Final

Vidar Dale Fjeld

Tror ikke Zidane er et steg ned fra Solskjær i det hele tatt. Jeg bare mener han er feil mann, med feil historie og en total mangel på managerhistorie, foruten med et lag med klassespillere som var på toppen av sin karriere. Og så liker jeg ikke personen og er sikkert litt farget av det. Men jeg tror han kommer og da detter jeg av...jeg kjenner på en total oppgitthet om det skjer. Men det er typisk Glazers.
post liked by: Pancho P, RedTrafford, Blodfink, Pwint, Pink Final, Cola2
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3953
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 17311
Liker mottatt: 11048

Akkurat idag er jeg åpen for alt.

NRK meldte at Ole er kalt inn til krisemøte ikveld.
post liked by: Blodfink, Pwint, Pancho P

Deleted User 430

Buchan wrote:20 Nov 2021, 19:33 Ærlig talt, hvor mange Managere trekker seg.
Det vil jo også ha noe å si økonomisk for en Manager som trekker seg, vill jeg tro.
Tipper de aller fleste managere som sier de trekker seg faktisk har fått sparken, og dermed grei kompensasjon, men at det legges frem på denne måten pga forholdet mellom klubb og manager.

Skal ikke se bort ifra at det vil komme ut som at OGS har trukket seg og at pressemeldingen vil si at det gjøres etter felles enighet for klubbens beste osv, og at klubben vil støtte oppunder dette narrativet i sin pressemelding.

Ren synsing fra min side, selvsagt, for det er, som du skriver, garantert en økonomisk del i dette også og samme hvor høyt man måtte elske en klubb (av denne størrelsen) så tar man alltid med seg penger man har krav på..
post liked by: Pwint, Pancho P, Pink Final, Cola2
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14636
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23328
Liker mottatt: 19314

Vidar Dale Fjeld wrote: 20 Nov 2021, 19:36 Tror ikke Zidane er et steg ned fra Solskjær i det hele tatt. Jeg bare mener han er feil mann, med feil historie og en total mangel på managerhistorie, foruten med et lag med klassespillere som var på toppen av sin karriere. Og så liker jeg ikke personen og er sikkert litt farget av det. Men jeg tror han kommer og da detter jeg av...jeg kjenner på en total oppgitthet om det skjer. Men det er typisk Glazers.
Helt fair det :thumb_up:
post liked by: Pwint, Cola2
LUHG!

Deleted User 430

post liked by: Pwint, Pancho P, Blodfink, Pink Final, Cola2
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14636
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23328
Liker mottatt: 19314

Jepp, all in the hands of Joel, godt vi har ham :skul: men håper nå han går for oppsigelse.
post liked by: Pwint
LUHG!
User avatar

red
Posts: 1530
Joined: 29 Jul 2018, 20:36
Liker gitt: 2277
Liker mottatt: 4150

Flott at han som tar de viktige avgjørelsene er en fyr bosatt i Florida, med null peiling på fotball, og som får all sin innsikt i hvordan ting foregår innad i klubben via Ed Woodward.
post liked by: Pwint, Blodfink, Pink Final, Cola2
Post Reply