Ole Gunnar Solskjær

Diskusjon rundt tidligere United spillere. Spillere som har tråder og som blir solgt fra klubben vil bli flyttet hit.
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2056
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 9028
Liker mottatt: 8345

Støttes 100% @Mr H 👍 Vi har vært så heldig at vi har opplevd en norsk manager i Manchester United. En mann som har skrevet seg inn i klubbens historie for evig og alltid. Først og fremst som spiller ✨

Jeg Innbiller meg at alle er enige om at styre og stell i klubben sov på jobb da Ferguson begynte å nærme seg 70. Vi burde selvsagt hatt en klar plan og strategi for veien videre etter han la inn årene. Alle managere post SAF har blitt skadelidende av at klubben har fremstått handlingslammet og famlende i over 10 år.

Endelig ser vi ut til å ha fått eiere med visjoner, handlekraft og gjennomføringsevne. Synd vi ikke hadde det da Ole var sjef, men EtH får forhåpentligvis mulighet til å vise hva som bor i han når han har et fungerende apparat i ryggen. Jeg føler meg uansett mye tryggere på at Manchester United sakte men sikkert vil komme tilbake til toppen.

Kanskje det til og med vil gå fortere enn mange tror. SJR ryktes å være «in a hurry» og «on a mission» for å etterlate en arv som klubben og fansen vil sette pris på og være stolt av.
post liked by: 10Hag, Jan Erik, Pink Final, Cola2, Tringe, Pwint, Spirograf1, Belfastboy
Football, bloody hell!
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7605
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 27247
Liker mottatt: 17766

United dott no følger Solskjær gjennom Andy Mitten på India turen.
Et par saker på nettsiden deres i dag.
Bl.a den der Solskjær siteres på «Jeg vet akkurat hva han (ETH, min parentes) går gjennom i gode dager, og de mer vanskelige dagene, sier Solskjær, og fortsetter:
– Vi ønsker å nå toppen igjen og jeg håper det blir med Erik».

Noen av våre tidligere managerer har kommet med stikk til forgjengere og etterfølgere.
Solskjær derimot viser igjen sin klasse, og at han er United fan ❤️.
Viktigere for ham at klubben og Erik lykkes enn å framheve seg selv - for en mann!
post liked by: Lorentzsen, Pwint, Cola2, Rød Pølse, Spirograf1, Tringe, Belfastboy
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2056
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 9028
Liker mottatt: 8345

Ole får fortsatt en bedre mottakelse når han er ute og reiser enn hele jukselaget fra den andre siden av byen ❤️ Legende ✨

post liked by: Andtho01, Jan Erik, Belfastboy, RedTrafford, Cola2, Pwint, Pink Final
Football, bloody hell!
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7605
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 27247
Liker mottatt: 17766

Andy Mitten forteller mer fra India.
Bl.a om hvordan Ole Gunnar leverte på høyt nivå i intervjuet i Mumbai.
Og at han ville vært en ledende ekspert på Sky Sports.
Mitten legger imidlertid til;
«Han ser seg selv som en positiv person, og jeg mistenker at han ville vært ukomfortabel med å kritisere de han tidligere har jobbet med eller andre i bransjen».
Liker at Sunny er en positiv person.
Blitt så mye negativitet også knyttet til den engelske fotballen..
post liked by: Belfastboy, Rød Pølse, Jan Erik, Cola2
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Jan Erik
Posts: 2460
Joined: 16 Oct 2021, 21:39
Liker gitt: 7651
Liker mottatt: 8004

@Pink Final, nettopp derfor burde han kanskje blitt brukt som det? Rett og slett hatt fokus på det fotballfaglige og se hva lag og spillere faktisk prøver på. Selv når de taper. Det er ikke alle kamper som ender med null poeng som er dårlige.
post liked by: Pink Final, Cola2
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2056
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 9028
Liker mottatt: 8345

Jeg tror ikke legenden er særlig interessert i å prate piss på TV. Er overbevist om at flere rettighetshavere har tilbudt han en rolle. Jeg respekterer han ikke noe mindre for det. Tvert imot!
post liked by: Andtho01, Pink Final, Cola2
Football, bloody hell!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14621
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23292
Liker mottatt: 19254

Håper det skjer, interim i Bayern. Ville vært morro.
Blir reine Tom Nordlie? Inn og redde stumpene. FFK har litt dårlig erfaring her btw...
post liked by: Pink Final, Cola2, RedTrafford
LUHG!
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2056
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 9028
Liker mottatt: 8345

Hipp hurra for «The babyfaced assassin» som fyller 15...jeg mener 51 år i dag 🎉

post liked by: Andtho01, Blodfink
Football, bloody hell!
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2056
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 9028
Liker mottatt: 8345

Et lite tips til folket 👍

post liked by: Pwint, Andtho01, Belfastboy, Ryder, Pink Final, 28FPellistri
Football, bloody hell!
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2897
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 13479
Liker mottatt: 8638

Nice! Godt tips. Det blir bra.
post liked by: Rød Pølse, Belfastboy, Pink Final
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2897
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 13479
Liker mottatt: 8638

Syns denne var veldig interessant. Ole Gunnar fremstår som en dyktig og fin fyr.
post liked by: Rød Pølse, Belfastboy, RedTrafford, Pink Final
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona

28FPellistri
Posts: 446
Joined: 09 Dec 2023, 18:15
Liker gitt: 468
Liker mottatt: 1565

Meget bra den ja :) Takk for tips @Rød Pølse

En del av meg håpte så inderlig at han skulle navngi de som nekta å være kaptein i enkeltkamper. Mest fordi jeg er nyskjerrig på om de fortsatt er i klubben.
post liked by: Rød Pølse, Belfastboy, Pwint, UnitedWeStand, RedTrafford, Pink Final
When I think football, I think Manchester United. I still support United and always will. I will die with them in my heart.

Eric Cantona
User avatar

Rød Pølse
Posts: 2056
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 9028
Liker mottatt: 8345

Ole Gunnar Solskjær er en imponerende fyr. Reflektert, kunnskapsrik og ydmyk. Han kaster ingen under bussen. Glimrende episode 👍
post liked by: Belfastboy, Andtho01, Pwint, UnitedWeStand, Jan Erik, RedTrafford, Cola2, Pink Final, Pancho P
Football, bloody hell!
User avatar

Jan Erik
Posts: 2460
Joined: 16 Oct 2021, 21:39
Liker gitt: 7651
Liker mottatt: 8004

Var veldig mye interessant der, @Rød Pølse. Solskjær sier mye om moderne spillere, om hvor vanskelig det er å holde en tropp samlet, og egentlig hvor ille det ble på slutten uten å egentlig henge ut noen. Han er diplomatisk med Ronaldo, men det skinner gjennom at han ikke lenger hadde samme kontroll på ting og tang etter han kom. Ellers interessant å se at han er såpass god kompis med Keane.
post liked by: Rød Pølse, RedTrafford, Cola2, Pink Final, Pancho P, Belfastboy
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14621
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23292
Liker mottatt: 19254

Sekvensen der det med at Ronaldo ville spille 3 av 4 kamper, men ble grinete når han ble benka var artig. "Mange var ikke glade, Ronaldo var ikke glad, Ferguson var ikke glad". Everton, 1-1 kampen, Ferguson med "U should always play your best team" til Khabib.
post liked by: RedTrafford, Jan Erik, Rød Pølse, Cola2, Pink Final, Pancho P, Belfastboy
LUHG!
Post Reply