Fjernet reklamen! wohoo!

Litt info om hva dette forumet er og hvordan man skal oppføre seg.
Post Reply
User avatar

Topic author
RaoulDuke
Grunnlegger
Posts: 924
Joined: 28 Jul 2018, 13:29
Liker gitt: 118
Liker mottatt: 773

Da har jeg fjernet reklamen på siden her. De som ikke har skaffet seg en "local girl som ser etter eldre mann" enda får lete et annet sted. Jeg startet vel med reklame for litt over ett år siden. I løpet av den tiden har vi fått inn *trommevirvel* 600kr i reklameinntekter. Så det er ikke verdt det 🤣

Setter ekstra stor pris på medlemmene som har satt av noen kroner gjennom donasjonssiden i denne perioden. Det har gitt mye bedre avkastning enn reklamene 😅
post liked by: Ryder, messilingard, RedTrafford, Buchan, Pink Final, Belfastboy, Pancho P, Blodfink, Cola2, Can2
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3804
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 16322
Liker mottatt: 10526

Det er bra @RaoulDuke :thumb_up:

Når reklame inntektene ikke var større enn det, da tenker jeg at det er bedre som vi gjorde med den ekstra donasjonen. :thumb_up:
post liked by: Pink Final, Belfastboy, Pancho P, Blodfink, Can2, RaoulDuke
User avatar

Cola2
Donor
Posts: 767
Joined: 18 Sep 2021, 04:33
Liker gitt: 5039
Liker mottatt: 1549

Nå var ikke jeg plaget med såkalt "local girls", kanskje jeg er for gammel. ;-) ?
Ikke at Forumet trenger mere penger, men fortsatt mulig i gi en 50 lapp en eller annen gang, bedre å ha ett forum som dette og gi en 50 lapp når man føler, og har råd til det
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Sendte en mail til Glazer & co om de kunne tenke seg å støtte Forumet vårt med 500 US dollar i året, og at vi satt opp ett Glazer filter, sånn at alt negativt/positiv gitt inn i egen tråd.
De har ikke svart, er vel for opptatt med salget av klubben, og det er jo bra hvis de selger seg helt ut
post liked by: Pink Final, Belfastboy, Can2, RedTrafford, RaoulDuke
User avatar

Can2
Kongen av understatements
Posts: 878
Joined: 29 Jun 2022, 15:39
Liker gitt: 7700
Liker mottatt: 2546

RaoulDuke wrote: 24 Mar 2023, 12:55De som ikke har skaffet seg en "local girl som ser etter eldre mann" enda får lete et annet sted.
Farken! What dæven do we do... 😅

-Men, bortsett fra det; godt å slippe reklamen. Bare gi et hint om det trengs ytterligere donasjoner. 👍
post liked by: RedTrafford, RaoulDuke
Kong Eric Cantona
User avatar

Cola2
Donor
Posts: 767
Joined: 18 Sep 2021, 04:33
Liker gitt: 5039
Liker mottatt: 1549

Cola2 wrote: 24 Mar 2023, 21:12 Ikke at Forumet trenger mere penger, men fortsatt mulig i gi en 50 lapp en eller annen gang, bedre å ha ett forum som dette og gi en 50 lapp når man føler, og har råd til det
Som skrevet, dropp en 50 lapp ved anledning, bør ikke hver mnd.
Dermed slipper dere garantert russisk/Ukrainia jenter som er på jakt etter deg og pengene dine.
Forøvrig vært i Kharkiv (jobb) for 6 år siden, og poengskalaen var for det meste +10 til +8 av hva jeg så av damer ute i klart vær ;-)
Og en 6-pack Budweiser + 6-pack 0,5 liter Cola + 3 liter Yoghurt kostet under 100 NOK.
Vodka 1 liter fra 5 NOK og oppover til over 500 NOK for 1 liter
post liked by: RaoulDuke, RedTrafford
Post Reply