(PL) Manchester United - Southampton (12-03-23)

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.

Deleted User 430

Syns det er greit at dommeren gjør ting riktig, jeg, @Blodfink. Ønsker ikke flere feil😅Hadde heller satt pris på at vi begynte å utsette motstanderen for flere situasjoner som førte til at de havnet i situasjoner som vi gjør.
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
messilingard wrote: 12 Mar 2023, 17:26 Kan sammenlignes med at Smith for Bournemouth i går fikk straffe i mot seg når ballen ble headet i han og hånda var i en "naturlig" posisjon.
Tenkte jeg skulle unnlate å svare siden du tydeligvis ikke takler at noen er uenig ang dommeren uten å komme med karakteristikker, men dette her er jo så fullstendig skivebom som det kan få blitt. Smith har armen over skulderhøyde, løfter den til og med opp igjen etter at den var på vei ned. Finnes ikke sammenlignbart eller en naturlig posisjon.
post liked by: Pink Final
User avatar

red
Posts: 1510
Joined: 29 Jul 2018, 20:36
Liker gitt: 2212
Liker mottatt: 4058



Til å være en sesong der vi antakelig spiller den beste fotballen post-Fergie, er jeg overraskende mye forbanna/frustert. Denne våren hadde vært cruising inn til topp 4 uten de sju kampene.
post liked by: Pancho P, Pink Final, Buchan
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Jepp, er ikke uenig i det @messilingard skriver heller. Jeg tenker at dommerne i hvert fall innimellom bør gi oss noe...Det er jo veldig lite som går vår vei denne sesongen.

Klopp*s sutring i 2020... At vi hadde fått flere straffer på to sesonger enn han hadde på 5 1/2 år. Etter det ble det stopp? :yikes:
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Steinar Stenseth wrote: 12 Mar 2023, 17:30 Syns det er greit at dommeren gjør ting riktig,
Absolutt, men de gjør en del rart, og da må de fordele feilene likt mellom lagene, vi må jo ligge på minussiden :hah:
post liked by: Pancho P, Pink Final, Buchan, RedTrafford
LUHG!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Jeg har ikke fått med meg studio, nevnte de noe om dømmingen - de situasjonene i dag?
LUHG!
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8987

@Steinar Stenseth

Når du tar rollen med å forsvare dommer uavhengig av hvor mye de driter seg ut så får du nesten forvente å høre det. Men du må gjerne innta offerrollen for min del.

Angående gårsdagens straffe så var armen i en rundt 90 graders vinkel.
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Nå blir jeg sikkert upopulær blant dommerforeningen her inne, men:

LoveUnitedHateGlazers

Deleted User 430

Poenget er at jeg ikke syns de har driti seg ut, @messilingard, og det må du faktisk klare å respektere uten å ilegge meg barnslige karakteristikker.
Handler så absolutt ikke om noen "offerrolle" her. Kun latterlig lavt nivå fra en meddebattant, og moderator, å måtte komme med usakligheter bare fordi man er uenig i en mening som blir ytret.
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2010
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7288
Liker mottatt: 4157

Tror den største frustrasjonen blant de fleste er mangelen på konsekvent dømming. Man vet liksom aldri hva som skjer fra gang til gang.
post liked by: Pancho P, Blodfink, Pink Final, RedTrafford
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2518
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 12977
Liker mottatt: 8251

Eg er rykande ueinig med @Steinar Stenseth i vurderingane hans av Taylor si dømming i dag, men sjølv i sinne og indignasjon får vi prøve å halde tonen nokonlunde sakleg...
post liked by: Buchan, Pink Final, red, RedTrafford
It's Squeaky Bum Time!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Ja @Pancho P, i tillegg var det et lite sjøslag for min del i går, det er ikke så ofte lenger, og takk for det. Formen er mildt sagt skjør, og så denne kampen rett i trynet... :yikes:
post liked by: Pancho P, Pink Final, Buchan, RedTrafford
LUHG!
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2597
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 11871
Liker mottatt: 7635

Ja, det må være lov å være uenig. Uansett hva man kan si om dommerne og deres innvirkning på kamper, syns jeg dette var en kamp vi burde vunnet. Jeg syns vi var uinspirerte fra begynnelsen av og jeg syns nok en gang at EtH velger feil lagoppstilling. Begynner også å bli litt skeptisk til eksperimenteringen hans med å flytte spillere ut av sin naturlige posisjon og føler det sjelden fungerer som tenkt.
post liked by: Pancho P, Blodfink, Pink Final, Buchan, RedTrafford
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2010
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7288
Liker mottatt: 4157

Bare for å gjøre dagen komplett, så forlot Garnacho Old Trafford på krykker.
post liked by: Pink Final, Pancho P, RedTrafford
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Nå har vi 6 poeng ned til 5.plassen. Newcastle har en kamp til gode au :yikes: Tottenham krøp jo helt opp i ryggen på oss, enda godt Liverpool tapte, de hadde vel vært 5 poeng bak oss med seier. Brighton kan jo komme 5 bak om de vinner sine hengekamper.

Blir tøft dette ser det ut til.
post liked by: Pancho P, RedTrafford
LUHG!
User avatar

Topic author
Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7393
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26230
Liker mottatt: 16755

@Buchan treffer spikeren på hodet.
Dømminga er så usigelig inkonsekvent.
Enkelt situasjonene har rom for diskusjon, man ser begge sider.
(Jeg synes selv United blir bortdømt).
Det er så uforutsigbart slik dommerne vingler.
Selv sindige Erik ten Hag har fått nok av uforutsigbarheten nå.
post liked by: Blodfink, Buchan, Pancho P, RedTrafford
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Buchan wrote: 12 Mar 2023, 18:05 Bare for å gjøre dagen komplett, så forlot Garnacho Old Trafford på krykker.
Nei nei nei :yikes:

Beinet hans hang godt igjen i saksa til backen...Han er jo på ball før det skjer, men den var ikke pen.
post liked by: Pink Final, Pancho P, Buchan, RedTrafford
LUHG!
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2518
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 12977
Liker mottatt: 8251

Personleg meiner eg at Walker-Peters si takling på Garnacho er minst like farleg som den Casemiro fekk rødt kort for, noko utfallet også viser.
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Heldigvis fyrer Ten Hag laus mot dommarstanden no.
post liked by: Blodfink, Buchan, red, Pink Final, RedTrafford
It's Squeaky Bum Time!
Post Reply