(EL) Manchester United - Real Betis

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.

Deleted User 430

Jan Erik wrote: 09 Mar 2023, 22:46 Mangler en ligascoring nå Weghorst
Puttet 2 for Burnley han, så PL er "rundet" for hans del...
post liked by: red, Buchan, Jan Erik, Belfastboy, RedTrafford, Pwint
User avatar

Can2
Kongen av understatements
Posts: 878
Joined: 29 Jun 2022, 15:39
Liker gitt: 7700
Liker mottatt: 2546

RedTrafford wrote: 09 Mar 2023, 23:13 kjerringa sier : er det DET som skal gå på TV i dag Å :D :D
😅 Velkjent. 🥸 Min ex.: " Kan du prøve å ikke rope hvis det blir mål?" Det er litt vanskelig når Rashford scorer vinnermålet 20 sekunder før sluttsignalet..
post liked by: Buchan, RedTrafford, Belfastboy, Blodfink, Pwint
Kong Eric Cantona
User avatar

Cola2
Donor
Posts: 767
Joined: 18 Sep 2021, 04:33
Liker gitt: 5039
Liker mottatt: 1549

Blodfink wrote: 09 Mar 2023, 19:45 Jesus er vel ikke med til Spania
Var ikke han ved Generas sjøen og gikk på vanner?

Har vært der selv, men å gå på vann overflaten var umulig, vi tråkket gjennom alle som prøvde klarte det ikke. Mulig det var en av 2 ting, ingen het Jesus og ingen trodde på dette
post liked by: Belfastboy
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Fikk ikke sett kampen, har bare sett målene. Positivt overrasket over resultatet - jeg forventet jo en kraftig bedring i opptreden fra laget, men Betis er et såpass solid lag at det ikke bare var å forvente kalassifre. Nå bør kvartfinale være sikret.

Bomma jo kraftig på tippekonkurransen, men sett i ettertid var det jo egentlig helt logisk av ETH. Sikkert også ganske smart (i alle fall når det gikk så bra som det gikk). Gi alle sjansen til å bevise at de er bedre enn de viste på søndag. Ikke plukke ut enkeltspillere som dermed ville få "ekstra skyld". Eksemplarisk håndtert igjen av manageren. Han gjør feil han også, men akkurat når det gjelder å håndtere stemningen og samholdet i laget, virker han å være spot on hver gang.
post liked by: Belfastboy, Cola2, Pwint
User avatar

Belfastboy
Donor
Posts: 1845
Joined: 16 Dec 2019, 17:22
Liker gitt: 12534
Liker mottatt: 4887

messilingard wrote: 09 Mar 2023, 22:58 Lot en stakkars bruker som forvillet seg inn i de voksenes verden forsvinne engang for alle. Vedkommende er velkommen tilbake når den har sluttet med borrelås på skoene.
Jeg ser at den samme personen har registrert en ny bruker igjen.
Tar nok ikke lang tid før det blir noe mer barnsligheter fra vedkommende.
post liked by: Pancho P, Pink Final, Pwint
User avatar

Topic author
messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8987

@Belfastboy

Det er allerede fikset. Min oppfordring er å gi slike brukere minst mulig oppmerksomhet. Interessen blir fort laber dersom responsen er fraværende.
post liked by: Belfastboy, Pancho P, Pink Final, Cola2, Pwint
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Belfastboy
Donor
Posts: 1845
Joined: 16 Dec 2019, 17:22
Liker gitt: 12534
Liker mottatt: 4887

messilingard wrote: 10 Mar 2023, 10:28 . Min oppfordring er å gi slike brukere minst mulig oppmerksomhet.
Det er nok det lureste, ja.

Ser at det kan være noen som stadig gjør sitt ytterste for å provosere og få fram reaksjoner.
post liked by: Pink Final, RedTrafford, Pwint
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2516
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 12966
Liker mottatt: 8245

Fekk sett kampen i opptak og gjekk dermed glipp av dei ulike tildragelsane og kommentarene i kamptråden 😅 Det ser ut som Liverpool-kampen berre var eit surt blaff frå ei Rangnicksk (Ragnaroksk) fortid, der dei ulike stjernene sto i eit totalt uorden til kvarandre, både på og utanfor bana.

Elles er eg styrka i synet mitt på at Aaron Wan-Bissaka bør spele tilnærma fast framover og at Bruno bør halde seg sentralt. No kom Pellistri inn på eit gunstig tidspunkt, men herre Fred for eit innhopp! Personleg vil eg at han skal få langt meir speletid framover.
post liked by: messilingard, Belfastboy, pixma, Pink Final, RedTrafford, Cola2, Blodfink, Pwint
It's Squeaky Bum Time!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18069

Frykter skader i returoppgjøret, frustrerte Betis-spillere kan finne på litt...Vi kan ikke stille reservepreget heller, da kan det bli for spennende. I tillegg kan en triumf i EL bli den eneste måten å kvale seg inn i CL...Som sist vi vant EL.
post liked by: Pwint, RedTrafford
LUHG!
User avatar

red
Posts: 1510
Joined: 29 Jul 2018, 20:36
Liker gitt: 2212
Liker mottatt: 4058

Nå kommer Casemiro til å starte den kampen i hvert fall pga karantenen i PL. Bare han er på banen blir jeg rolig. Ser for meg noe ala:

Weghorst
Garnacho - Bruno - Sancho
Casemiro - McT
Malacia - Martinez - Maguire - Dalot
De Gea
Pellistri inn om det går bra. Rashford og Antony inn om det går dårlig.
post liked by: Pink Final
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2516
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 12966
Liker mottatt: 8245

Skal få lagt ut kamptråd til bortemøtet i løpet av kvelden
post liked by: red, Pink Final
It's Squeaky Bum Time!
Post Reply