(PL) Manchester United - Leeds United

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.
User avatar

Ryder
Posts: 4633
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2560
Liker mottatt: 10432

Blodfink wrote: 09 Feb 2023, 12:29 Litt enig med Langerød i "Leeds- Bloody Hell". Casemiro mister ballen en del som skaper farligheter i mot, Fred blir slaktet for det samme. Men jeg ga Fred det glatte lag i går sjøl jeg. Garnacho-kritikken forstår jeg meg ikke helt på, synes han bidro med mye av farlighetene i går. Der sa E B Holth noe fornuftig. Og poenget til Langerød med feil valg i å spille seg ut før 0-1 er jeg veldig enig i.
Har ikke hørt sendinga ennå, men er enig at Casemiro ofte har noen skumle balltap som ofte blir glattet over. Samtidig kan du stort sett stole på at han håndterer press fra motstanderne bra - ikke minst fordi han i motsetning til Fred behersker entouch-spill. I senere år har jeg tenkt at det er fire spillere hos oss som ikke håndterer å bli presset med mann i rygg, og det er Maguire, Fred, Bruno og Pogba.

Også enig i poenget om Garnacho. Han var ikke knallgod i går, mislyktes ofte med det han prøvde på - men han prøver hele tiden å få ting til å skje, og han lyktes også innimellom. Mye heller det enn et aspeløv som spiller trygge støttepasninger. Ville bedt ham å fortsette på akkurat samme måte, neste gang vil han lykkes.
post liked by: Pancho P, Blodfink, Pink Final
Post Reply