(Pl) Manchester United - Crystal Palace (04-02-23)

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4383
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2770
Liker mottatt: 9213

Skal gi meg for noen timer etter denne. Men jeg har rett og slett ikke tillit til dommerstanden lenger, nå er det i hver eneste kamp at vi blir grovt urettferdig behandlet av ulike dommere.
post liked by: Jan Erik, Pwint, Blodfink, Pancho P, Pink Final, Buchan
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3903
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 16938
Liker mottatt: 10879

Utrolig deilig med 3 poeng til slutt.
Å vinne 10 mot 11 pluss dommer og VAR teamet er ikke lett.
Håper samtlige av dem får juling, helst før dem forlater området.

Synes vi spilte en bra kamp før de jævlene begynte å jævles.
Vi mangler en superspiss, eller mye bra. God kamp av Fred er viktig mtp litt fremover i tid.
Sabitzer kan bli verdifull.

Regner med Ten Hag tar en prat med Garnacho. Stakkars , det ble jo han vi trengte minst på det tidspunktet da.
post liked by: Pwint, Blodfink, Pancho P, Pink Final, Buchan
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2805
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 12930
Liker mottatt: 8305

Ekstremt dumt at vi mister casemiro i noen kamper nå, men vi vant og lfc ble banket. Krysser fingrene for at Newcastle går på en smell nå.
post liked by: RedTrafford, Blodfink, Pink Final, Buchan
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona

Beta 2.0
Posts: 317
Joined: 03 Feb 2023, 11:35
Liker gitt: 105
Liker mottatt: 821

Frem til det røde kortet var dette en av de mest solide PL-kampene jeg kan huske av oss de siste ti årene. Palace hadde vel bare en eller to ufarlige avslutninger før det. Casemiro mistet hodet fullstendig. Håpløst. Soleklart rødt hvis man fikk med seg den ene reprisen som viste hele situasjonen. Han tar først tak i kragen på begge sider av halsen til Hughes, så legger han henda rundt halsen hans og presser oppover mot haken hans. Skikkelig stygt.

Det røde kortet og straffen var omtrent det eneste Marriner traff på i dag, begge etter hjelp fra VAR. Han burde bli sendt til NAV på mandag.
Last edited by Beta 2.0 on 04 Feb 2023, 18:13, edited 1 time in total.
post liked by: Pwint, JørgenT, Jon Andreas, RedTrafford, red, Pink Final, Buchan
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2566
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 13309
Liker mottatt: 8510

No håpar eg Erik ten Hag går ut og slaktar Marriner sin "innsats". For så vidt ok rødt kort, men han lar så mykje søppel passere den andre vegen at eg ikkje klarer å glede meg over tre poeng eingong. Eg pleier å vere forsiktig med konspirasjonsteoriar, men no begynner eg å lure på dommarane sin integritet. Den verste av alle er kanskje Anthony no-skal-eg-iallefall-bevise-for-alle-at-eg-ikkje-er-Mancunian- Taylor. Pffføøøøyyy! Takk for engasjementet, @messilingard!
post liked by: JørgenT, Pwint, messilingard, RedTrafford, Belfastboy, Blodfink, Pink Final, Buchan, Lingard
It's Squeaky Bum Time!
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4383
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2770
Liker mottatt: 9213

OK, jeg løy. Jeg var ikke helt ferdig.
post liked by: Pwint, Pancho P, RedTrafford, Beta 2.0, Belfastboy, Blodfink, Pink Final, Buchan
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Jan Erik
Posts: 2353
Joined: 16 Oct 2021, 21:39
Liker gitt: 7210
Liker mottatt: 7546

Pink Final wrote: 04 Feb 2023, 18:04
Mr H wrote: 04 Feb 2023, 17:52 Ser ut som SAF sjekket resultatet på Molineux
Haha, så deilig hvordan alt har endret seg bare siden forrige sesong.
United bare vinner og vinner, og lapsskaus folket bare taper 😂🤣
B. Dortmund 14/15 v2.0 for Klopper’n?
Ser ikke bort i fra at han har en såpass krevende manager stil at han har slitt ut spillerne nå. Var på et vis det som skjedde i Dortmund også. Selv om skader må ta en del av skylden, og de virker i tillegg å ha mistet litt av teften/flaksen på overgangsmarkedet.
post liked by: Pwint, Blodfink, Pancho P, Pink Final, Buchan

Deleted User 402

Greit rødt kort, men da må det bli litt konsekvens i dette!

Uansett, deilig med en fighte-seier! Herlig kok på tribunene. Et sint Old Trafford er ikke til å spøke med:-)
post liked by: Pancho P, Jan Erik, Jon Andreas, Belfastboy, Pink Final, RedTrafford, Buchan
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2805
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 12930
Liker mottatt: 8305

Haha. Noen som så trynet til Marriner når EtH gir ham en kommentar under handshaken etter kampen? Skikkelig furtefjes. Håper han fikk høre det.
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
messilingard wrote: 04 Feb 2023, 18:14 OK, jeg løy. Jeg var ikke helt ferdig.
Det er horribelt. Og ekstrem forskjellsbehandling. Han bør ikke dømme igjen.
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Måtte le litt av dette svaret på tweeten over:


@HMZDBA
Replying to
@UtdPlug
and
@premierleague
As you can clearly see the Fred really deserved a red for putting his head in Ayew's arm's way. Luckily the ref was kind to us and didn't send him
post liked by: RedTrafford, Pancho P, Jan Erik, Blodfink, Belfastboy, messilingard, Buchan
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14507
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22924
Liker mottatt: 18870

Marriner har jo alltid vært en fordømt idiot, og alle hans kollegaer, ubrukelig skrot
post liked by: Pancho P, Pwint, Belfastboy, messilingard, Buchan
LUHG!
User avatar

Ryder
Posts: 4627
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2545
Liker mottatt: 10411

Isolert sett kvalifiserer Casemiros handling til rødt kort - men alt det andre som skjer, samt at det virker tydelig at han prøver å fjerne Hughes fra situasjonen, gjør at det virker meningsløst å isolere den situasjonen fra alle de andre. Ikke minst: Handlingen som starter det hele er i beste fall oransj - alle som har vært på OT vet hvor bratt det går nedover mot reklameskiltene, og det var en 100 prosent bevisst handling å sende Antony ned i grava. I tillegg går han fram og slenger med leppa mot ham etterpå.
post liked by: Pancho P, Belfastboy, messilingard, RedTrafford, Pink Final, red, pixma, Buchan, Blodfink
User avatar

red
Posts: 1522
Joined: 29 Jul 2018, 20:36
Liker gitt: 2259
Liker mottatt: 4106

post liked by: Pink Final, Pancho P, messilingard, pixma, Buchan, Blodfink
User avatar

Topic author
Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7518
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26828
Liker mottatt: 17332

Artig tweet fra vår keeper legende.
En mann som elsker Manchester United.

Dommerstanden er svakere/mer partiske/har større markeringsbehov/er feigere - enn noensinne.
post liked by: messilingard, RedTrafford, Pancho P, red, pixma, Buchan
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4383
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2770
Liker mottatt: 9213



Ja, han er bitte litt i halsen på Hughes. Men det er ikke et knallhardt grep, eller et forsøk på å kvele han. At VAR går inn å gir rødt kort til Casemiro her blir veldig strengt. At Ayew ikke får det samme er regelrett en skandale.
post liked by: Pink Final, red, pixma, Buchan, Pwint, Blodfink
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1942
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 816
Liker mottatt: 2563

Når man ser denne filmen så var d vel ikke noe rødt kort på Casemiro, så mye verre ut på tv bildene under kampen, så æ må nok trekk mine skarpe ord om at d va hjerne dødt d han gjorde, og siden han fikk rødt så skulle d vært mist en CP spiller også som skulle fått rødt kort.
post liked by: Pancho P, messilingard, Pink Final, Buchan, Blodfink
Post Reply