Vi ser slitne ut i andre omgang liten tvil om det.Steinar Stenseth skrev: ↑22 jan 2023, 19:36 Helt grusom kamp. Ser pent ut med 2-2 mot slutten der, men vi var ikke i nærheten spillemessig. Dødt fra start og lavt nivå over hele linja. Hederlige unntak i Rashford, men det holder ikke.
Hvis Antony starter neste kamp faller tilliten til Ten Hag et lite hakk. Verste innsatsen av en United-spiller jeg har sett på mange år..
Når det gjelder Antony i dag så er det greit å påpeke hvor elendige samtlige var på vårparten i fjor, så for å forsvare Antony litt så var han langt over dét nivået. Syntes ikke Antony gjør en fantastisk kamp, men det er ikke helt krise heller. Blir lite sluttprodukt, men løper mye og var en spiller som Arsenal tok mye hensyn til. Fikk mer ut av høyrekanten enn hva for eksempel Bruno gjorde.
Kampen i dag bærer veldig preg av at det er mye slitne bein. Midtbanen, samt det offensive leddet hang etter i samtlige dueller etter 80 min. At ten Hag ikke gjorde noen bytter der i dag er for min del det som gir mest grunnlag for kritikk, jeg tror for eksempel at Mainoo ikke hadde gjort en svakere jobb enn Eriksen de siste 10, og jeg tror i alle fall at Garnacho kunne gjort noe de siste 10 også. Det tar tid å bygge tropp, og selv om at bredden vår per dags dato er for dårlig sammenlignet med for eksempel City eller Chelsea, så må ten Hag være modig og heller bruke spillere som Garnacho, Pellestri, Mainoo og Iqbal. Alternativet er at vi blir løpt over de siste 10 og at våre beste aldri får hentet seg inn.
En annen "positiv" ting fra i dag er at Casemiro fikk hvile i 90 min.