(PL) Manchester United - Bournemouth

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.
User avatar

Topic author
messilingard
Moderator
Posts: 4413
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2831
Liker mottatt: 9371

Manchester United vs Bournemouth

Premier League
Old Trafford
Tirsdag 03 januar kl 21.00

Dommer: Michael Salisbury

Skader: Jadon Sancho, Diogo Dalot, Scott McTominay (?)
Blir en veldig redusert kamptråd her. Kommer sterkere tilbake senere i 2023!
post liked by: Pancho P, Pink Final, RedTrafford, Blodfink, Can2
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7572
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 27042
Liker mottatt: 17614

Med seier her og med Arsenal seier over Newcastle og Chelsea gevinst over vår lyseblå lillebror er vi nummer 3.
Og bare ett poeng bak City på 2 plass.
Også skal vi møte Manchester City og Arsenal i ligaen deretter…….det er lov å drømme 🥇🙏.
Snart spiser vi kirsebær med de «store» 🍒
Men det fordrer i første omgang at vi vinner mot the Cherries 🍒

Litt mer håndfast så vil vår keeperlegende David de Gea tangere ‘Give it to’ Joe Spence tirsdag kveld.
De vil begge da stå på 510 matcher, og dele 10 plassen på adelskalenderen.
Mot Everton i FA cupen tar han 10 plassen alene.
Om da ikke Tom Heaton får spille den?

Nerd som jeg er tar jeg med stats 😂

Innbyrdes

12-3-3

Liga 7-1-2
FA cup 4-1-1
Liga cup 1-1-0

Siste fem

PL 2020 United - Afc Bomo 5-2
PL 2019 Afc Bomo - United 1-0
Pl 2028 United - Afc Bomo 4-1
Pl 2018 Afc Bomo - United 1-2
PL 2018 Afc Bomo - United 0-2

På våre 9 hjemmekamper mot Afc Bournemouth har vi 8 seiere og 1 uavgjort.
I den forstand statistikken har noe å si tirsdag kveld.
post liked by: RedTrafford, Pancho P, Blodfink, red, Can2, Pwint
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Ryder
Posts: 4661
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2591
Liker mottatt: 10528

Jeg er pessimist av natur, og klarer nesten alltid å finne noen forbehold å ta. Men om det er én kamp i løpet av sesongen jeg skal føle meg sikker på seier, så må det være denne.

Ser til min forskrekkelse at de faktisk ligger på 15. plass - men bortsett fra to seire mot Everton på rappen har de tapt sju av de siste ti og virker å være i laber form.

Tror vi kan få sesongens første virkelige brakseier. Tipper 4-0!
post liked by: Pink Final, Pancho P, Can2, Pwint
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2573
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 13359
Liker mottatt: 8562

United bør vere store favorittar mot Bournemouth, både utfrå form, statistikk og heimefordel. Det første ligamøtet mellom dei to klubbane fann stad så seint som i desember 2015. Det nyopprykka sørkystlaget slo overraskande Louis van Gaal sitt mannskap 2-1, mykje p.g.a. ein opplagt ex-Red, Joshua King. Bortsett frå eit puslete 1-0 tap hausten 2019, er nemnde nederlag for drøye sju år sidan det einaste Manchester United har opplevd mot AFC Bournemouth i ligasamanheng.

Det mest sviande United-tapet mot Milantrøyene skjedde imidlertid i FA-cupen i 1984. United var regjerande cupmeister etter det høgdramatiske dobbeloppgjeret mot eit anna sørkystlag, Brighton & Hove Albion, i 1983. Dei raude djevlane hadde i tillegg starta ligaen i storform og låg på andreplass i toppdivisjonen før møtet med 3.divisjonslaget, som hadde ein relativt ung Harry Redknapp som manager.

Redknapp var allereie då kjent som ein glimrande man-management manager og han fôra spelarane sine med historier om at Ron Atkinson og United-spelarane ikkje tok oppgjeret mot The Cherries særleg seriøst. I tillegg fabrikerte 'Arry ei historie om at United-laget hadde lada opp til kampen med å sjå på hesteveddeløp, for å gni inn narrativet om undervurdering frå United si side. Bournemouth-spelarane vart også lova ein bonus på heile 200 pund og ein ferietur om dei slo sine meir meritterte motstandarar. Keeperen, Ian Leigh, blei dessutan lokka med gratis pizza resten av livet frå ein lokal restaurant om han heldt nullen...

Sjølve kampen kan vi forbigå i stillheit. United tapte 2-0 etter to kjappe mål i 2.omgang og heile Bournemouth sto på hovudet i lange tider. Personleg hugsar eg Liverpool-supportarane på skulen som minte meg på tapet ved eit kvart høve, noko som ikkje gjorde forholdet til Merseysides veslebror betre... Eg trur ikkje smerten over Bournemouth-tapet forsvann heilt før United fekk revansje med ein 3-0-seier i FA-cupen sesongen etter.

Og kva med Bournemouth-spelarane frå den berømte (og for oss berykta) kampen i 1984? Dei fekk sine 200 pund kvar, men ferieturen blei kansellert. Pizzarestauranten som hadde lova gratis pizza til keeper Leigh, skifta eigarar og nekta å heidre avtalen med den brave målmannen. Og for å gjere farsen (eller fyllet, om du vil) komplett, var det Harry Redknapp sjølv som overtok som eigar. Kanskje det var der Harry Redknapp sin karriere som hardkokt businessmann verkeleg tok fart...
post liked by: Ryder, RedTrafford, Pink Final, Blodfink, Can2, Pwint
It's Squeaky Bum Time!
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3926
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 17111
Liker mottatt: 10959

Tenker fra 4-0 og oppover til denne kampen.
Må nok ha tidlig scoring, så de må opp og fram.

United har en tendens til at det står 0-0 til det er spilt over 80 min når jeg tror på storseier😬
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
At de har sluppet inn 36 mål og står med minus 18 i mf betyr jo regelrett at dem ikke er akkurat ett knall lag.
post liked by: Pancho P, Pink Final, Can2, Pwint
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2743
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2911

Harry Maguire starter i kveld, ryktes det. Håper han klarer seg bra.

Lester også noen rykter om van de Beek, men at Maguire starter skal visstnok være bekreftet.
post liked by: Pancho P, Pwint
User avatar

Ryder
Posts: 4661
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2591
Liker mottatt: 10528

Martinez er nok fortsatt bakfull…
ETH har jo spilt Maguire som høyre stopper hver gang han har vært på banen (sikkert for å kunne steppe inn for førstevalget Varane). Lurer på hvordan det blir om Varane er på banen - med mindre han tar den helt ut og går for Maguire/Lindelöf
post liked by: Pancho P, Pwint
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2743
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2911

Ryder wrote: 03 Jan 2023, 18:28 Lurer på hvordan det blir om Varane er på banen -
Det spørs bare om det ikke er Varane som får seg litt hvile..
post liked by: Pancho P, Pwint
User avatar

Ryder
Posts: 4661
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2591
Liker mottatt: 10528

Ikke umulig, med hans skadehistorikk og med tanke på at han har VM i beina, trenger ikke det å være så dumt.
post liked by: Pancho P, Pink Final
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2573
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 13359
Liker mottatt: 8562

Fint om Varane får seg ein liten pause. Spørsmålet er om det er Shaw eller Martínez som blir partner til Maguire i midtforsvaret. Likar forresten ikkje at lagoppstillinga fortsatt lekk ut lenge før kampstart...
post liked by: RedTrafford, Can2, Pwint, Pink Final
It's Squeaky Bum Time!
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2743
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2911

Aiai, da får vi et gjensyn med den gamle forsvarsfireren bak.
AWB-Lindelof-Maguire-Shaw
Casemiro-Eriksen
Bruno-van de Beek-Rashford
Martial
post liked by: Pancho P, Can2, Pwint, Pink Final
User avatar

Ryder
Posts: 4661
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2591
Liker mottatt: 10528

Litt vinn-eller-forsvinn for Donny her nå. Enda en kamp der han er usynlig, og jeg er nær ved å gi opp håpet for godt.
post liked by: Pancho P, Can2, Pwint, Pink Final
User avatar

Topic author
messilingard
Moderator
Posts: 4413
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2831
Liker mottatt: 9371



Ikke helt heldig det her, forhåpentligvis ingenting alvorlig.
post liked by: Pancho P, Can2, Pwint, Pink Final
LoveUnitedHateGlazers

Deleted User 661

Gratulerer til De Gea som er i topp 10 over flest spilte kamper for Manchester United i dag.
post liked by: Pancho P, Ryder, Can2, Pwint, Pink Final

Deleted User 430

Den som har 11 rette på "tipp laget" i dag fortjener statue utenfor OT...
post liked by: Pancho P, Torquemada, Can2, Pwint, Pink Final
Post Reply