Ryktetråd 2023

Diskusjon rundt mulige overganger inn og ut av Manchester United.

Deleted User 430

Wout Weghorst, ja.. Alltid moro med en "langemann" på topp, da. Vet jo aldri hva man får. Enten tunnel eller tråkking på ball 😅

Han hadde jo noen mål i seg i Bundesliga, så det er lov å håpe at han kan bidra med litt mer enn å kun fylle en plass. Har uansett aldri vært feil å ha en spiller eller to som passer til en "plan b".
Ser på det som noe positivt, jeg, at EtH har lært av en av Pep sine få svakheter og er hakket mindre sta når det gjelder filosofi i samtlige 90 min..
post liked by: Pancho P, Ryder, RedTrafford, Pink Final, Can2
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2516
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 12966
Liker mottatt: 8244

Etter å ha lese ein artikkel på The Athletic om Wout Weghorst, har eg endra litt synet på å hente han. Den høgreiste nederlendaren er visstnok god i kombinasjonsspelet, ekstremt aggressiv i presset og han scorar mange og varierte mål. Han er tydelegvis ein utprega lagspelar som krever mykje av seg sjølv og andre. Tidlegare har han vorte oppfatta som vanskeleg og på grensa til arrogant, men vi har tross alt hatt suksess med slike spelarar tidlegare😉 For ein periode på seks månader verkar mannen frå Ten Hags heimtrakter å vere ein no-brainer.
post liked by: RedTrafford, Ryder, Pink Final, Blodfink, Can2
It's Squeaky Bum Time!
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3803
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 16310
Liker mottatt: 10525

Heller Wout Weghorst enn Vincent Aboubakar.
Tenker at fotball karrieren er over når man drar til Saudi Arabia, i hvert fall på ett viss nivå, og holder penger utenom.
post liked by: Pancho P, Ryder, Pink Final, Blodfink, Can2
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2516
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 12966
Liker mottatt: 8244

100% einig, @RedTrafford. Ifølge artikkelen er ikkje Aboubakar aktuell, og godt er det.
post liked by: RedTrafford, Pink Final, Blodfink, Can2
It's Squeaky Bum Time!
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3803
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 16310
Liker mottatt: 10525

Tenker også at Weghorst vil heller ikke være noe dårligere alternativ enn Ronaldo.
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Har kun sett den ene artikkelen i Nettavisen, så regnet med at det ikke var så mye i det. Men takk for info @Pancho P for det var absolutt ikke noe ønske :-|

Det er jo ganske tynt i stallen fra før Ronaldo dro som kan spille ren spiss, så noen ganger er noe bedre enn ingenting.

Vil også si at noen ganger kan faktisk ingenting være bedre også :D
post liked by: Pancho P, Ryder, Pink Final, Blodfink, Can2
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Er også litt mer positiv nå som jeg har sovet på det. Å kjøpe ham er én ting, men et lån er noe annet.

Wegorst gir oss noe annet enn Martial/Rashford. Aggresjon og fysisk tilstedeværelse som er viktig, i alle fall i enkelte kampbilder.
post liked by: Pancho P, RedTrafford, Pink Final, Blodfink, Can2
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8987



Hiver det inn her. Jeg tror ikke dette kommer til å skje riktignok.
post liked by: Blodfink, Pink Final
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2516
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 12966
Liker mottatt: 8244

Rene Meulensteen er heller ikkje negativ til at United skal hente Weghorst.


https://www.bbc.co.uk/sport/football/64204154
post liked by: Blodfink, Pink Final
It's Squeaky Bum Time!
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1921
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 803
Liker mottatt: 2494

Harry så å si klar for Aston Villa ja her går det unna i svingan, trur nu ikke helt på det her da, men men det gjør vel ikke noe om det er sant.
post liked by: RedTrafford, Pink Final
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3803
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 16310
Liker mottatt: 10525

Han spiste på ett sted i nærheten av Villas treningsfelt og ble sett.
Man kan spise i hele verden uten å måtte bytte klubb.

Spennende å se hva som skjer.
Hvis han drar vil jeg ønske han lykke til.
post liked by: Pancho P, Pink Final
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

Det virker som vi bare må forberede oss på at Wout Weghorst blir United-spiller. Spilleren selv er selvfølgelig veldig interessert og det samme er visst ten Hag, så det er sikkert bare spørsmål om tid nå.

Jeg vet ikke helt hvordan reglene er, men leser at vi ikke kan låne både Weghorst og Felix, så hvis Weghorst kommer på lån så er det bare å glemme Felix... med mindre vi signerer én av de permanent.

Jeg håper begge to kommer. Vi har mange kamper fremover og kan nå langt i alle turneringene som vi er med i.

Edit: Låne Weghorst frem til sommeren, deretter punge ut for Kane til sommeren? :fire:
User avatar

offside
Posts: 1305
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 581
Liker mottatt: 1250

Det er spennende med en slik signering syntes jeg.
Trenger ikke alltid å splashe masse cash for en spiss.

Pros;

- Han har bra stats, scorer mål.
- Hvis han kommer så kan han ikke forvente å være fast.
- Det er bra at Rashford blir avlastet.
- Kan minne litt om Henke og Ighalo signeringene.
- Han har mål i seg, og kommer til å score. Ikke bøtte men han kommer til å putte.
- Vi trenger spiss, vanskelig å få toppspiss i Januarvinduet.
- Nederlandske spisser liker vi. (Nistelrooy og Van Persie.

Må ærlig si at jeg ikke kjenner mye til han.
Men syntes det er gøy med en slik signering.

For han må det være ultimat, du er 30 år og United vil ha deg.
Siste sjansen til å spille på en toppklubb.

Minner litt om når jeg spilte CM/FM, henter inn en sånn spiss til nød også ender han opp med å levere mål.
post liked by: Pancho P, red
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2516
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 12966
Liker mottatt: 8244

offside wrote: 09 Jan 2023, 14:29 Minner litt om når jeg spilte CM/FM, henter inn en sånn spiss til nød også ender han opp med å levere mål.
Heilt einig, men vi kan ikkje forvente Maxim Tsigalko-tal av Weghorst 😉
post liked by: offside
It's Squeaky Bum Time!
User avatar

red
Posts: 1510
Joined: 29 Jul 2018, 20:36
Liker gitt: 2212
Liker mottatt: 4058

Besiktas med offisiell uttalelse - https://bjk.com.tr/tr/haber/85319 (Oversatt fra Tyrkisk med DeepL)
Statement from our Club

Following the match of our Football A Team against Kasımpaşa in the Super League, it has become necessary to make a statement due to speculative news in the media regarding our footballer Wout Weghorst.

The claim that there is an exit clause in our footballer's contract stating that his contract can be terminated with a compensation of 2.5 million Euros in case of an offer from the Premier League is fictitious. In addition, the news that the player in question will leave the team on Tuesday is completely untrue. The initiative regarding Wout Weghorst lies entirely with Beşiktaş Gymnastics Club.

We would like to state that our esteemed community and the public will be informed if there is any development on this issue.

Beşiktaş JK
Spent på hvor mye de kommer til å kreve...
post liked by: Pancho P, RedTrafford, Pink Final

Mr H
Posts: 455
Joined: 16 Mar 2022, 15:18
Liker gitt: 108
Liker mottatt: 1347

Da går Felix til Chelsea på lån ut sesongen. Finnes det ingen grenser på hvor mange angrepsspillere, som ikke er rene spisser, men ikke akkurat er vanlige vinger eller tiere heller, de kan ha i troppen?
post liked by: Pancho P, JørgenT
Post Reply