Ryktetråd 2023

Diskusjon rundt mulige overganger inn og ut av Manchester United.
User avatar

Jan Erik
Posts: 2184
Joined: 16 Oct 2021, 21:39
Liker gitt: 6597
Liker mottatt: 6960

@Blodfink , det får være grenser for hva man skal støtte...da må han jobbe som en grøftegraver for å overbevise meg...
post liked by: Blodfink, RedTrafford
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8987



Det nåværende regimet er ikke interessert i alle fall.
post liked by: Jan Erik, Blodfink, Ryder, RedTrafford, Buchan, Pancho P, Pink Final, Cola2, Can2
LoveUnitedHateGlazers

Deleted User 430

L'Équipe følger malen for "hvordan skape klikk", skjønner jeg.. 2+2 blir 5, men United er nevnt så da kjører vi sak 🤦
post liked by: RedTrafford, Blodfink, messilingard, Buchan
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Mirror og Sun mener på at Goncalo Ramos er høyaktuell. 26 mål, 12 assist på 46 kamper.

United-journalist Custis, som innimellom er troverdig:

"He is valued around £25million by Benfica, which United would not go above — despite the player reportedly having a £100m release clause".

Ja, for 25 mill pund er det vel verdt det. Markedet sier 40 mill euro. Verdsettingen i Benfica hørs lav ut...
post liked by: Buchan, RedTrafford, JørgenT
LUHG!
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

Å kjøpe Neymar blir bare tullete, men 100 % en overgang vi kunne gjort for noen år tilbake. Nå derimot, under ten Hag :strong: kan jeg ikke tenke meg at vi er interesserte en gang. Og det har vel allerede blitt så godt som avkreftet. Men en låneavtale, der PSG dekker hele lønna og får låne/kjøpe Martial hos oss.. da kan vi jo begynne å snakke. Eller kanskje Sancho. :O

Liten tvil om at Neymar hadde forsterket oss, men jeg tror han ville påvirket garderoben negativt også. I tillegg er han veldig skadeutsatt. Det hadde nok blitt litt sånn som det ble med Di Maria. Med noen gode matcher her og der.
post liked by: Blodfink, Pancho P
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2518
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 12977
Liker mottatt: 8251

Tvilar på om Gonçalo Ramos vert henta etter den famøse videoen på Twitter. Everton er nok ein meir passande destinasjon, med tanke på draktsponsoren deira 😉
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
The Guardian melder forøvrig om sterk United-interesse for Kane. Er meir lysten på han enn Ramos.
post liked by: messilingard
It's Squeaky Bum Time!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Aldri lurt å dele slikt til ei dame som plutselig blir bitter tenker jeg :ghost: Ser støttespillere av ham mener den er fake. For håpe det er slik. Uansett, Stretford End lager nok en fin humor-hymne om Ramos om han blir hentet allikevel.

Ellers en del fine rykter i dag, Kane, Mount, Diaby bl.a. Ja takk til alle tre.

Kudus et rimeligere alternativ.

Oshimen blir sett på som for dyr og uprøvd i PL meldes det om, Højlund ikke noe førstevalg, da må en spiss til hentes sies det, gir mening. Svaret er Kane og Højlund :D
Last edited by Blodfink on 24 May 2023, 17:53, edited 1 time in total.
post liked by: Pancho P
LUHG!
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8987

Mye rykter om Harry Kane og Mason Mount i dag. Førstnevnte tar jeg i mot med åpne armer, sistnevnte ser jeg på som en vi for øyeblikket ikke trenger mest. Tar heller barndomskompis Declan Rice isåfall.
post liked by: Pancho P
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

messilingard wrote: 24 May 2023, 17:50 ikke trenger mest
Mulig, men det kan jo tenkes at det er noen spillere på vei ut, Mount kan jo spille offensiv, sentral og på venstre, sikkert høyre og. Anvendelig spiller, og i form så er han et arbeidsjern. Passer EtH godt synes jeg.
post liked by: messilingard
LUHG!
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

Jeg er positiv til Mason Mount, men er enig med @messilingard i at jeg heller ønsker Declan Rice, som ryktes til Arsenal og Newcastle om dagene. Mount har forhåpentligvis de beste årene foran seg. Og det at han er veldig anvendelig kommer godt med, men lurer litt på hva planen bak dette kjøpet er. Skal han spille istedenfor Eriksen? Eller er kanskje tanken å bruke Bruno litt dypere i banen?

Jeg er som sagt positiv, men samtidig litt overrasket, for han er jo ikke i nærheten av å være gratis. Er det ikke bedre å bruke litt mer penger og heller kjøpe f. eks Rice, Caicedo eller Mac Allister? Mount er mer stallfyll og trenger vi bruke over 50 mill på akkurat det??

Jeg trodde nesten det var spikret at Mount skulle til Liverpool, men de har kanskje ikke råd til både Mount og Mac Allister, også kanskje det frister med Champions League. 8-)

Det skal bli spennende å følge ryktet videre - og akkurat nå virker det faktisk å være litt troverdighet i det..
post liked by: messilingard
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Tror også Mount kan være en positiv og allsidig tilvekst, men litt skeptisk til om han er verdt 60 mill. Og kanskje ikke den typen spiller vi trenger mest, i en 4-2-3-1? Synes ikke de tre bak spissen er plassene vi først og fremst trenger forsterkninger. Er mer sulten på en sterk og pasningssikker DM ved siden av Casemiro, jeg må si det.
Mulig ETH ser for seg Mount mer som en åtter/indreløper i 4-3-3.
post liked by: messilingard
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Rice og Mount kan godt komme begge to. Eller Mac Allister/Caicedo. Denne Enciso er i grunn helt rå au. Brighton er utrolig gode på å hente ukjente og så smeller de til hele gjengen.

Jeg synes vi trenger flere midtbanespillere, Eriksen og Casemiro har godt av å bli pusha litt, Sabitzer er et spørsmålstegn, selv om jeg liker ham. Nå er det jo skade inne i bildet og. Spørs vel om han blir i United.
Fred skal vel selges? Muligens McTominay og? Alt dette skjer sikkert ikke, men om to skal ut, bør jo to inn. Troppen denne sesongen har vært for tynn til tider. Og så trenger midtbanen nytt blod, få inn noen arbeidsjern med god spillforståelse og teknikk.
post liked by: messilingard
LUHG!
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8987

Jeg regner med at minimum 1 av Fred, McTominay og Donny forsvinner. Skal ikke se bort i fra at to av de forsvinner heller. Er det en fyr som jeg vil tro at har en viss sannsynlighet for å bli så er det vel McTominay som er den eneste som matcher Casemiro fysisk i tillegg til at han er egenutviklet. Ellers så er det vanskelig å si hva som kommer til å skje, forsvinner to så bør to komme inn som @Blodfink nevner. Mount kan absolutt være et alternativ, men da regner jeg med at Bruno blir flyttet lenger ned. Jeg ser uansett at det hentes inn en sentral som har mer defensive fibre i kroppen enn Bruno, Eriksen eller Mount.

Det hele blir uansett i andre rekke etter en ny spiss. Forhåpentligvis så klarer vi å lure Levy til å sende Kane nordover. Osimhen er et godt andre alternativ, men da tenker jeg at vi bør holde oss unna Kim Min-jae i alle fall før vi har landet Osimhen. Det er et vanskelig vindu det her, men prioriteringen må nesten være spiss deretter sentral midtbane og SÅ kan man vurdere andre posisjoner.
post liked by: Blodfink
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Mount vil til United om han skal forlate Chelsea rapporteres fra troverdige kilder. 55 mill pund. Tror jaggu det skjer jeg nå.
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
messilingard wrote: 24 May 2023, 21:56 Donny forsvinner
Han glemte jeg i farten.
LUHG!
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

I Mason Mount-tråden på RedCafe er meningen veldig delte. Tror nok de aller fleste er positive, men til den rette prisen. Over 50 mill høres bare alt for mye ut.. men Mount er tydeligvis en spiller som ten Hag er veldig begeistret for.

Sakser dette fra RedCafe.
"Friend of a mine who's a football analyst for various clubs and a journalist told me a year ago Mount is as close as England has to Modrić in the sense of the way he plays. We were talking about how England doesn't produce those kind of players, technically sound players with a good passing and defensive skill too, but is more about pace and wingers, for various reasons, and mentioned Mount."
Også kommenterer en annen: "Your friend should find a new career.".
Her lo jeg høyt. :D
post liked by: Pancho P, messilingard
Post Reply