Ryktetråd 2023

Diskusjon rundt mulige overganger inn og ut av Manchester United.

MektigeTHOR
Posts: 478
Joined: 02 Nov 2021, 23:43
Liker gitt: 835
Liker mottatt: 1297

For å få tankene videre fra skuffelsen sjekket jeg ut Evan Ferguson litt på YouTube. Jeg har savnet Irske spillere i United. Lang og god tradisjon med Irske spillere i klubben. Blitt tynt der i gården etter at potiten O'Shea forlot klubben. Tenker United burde prøve å lokke han til oss før han signerer ny og forbedret kontrakt.
Højlund virker også spennende men blir vel dyrere om ikke Brighton forlanger langt over markedspris på Ferguson.

Tvilsomt at de går for begge to når Kane og Oshimen nevnes såpass mye.
post liked by: RedTrafford, Belfastboy, Blodfink
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14614
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23262
Liker mottatt: 19224

Tuchel/Bayern er interessert i Casemiro i følge kicker.de
post liked by: Pwint
LUHG!
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4426
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2852
Liker mottatt: 9411

@Blodfink

Dersom Tuchel sender Kimmich andre veien så skal jeg gå med på å la Casemiro gå. Ellers så er det nok neppe aktuelt for noen parter vil jeg tro.
post liked by: Blodfink, Pwint, RedTrafford
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14614
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23262
Liker mottatt: 19224

Det er egentlig rett tidspunkt å selge Casemiro på nå, mtp alder og kvalitet. Men ser at den troppen United har trenger ham :yikes:
post liked by: RedTrafford, Pwint
LUHG!
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2883
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 13407
Liker mottatt: 8584

Du har et poeng @Blodfink, men da må vi ha en ekstremt dyktig erstatning. Casemiro på sitt beste er verdensklasse.
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14614
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23262
Liker mottatt: 19224

Joa, klart han er en god spiller @Pwint men håper han blir jevnere og stabilt god neste sesong, og mindre utestengt. Dommerstanden har vært elendige i noen situasjoner der. Men han har noen taklinger som kvalifiserer til kort au.

Formen hans har vært litt svak litt for lenge nå
post liked by: Pwint
LUHG!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14614
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23262
Liker mottatt: 19224

Sjeiken og Neymar er på vei inn, da tar det fyr i supporter-teltet :hah:
post liked by: RedTrafford, Pwint
LUHG!
User avatar

red
Posts: 1530
Joined: 29 Jul 2018, 20:36
Liker gitt: 2275
Liker mottatt: 4150

Sjeiken, Neymar og Maddison inn.

Da vet jeg ikke hva jeg gjør.

Er største frykten min, egentlig uavhengig av hvem som tar over, at vi kaster bort nye år med tåpelige stjernesigneringer, før de/den nye eiern(e) også innser at fotball er en lagsport…
post liked by: Pwint, Ryder, RedTrafford, Blodfink
User avatar

Ryder
Posts: 4690
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2611
Liker mottatt: 10653

James Maddison er jo en prima fotballspiller i sin beste alder. Men vi har jo i Bruno Fernandes en fra før som er minst like god på omtrent akkurat de samme tingene og som i tillegg er førstemann på blokka for ETH. Så neppe veldig sannsynlig. Tipper han går til Spurs, de mangler en spiller med hans profil.

Men ja, ser for meg at Neymar el.l. blir "velkomstgaven" dersom sjeiken vinner fram. Mulig jeg er fordomsfull - Newcastle har jo ikke falt for fristelsen å kjøpe luksusspillere selv om de har penger.
post liked by: red, Blodfink
User avatar

red
Posts: 1530
Joined: 29 Jul 2018, 20:36
Liker gitt: 2275
Liker mottatt: 4150

Nja, bygger det jo bare på det vi vet fra før av. Saudi Arabiske eiere har gått mye mer langsiktig til verks av det vi har sett hittil (City, Newcastle). Mens det vi har sett i PSG fra de Qatarske eierne, har vært ganske krise…
post liked by: Pink Final, Cola2
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14614
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23262
Liker mottatt: 19224

Siden det mest sannsynlig er Madrid-adresse på Jude B. snart, kanskje United skal prøve seg på Camavinga igjen?? Ryktes faktisk litt her og der.

Nå har jo Camavinga figurert mye på venstrebacken, og gjør det bra.

Vi får jo både ny MB og VB, et varp :hah:
post liked by: JørgenT
LUHG!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14614
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23262
Liker mottatt: 19224

Todibo, stopper, Nice, fyker til topps på ryktebørsen. Aggressiv og svær i hvert fall.

Spiss Ramos også litt i bildet igjen.
LUHG!

JørgenT
ronoD
Posts: 541
Joined: 01 Jun 2021, 06:56
Liker gitt: 689
Liker mottatt: 938

Utan at eg har sett så mykje av Camavinga i det siste så reknar eg med at han tek litt den back + midtbane rolla som Zinchenko og Arnold har hatt i sine klubbar? Er kanskje difor han har gjort det så bra, men skal ikkje ta noko vekk frå talentet som jo er ekstremt. Seier ja takk til han på Old Trafford!
post liked by: Blodfink
User avatar

Ryder
Posts: 4690
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2611
Liker mottatt: 10653

Litt motstridende rapporter, men flere melder at Napoli-stopper Kim Min-Jae er så godt som klar.

God spiller, men tror ikke helt på det ennå, - blir litt overrasket dersom vi bruker 60-70 millioner på en stopper før vi har andre posisjoner på plass. På sikt er det riktignok en posisjon vi trenger forsterkning. Varane er mye skadet og tenker også at han i løpet av en sesong eller to uansett trenger å fases ut. Det åpner selvsagt også enda mer opp for et Maguire-salg.
post liked by: Blodfink
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2744
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2916

Mye rykter om Kim Min-Jae, ja. Håper bare vi får unnagjort overgangene tidlig i år.
Camavinga er det forresten bare å glemme. Hvorfor skulle Real Madrid ville selge en slik juvel?

Lurer fortsatt på hva som skjer med Harry Kane. Blir han værende enda en sesong, for deretter å gjenforenes med Pochettino i Chelsea?

Og igjen blir Rabiot koblet til oss. Hovedpersonen selv skal være positiv til en overgang og har visstnok et sterkt ønske om å spille i Premier League. Meningene er nok delte, men jeg begynner å stille meg positiv til denne overgangen. Sabitzer blir det nok ikke noe av.
Og hvis man kan få Rabiot gratis, så kan man bruke penger andre plasser. Caicedo og Mac Allister er interessante, men gratis blir de overhodet ikke.
Jeg tenker at drømmen er Frenkie de Jong, men det er bare en drøm, så da gjelder det å finne andre alternativer..
post liked by: Ryder, Blodfink
Post Reply