Ryktetråd 2023

Diskusjon rundt mulige overganger inn og ut av Manchester United.
Post Reply
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Ja, det blir spennende. Når det er sagt, bortsett fra Casemiro (evt Bruno lenger fram) er det vel ingen på vår midtbane som hadde fått plass i Bayerns startellever. Heller ikke Eriksen.
post liked by: Pink Final, Buchan
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2010
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7288
Liker mottatt: 4157

StretfordEnd wrote: 31 Jan 2023, 20:52 Keylor Navas kan bli klar for Nottingham i kveld. Ingen god nyhet for Dean Henderson.
Navas ja, han var vel på vei til å bli United spiller en gang, hadde ikke faksmaskinen slått seg vrang 😊
post liked by: Blodfink

Deleted User 661

Chelsea endte nesten på 7 milliarder norske kroner i overganger denne sesongen da. Vært morsomt om denne troppen skal spille i Conference League neste sesong.
post liked by: RedTrafford, JørgenT, Pancho P, Blodfink, Can2, Schmeichel
User avatar

Belfastboy
Donor
Posts: 1845
Joined: 16 Dec 2019, 17:22
Liker gitt: 12542
Liker mottatt: 4887

Jeg leste på united.no at Steve Bates i The Mirror kommer med en liste med spillere, Maguire, McTominay, Telles, Bailly, Martial og van de Beek, som Ten Hag vil kvitte seg med til sommeren.
Nå aner ikke jeg troverdigheten til Bates, men kan nok være noe i dette.
post liked by: Pancho P, messilingard, RedTrafford, Can2
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Enig i alle bortsett fra DvdB, han var vel litt på gang før skaden. EtH hadde en plan for ham trodde jeg. Synd for spillere at de ikke ses på som passende i prosjektet, men jeg stoler på planen. På den lista der er det forskjellige faktorer som spiller inn, kvalitet, skader etc.

Vi får se hva som skjer :thumb_up:
post liked by: Belfastboy, RedTrafford
LUHG!
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8987

Aner heller ikke så mye om Bates og hans kredibilitet. Men jeg tenker at det er naturlig dersom det fortsatt blir ryddet i stallen til sommeren. Maguire er for eksempel en engelsk landslagsstopper som nesten ikke spiller, til og med Shaw ble prioritert over han på stopperplass. McTominay er en annen som har fått lite spilletid. Bailly og Telles ble sendt rimelig fort ut døra etter at Ten Hag kom inn. Martial har vært god, men er for ofte skadet. Og van de Beek bør vel gå for få fart på karrieren sin igjen.

Jeg vil nok også tro at spillere som Elanga og Williams lever farlig. Muligens Pellestri og/eller Amad også.
post liked by: Blodfink, Pancho P, Pink Final, Can2
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Tielemans, jeg er for å hente ham. Tror det blir en ok match mellom ham og United.
post liked by: messilingard, RedTrafford, Can2
LUHG!
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8987

Vi er nødt til å forsterke sentralt på banen. Dersom vi får inn en mann gratis der, så vil det fort frigjøre midler til en spiss. Tielemans passer ganske bra inn sånn sett. Vet at mye av kritikken på Tielemans har gått på mangel av tempo, men vi ser alle hvor bra Eriksen har fungert i år. Absolutt positiv til en slik løsning til sommeren med andre ord.
post liked by: Pancho P, Blodfink, Can2
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Dansk dynamitt på topp fra neste sesong?? Højlund på 20 år tar serie A med storm. Ser unektelig ut som en tøff, ung type. Har flere strenger å spille på. Stor, sterk, rask og teknisk. Det kalles komplett det sånn ca.
post liked by: RedTrafford, JørgenT
LUHG!
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8987



FDJ ryktene har begynt å rulle igjen. Nå kan jeg kun snakke for meg selv, men jeg syntes det blir fryktelig dumt om vi på nytt skal forsøke å overtale en spiller som sa nei i fjor. Spesielt dersom vi må bruke hele sommeren på å overtale han i tillegg. Det er heller ingenting som tyder på at FDJ vil til United nå heller, og alt han har sagt enn så lenge er vel at han er fornøyd med å være i Barcelona.

Jeg sier ikke at vi ikke skal hente FDJ dersom han har lyst på en overgang, men jeg ønsker på ingen måte en reprise av fjorårets sommer selv om at den endte med Casemiro.
post liked by: JørgenT
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3804
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 16322
Liker mottatt: 10526

Jeg tenker at det kan gjøres enkelt angående FDJ.
Hvis Ten Hag får tillatelse til å ta en prat med han først, og det viser seg at han ikke har lyst til å reise,
LA DET LIGGE.

Bruke tid på klovneri har vel klubben forhåpentligvis lært noe fra i fjor.
post liked by: JørgenT
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

United i samtaler med Frenkie: 😆

post liked by: messilingard, red, Blodfink, Torquemada, RedTrafford
User avatar

Topic author
Torquemada
Posts: 1343
Joined: 23 Dec 2018, 13:24
Liker gitt: 345
Liker mottatt: 1577

Her er et rykte jeg håper er riktig, men det er vel for mye å håpe på når det er The Sun som er kilden.

post liked by: Pwint, RedTrafford, Pink Final, Cola2
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Ivan Fresneda, Real Valladolid, ung høyreback, stiger på ryktebørsen, ser ut som en 18-åring med god spillforståelse, aggressiv, pasningsspill og slår innlegg som ikke går rett i nærmeste forsvarer.

post liked by: RedTrafford
LUHG!
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1921
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 803
Liker mottatt: 2494

Så på Napoli og må si at Osimhen er et monster av en spiss, så han blir en dyr kar for dem som vil kjøpe han. Napoli seiler jo opp som en vinner av hele CL solid lag.
post liked by: JørgenT, Buchan, Belfastboy
Post Reply