Ryktetråd 2023

Diskusjon rundt mulige overganger inn og ut av Manchester United.
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8987

@Cola2

Tror ikke det går å se tidligere versjoner av innlegg som har blitt redigert. Jeg finner det ikke noe sted i alle fall.
post liked by: MektigeTHOR, Cola2
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Cola2
Donor
Posts: 767
Joined: 18 Sep 2021, 04:33
Liker gitt: 5039
Liker mottatt: 1549

messilingard wrote: 02 Jun 2023, 14:37 @Cola2

Tror ikke det går å se tidligere versjoner av innlegg som har blitt redigert. Jeg finner det ikke noe sted i alle fall.
Hadde skrevet ett innlegg, glemte å poste det, surfet til noe annet på nettet, gikk så tilbake.
Ikke noe innlegg, kom på noe @RaoulDuke skrev for lenge siden.
Og fant hele innlegget i Kladden på profilen min.
Men som du sier, er det redigert flere ganger, så går det ikke.
post liked by: MektigeTHOR

MektigeTHOR
Posts: 403
Joined: 02 Nov 2021, 23:43
Liker gitt: 733
Liker mottatt: 1063

Blei opptatt i går så først nå jeg fikk tid til å lese alle svar her. Ser jeg klarte å stille i stand litt action. 😅
Sendte deg @messilingard en PM.
Hadde ikke oppdaget at det var en hel side til med innlegg i samme tråd før jeg sendte deg den meldingen riktignok.

Siden de neste innlegg tok for seg det ryktetråden faktisk handler om så la jeg ikke først merke til alle innlegg om tips og triks mm som kom litt senere.

Jeg hadde ingen erfaring fra forum før jeg blei med her.
Tror det nok kan ha skapt uheldige situasjoner. Jeg bruker ofte ganske lang tid på å skrive innlegg, har fått tips om å skrive de ett annet sted for så å lime de inn her før innlegg sendes. Her har jeg en god del å vende meg til samt lære. Min erfaring er hovedsakelig fra kommentarer i form av egne innlegg på nett.

Begynner å tro at det har skapt situasjoner hvor brukere blir usikre når mitt innlegg legges ut rett etter noen andre sitt uten at det er ett svar på forrige innlegg. Jeg er ikke vant til hvordan forum fungerer så ofte holder jeg på å skrive mitt innlegg som ikke er ment som svar til noen mens det tikker inn ett eller to innlegg i tråden i mellomtiden.

Om dette har rammet noen ved at de har blitt skeptisk eller usikre så er det bare å beklage for det, aldri vært min intensjon. Skjer det i fremtiden så bare svar de dere ønsker, fortsett dialogen dere hadde før mitt innlegg kom. Jeg skal riktignok prøve å bli bedre på forum logikk, work in progress!

Jeg er rimelig sikker på at en bruker skreiv ett svar til samme innlegg jeg svarte på. Men det er sporløst forsvunnet. Jeg har en formening om hvem som skreiv det men det blir feil av meg å nevne det. Om jeg var grunnen for at ditt innlegg blei borte, slettet eller lignende så unnskyld.

Håper jeg fikk dekt det meste rundt dette. Vennligst fortsett med rykter. Jeg ønsket ikke å få fokuset bort fra rykter. Stusset bare på at jeg ikke fant igjen innlegget som blei postet mens jeg postet svaret mitt som satte i gang dette.

Flere spennende spillere United linkes til nå. Virker som at de har gjort hjemmeleksene gjennom sesongen. Tror vi kan få inn noen så fort sesongen er over grunnet planlegging, speiding mm over tid. Lover bra selv om eierskap av klubben fortsatt er uvisst.
post liked by: messilingard, Blodfink, Cola2, RedTrafford
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8987

@MektigeTHOR

Du har ingenting å beklage for! Jeg har for øvrig ikke fått en PM av deg.

Om det er noe som du lurer på så er det bare å ta kontakt så skal vi hjelpe til etter beste evne. Angående innlegg som kommer inn i mellomtiden så er min anbefaling at man poster sitt innlegg først og deretter leser de andre.

Angående innlegget ditt så redigerte jeg vekk de tre siteringene for å rydde litt, men om det var noe annet som ble redigert vekk aner jeg ikke, ikke får man sjekket det heller. Om noe har gått vekk ved en feil så er det kjedelig, men ingen krise heller.
post liked by: MektigeTHOR, Blodfink, RedTrafford
LoveUnitedHateGlazers

MektigeTHOR
Posts: 403
Joined: 02 Nov 2021, 23:43
Liker gitt: 733
Liker mottatt: 1063

Nå finner jeg ikke den mld selv heller. Den kan ikke ha blitt sendt. Merkelig da jeg skreiv den først. Den inneholdt ingen vesentlig info som ikke kom frem her.

Da går vi bare videre.

Modedit: Fjernet siteringen her også. Man trenger ikke sitere hele innlegget som står rett ovenfor, blir ofte mer ryddig om man bare svarer direkte i feltet under. - messilingard
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14248
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22210
Liker mottatt: 18059

Kim og Mount ser mer og mer sannsynlig ut. ten Hag ønsker dobbel dekning på alle plasser. En spiss eller to nå så begynner det å se bra ut. Man kan jo håpe på et par akademi-spillere tar steget i sommer også, selv om det ser litt usannsynlig ut pr. nå.
post liked by: Cola2, Pwint, RedTrafford, red
LUHG!
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8987



Kan absolutt ligge noe i dette ryktet her. Levy er nok lite interessert i å slippe Kane til en engelsk klubb, spørsmålet er hvor viktig det er for Harry Kane å passere Alan Shearer med antall mål? Kane trenger 48 for å passere Shearer sin rekord.
post liked by: RedTrafford, 10Hag, red, Blodfink
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

red
Posts: 1510
Joined: 29 Jul 2018, 20:36
Liker gitt: 2212
Liker mottatt: 4058

Tror det er en veldig stor sannsynlighet for at han drar dit dessverre.

Det var endel frem og tilbake om hvorvidt Benzema kom til å dra eller ikke. Og nå som det enedelig er klart, er jeg ganske sikker på at det er fordi Real Madrid nå har en annen toppspiller spiller klar.

Klart, Kane er sikkert gira på å slå den rekorden. Men på mange måter er det jo en kunstig rekord, da engelsk fotball ikke startet i 92.

Og skal han virkelig kaste bort enda en sesong i Spurs, med det kaoset som er der nå?

For som nevnt i den tweeten, Daniel Levy ser ikke ut til å ville selge til en annen britisk klubb.
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8987

Slik jeg ser det så er det uansett ikke rom for å hente Kim Min-jae, Mount og en keeper i tillegg til Harry Kane, da er det kanskje mer aktuelt med en spiller som Rasmus Højlund? Under forutsetning av at Ten Hag ønsker ny keeper selvsagt.

Angående Kane så vil jeg tro at flest mål i Premier League henger høyt. Han har ikke trofeer, men en slik rekord kan være noe å se tilbake på. Mest sannsynlig så er nok trofeer like viktig riktignok.
LoveUnitedHateGlazers

Deleted User 430

Husker ikke hvor, men mener jeg leste for et par uker siden at Kane heller går ut kontrakten enn å forlate Spurs og PL i sommer pga rekorden til Shearer.
Han er 51 mål unna og den henger ekstremt høyt. Spesielt når troféskapet er såpass skrapet som det er.
Tipper vi kommer til å teste både Levy og Kane ganske kraftig i ukene fremover, men høyst sannsynlig må vi vente til neste år før vi ev. får kloa i han.
Litt kjipt, men han vil likevel være 5 år yngre, når den tid kommer, enn hva vi pleier å signere på topp.. 😏
post liked by: messilingard, red
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8987

Steinar Stenseth wrote: 04 Jun 2023, 21:53 Han er 51 mål unna og den henger ekstremt høyt.
Det er vel ikke mer enn 47 om jeg har regnet korrekt?
post liked by: Jan Erik
LoveUnitedHateGlazers

Deleted User 430

Det stemmer, @messilingard. Artikkelen jeg leste på da jeg skrev var fra 3. mai, ikke juni 😅
post liked by: messilingard
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14248
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22210
Liker mottatt: 18059

Mbappe er vel aktuell for Real i tillegg til Kane, har ikke gitt opp Kane til United, men ser det som lite sannsynlig at han ender hos oss i sommer ja. Det skrives at United går for ham, men heller ikke innad i klubben er det stor optimisme...

Keeper-rykter: Diogo Costa sies å være høyaktuell, spennanes.
post liked by: RedTrafford
LUHG!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14248
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22210
Liker mottatt: 18059

Rykter om Amad, muligens et nytt år på utlån til en PL-klubb, jeg er litt der at Amad får muligheten i United og så låner man ut Sancho. Kunne det vært noe? Kanskje problematisk med høy lønn etc. men da må vel United bare sponse en viss del av den?

Dette skjer nok ikke da...

En liten del av meg tenker at Sancho kan få orden på karrieren i sommer og fremstå litt mer som United-materiale i august, men jeg er veldig usikker må jeg si.
LUHG!
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

Ryktes at Mac Allister hadde en klausul på rundt 45 mill. I så fall en kjempeavtale for Liverpool.
Håper ikke vi må ut med nesten det dobbelte for Mason Mount. 😩
Post Reply