Aktiv eiendomsmegling med United-relevans

Alt som ikke passer andre steder.
Post Reply
User avatar

Topic author
Can2
Kongen av understatements
Posts: 878
Joined: 29 Jun 2022, 15:39
Liker gitt: 7700
Liker mottatt: 2546

I forbindelse med hussalg har jeg hatt inne noen meglere, blant annet Aktiv eiendomsmegling. Loftstua er et United-rom, og selv om jeg har sett langt mer imponerende enn mitt, så er det ingen tvil om hva man entrer inn i. Han likte det, og var United-fan. Hvis alt hadde vært likt ellers, ville det nok vært tungen på vektskålen. -Men, så var det andre ting som avgjorde valget.

Så var det dette med at ting kan gi en "backfire". Han sa at David Beckham burde få med seg "sine venner fra Qatar" , som han sa, med tjukke pengebøker - å kjøpe United.

Nå er jeg innimellom diplomatisk anlagt, og gikk ikke inn i en polemikk med han på dette. Men, jeg kjente jo på at "alle" piggene mine var ute. Selv om jeg innimellom tviler litt på det, har jeg kanskje en smule integritet igjen. Jeg er jo ikke HELT sikker på at jeg forlater United den dagen det ev. blir et Arabisk oppkjøp, men sjansen for det er ganske stor. Så er det ikke bare, bare å legge en 40 år gammel kjærlighet på hylla heller... :-|

Ratcliff, come on! 8-)
post liked by: RedTrafford, Pancho P, Cola2, RaoulDuke, Pink Final
Kong Eric Cantona
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3804
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 16322
Liker mottatt: 10526

Can2 wrote: 21 Dec 2022, 16:05 Så er det ikke bare, bare å legge en 40 år gammel kjærlighet på hylla heller... :-|
Det er sant, ikke like lett å bytte klubb som det hadde vært med kone, hus eller bil :D
post liked by: Can2, Pancho P, Cola2
User avatar

Topic author
Can2
Kongen av understatements
Posts: 878
Joined: 29 Jun 2022, 15:39
Liker gitt: 7700
Liker mottatt: 2546

:hah: @RedTrafford haha!! Yepp! Har utført "All of the above", unntatt United. Utvilsomt det vanskeligste! :-|
post liked by: Pancho P, Cola2, RedTrafford
Kong Eric Cantona

JørgenT
ronoD
Posts: 541
Joined: 01 Jun 2021, 06:56
Liker gitt: 689
Liker mottatt: 938

Berre å bli med til Dortmund folkens. Ingen umiddelbar fare for Saudi-Arabia oppkjøp;)
post liked by: Can2, Cola2, RedTrafford
User avatar

Topic author
Can2
Kongen av understatements
Posts: 878
Joined: 29 Jun 2022, 15:39
Liker gitt: 7700
Liker mottatt: 2546

@JørgenT Signal Iduna Park er en stadion jeg kunne tenke meg å besøke. Virker å være topp stemning!
post liked by: RedTrafford, JørgenT
Kong Eric Cantona
Post Reply