(PL) Aston Villa - Manchester United (06-11-22)

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14248
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22210
Liker mottatt: 18056

Steinar Stenseth wrote: 06 Nov 2022, 16:40 Har jeg snakket om at han spiller seg ut av laget, @Blodfink? Sier at prestasjonene hans i dag står til stryk. Får ikke bonuspoeng i dag fordi han har vært god tidigere...
Du skreiv da vitterlig at han ikke hadde noe mer å gå på, eller?...
LUHG!
User avatar

Sir Alfie Rey
Donor
Posts: 569
Joined: 16 Oct 2021, 21:52
Liker gitt: 230
Liker mottatt: 432

De Gea helt på bærtur!!! Godt vi har Deano som er klar for å ta over plassen neste sommer!
post liked by: Jan Erik
Glory Glory Manchester United!!!!
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Casemiro og til dels Shaw og Garnacho får godkjent av meg, resten langt under pari.
post liked by: Pink Final

FigoFernandes
Posts: 140
Joined: 13 Aug 2022, 19:08
Liker gitt: 91
Liker mottatt: 351

Ryder wrote: 06 Nov 2022, 16:20 Donny har fullført 13 pasninger på en time. Han kan være så god til «å finne rom» han bare vil, men er altfor lite involvert.
Han er rett og slett ikke god nok. Ikke nok frekvens i beina og ikke sterk nok i kroppen.
post liked by: pixma, Pink Final

Deleted User 430

Ang slakt for innsatsen i dag, ja, @Blodfink.
De aller fleste av oss har slaktet en stopper eller to opp gjennom årene når de er såpass involvert i baklengsmål som Martinez har vært i dag, da er det rett og rimelig at han også blir det selv om han har spilt aldri så bra tidigere.
Tidigere prestasjoner betyr jo ikke at han har spilt ok i dag, eller? 😁
post liked by: Pink Final
User avatar

Topic author
Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7391
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26218
Liker mottatt: 16748

Sist vi tapte her i ligaen var jeg i 20 åra.
Nå i 50 åra.
Hadde en svær klædd av en mobil som ikke engang kunne sende tekstmelding.
Internett var så vidt funnet opp.
Halvparten av dagens lag var ikke født.
Villa hadde omtrent samme antall pokaler som oss.

Sjeldent vi taper her er trøsten.
post liked by: Can2, Pwint, Blodfink, Belfastboy, RedTrafford
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14248
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22210
Liker mottatt: 18056

Blodfink wrote: 06 Nov 2022, 15:49 Men det ser ut til at optimistene her kan få rett i dag :
Trekker tilbake dette :hah:
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Steinar Stenseth wrote: 06 Nov 2022, 16:46 Ang slakt for innsatsen i dag, ja, @Blodfink.
De aller fleste av oss har slaktet en stopper eller to opp gjennom årene når de er såpass involvert i baklengsmål som Martinez har vært i dag, da er det rett og rimelig at han også blir det selv om han har spilt aldri så bra tidigere.
Tidigere prestasjoner betyr jo ikke at han har spilt ok i dag, eller? 😁
Vi trenger ikke å dra ut dette noe mer, men da har du forklart hva du egentlig mente :thumb_up:
post liked by: Pink Final, Can2
LUHG!
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8987

Nå får Martinez holde på ballen i 1 minutt uten at Taylor tar grep.

Men vi ser utslitt ut. Ten Hag har undervurdert belastningen med kampprogrammet. Jeg driter i om han må spille med noen dårligere dersom alternativet er utslitt.
post liked by: Can2, Blodfink
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

selje
Posts: 119
Joined: 16 Oct 2021, 22:16
Liker gitt: 36
Liker mottatt: 327

Nå er det snart på tide å sette ut Ronaldo av dette laget. Han bidrar med nada. Kunne like gjerne hatt en midtbanespiller på topp som hvertfall orker å holde presset oppe. Synes lagoppstillinger og taktikken har vært merkelig svak av Ten Hag de siste kampene. Som å vente i 65 minutter i dag før han gjør endringer. Det må komme inn en spiss i januar. Er så tynt at det er helt utrolig.
post liked by: Blodfink, Pink Final, Ryder, Belfastboy, messilingard, RedTrafford
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3803
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 16316
Liker mottatt: 10525

Virker som hodene til disse spillerne kunne ha vært på alle andre steder i verden bortsett fra på Villa Park idag.
Selv en enkel pasning eller innlegg virker vanskelig.
post liked by: Pwint, Blodfink
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2592
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 11864
Liker mottatt: 7617

Sånn som ting føles i dag, så tenker jeg at jeg bør ta en liten pause fra fotball. Etter endel år med middelmådighet, så klarer vi å tape for et langt dårligere lag fordi vi roter og er slappe. Hvis ikke de gidder å spille, hvorfor skal jeg gidde å se på?
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

Jan Erik
Posts: 2184
Joined: 16 Oct 2021, 21:39
Liker gitt: 6597
Liker mottatt: 6960

Pwint wrote: 06 Nov 2022, 16:53 Sånn som ting føles i dag, så tenker jeg at jeg bør ta en liten pause fra fotball. Etter endel år med middelmådighet, så klarer vi å tape for et langt dårligere lag fordi vi roter og er slappe. Hvis ikke de gidder å spille, hvorfor skal jeg gidde å se på?
Må ta med noen skader, et enda tettere program enn Villa har, og effekten av en ny manager. Har vært mange positive kamper i det siste når det kommer til innsats og vilje, selv om spillet varierer og vi scorer litt lite mål. Hvis dette blir en gjenganger etter 'VM', så kan du jo heller revurdere. Det er forsåvidt mange som tenker som du.
post liked by: Pwint, Buchan, Blodfink, Pink Final

FigoFernandes
Posts: 140
Joined: 13 Aug 2022, 19:08
Liker gitt: 91
Liker mottatt: 351

Bunnivået til dette laget er helt utrolig lavt. Trodde de hadde litt mer selvtillit og lært av de to enormt svake åpningskampene, men blir tatt på innsats, tæl og vilje i starten i dag. I tillegg må Ten Hag ta noe av skylden for taktikk og laguttak som ikke er bra. I tillegg kommer det ingen endring når taktikken feiler.

Martinez har vært god denne sesongen, men i dag har også han vært helt krise. Ikke mange som kan få godkjent i dag. Et bedre lag enn Villa, ville ha scoret langt flere mål i dag.
post liked by: Pink Final, Pwint

Deleted User 402

Ikke overrasket over at det kom en smell i dag. Vi har sett slitne ut og med en tynn tropp så vil det merkes til slutt. Så kan vi sikkert diskutere laguttak, bytter, enkeltspillere osv, men dette rister vi av oss etter hvert. Vi er i en prosess og da vil det smelle av og til.

Lett å bli utålmodig når det har gått bra lenge, så da handler det om å puste med magen og ha tro på det langsiktige arbeidet. Samt banne godt og lenge for å få en drittkamp ut av systemet!:)
post liked by: Belfastboy, Buchan, Blodfink, Pink Final
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

selje wrote: 06 Nov 2022, 16:50 Nå er det snart på tide å sette ut Ronaldo av dette laget. Han bidrar med nada. Kunne like gjerne hatt en midtbanespiller på topp som hvertfall orker å holde presset oppe.
Enig. At han fått stå på banen i 4x90 minutter nå er smått utrolig, mens Rashford og nå Martial har måttet trekke ned som tiere for å tilpasse seg Ronaldo.

Hva for slags kompromitterende materiale har han på ETH som han la fram på «oppvaskmøtet» etter Spurs?
Last edited by Ryder on 06 Nov 2022, 16:59, edited 1 time in total.
post liked by: Buchan, Pink Final, Pwint
Post Reply