Teknisk feil?

Forslag til hvordan vi kan gjøre forumet bedre. Si ifra her!

MektigeTHOR
Posts: 482
Joined: 02 Nov 2021, 23:43
Liker gitt: 838
Liker mottatt: 1310

Jeg har nylig opplevd på mobil at man konstant blir logget ut. Før stod det bli innlogget i 30 dager osv.

Sliter også med å få postet innlegg grunnet at siden krever at jeg logger inn mens jeg allerede er logget inn.

Veit ikke om dette er teknisk eller hva men håper at det blir løst. Leste nylig ett eldre innlegg om å slette kapsler så jeg kan prøve å se på det evt.

Har det blitt sett på evt hva det kan koste å evt få optimalisert systemet mer opp mot mobil bruk?

Det er generelt bare mobil som brukes for min del så viktig at det fungerer best mulig.
User avatar

10Hag
Posts: 1501
Joined: 31 May 2023, 14:27
Liker gitt: 3610
Liker mottatt: 4889

red wrote: 15 Mar 2024, 10:40 Har ikke hatt problemet på en stund på Desktop (så lenge jeg husker på å hake av på "remember me").

Problemet på mobil for meg var at "remember me" knappen ikke er synlig:
Image Men så fant jeg ut at dersom jeg trykker på "Register", også scroller meg nedover, så kommer jeg til en login form som lar meg hake av på "remember me":

Image
@MektigeTHOR: Prøv dette. Det fikset det for meg, på mobil.

"Remember me"-funksjonen har sneket seg vekk fra der det brukte (og sannsynligvis skal og bør) være på tlf. Om man følger red sitt tips, finner man det igjen.
post liked by: Pwint, Jan Erik, Spirograf1, MektigeTHOR

MektigeTHOR
Posts: 482
Joined: 02 Nov 2021, 23:43
Liker gitt: 838
Liker mottatt: 1310

@red

@10Hag

Takk for hjelpen til dere begge.👍🏻
Så ikke at dette allerede var nevnt fra før her inne. Vurderte å sende admin en mld.
post liked by: 10Hag
Post Reply