(PL) Chelsea - Manchester United (22-10-22)

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

"Dr. Google" sier at rekonvalesens for hamstringskader varierer fra tre uker til tre måneder, alt etter alvorsgrad - om det er strekk eller avrivning.

Nitrist åkkesom 😥

Gir bekymringer for defensiven framover - når det er sagt tror jeg vårt solide forsvar de siste kampene handler like mye om at vi forsvarer oss godt som LAG, fra spiss til stopper. Bedre balanse på midtbanen hjelper også enormt. Synes ikke det har blitt merkbart verre med Lindelöf, for eksempel, selv om han er hakket svakere enn Varane på det meste. Krysser fingre...
post liked by: Pancho P
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8985

Jeg frykter litt at Varane er ute frem til VM, vi kunne trengt han nå i innspurten frem til VM. Men om han går glipp av VM så er det ikke krise for min del gitt at han er tilgjengelig til våre kamper starter igjen. Noe av det verste som kan skje for vår del er om noen av våre nøkkelspillere pådrar seg skader under VM så for min del så ser jeg helst et VM uten en eneste representant fra United. Kommer ikke til å skje riktignok, men tanken er at desto færre desto bedre likevel.
post liked by: Blodfink, Ryder, Pancho P, Can2
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Enig, @messilingard. Er klar over at det er delte meninger om dette og at mange blir fornærmet når spillere fra deres klubb blir vraket på landslaget. Men for min del må gjerne ingen United-spillere bli tatt ut på noe landslag, noensinne.

Skjønner jo at det er trist for spillerne selv å bli skadet eller vraket og at det er stas å spille for landet sitt - men sett med United-briller er det få eller ingen fordeler ved at de spiller landskamper. Fare for skader, mindre restitusjon, større generell slitasje og mindre tid på treningsfeltet med klubben.
post liked by: messilingard, Pancho P, Blodfink, Can2, Buchan
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14245
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22203
Liker mottatt: 18044

Dette er åttende gang Varane er ute med et eller annet trøbbel siden overgangen til oss...har hundre dager på sykestua så langt. Hamstring x4, ankel, lyske og sykdom x 2. Må tilbake til 16/17/18, da han sist hadde trøbbel med beinmuskulatur med slik frekvens. Synd, spørs jo om dette blir bedre med alderen...
post liked by: messilingard, RedTrafford, Can2, Buchan, Pancho P
LUHG!
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8985

Ja, risikoen for nye skader vil nok øke med alderen for Varane. Det i seg selv er nok ikke unaturlig, men jeg vil tro at risikoen kanskje vil øke noe mer enn gjennomsnittet basert på Varane sin skadehistorikk.

Det jeg kanskje syntes er noe kjedelig er at vi ikke har noen langsiktig erstatning for Varane i klubben. Det er klart at både Maguire og Lindelöf kan bidra denne og neste sesong, men jeg vil tro at de etterhvert vil lete etter nye muligheter på grunn av manglende spilletid. I tillegg så ser jeg jo helst at Lindelöf/Maguire blir oppgradert på et eller annet tidspunkt. Ingen hast, men blir Varane mye skadet i årene som kommer så kommer nok den problemstillingen til å dukke opp.
post liked by: Blodfink, Buchan, Pancho P
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2010
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7285
Liker mottatt: 4157


😀Martinez nesten oppe på tribunen.
post liked by: messilingard, Belfastboy, Can2, Ryder, Pancho P, Blodfink
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Elsker det! Endelig har vi noen skikkelige personligheter, ikke bare polerte pr-maskiner 😍
post liked by: messilingard, Belfastboy, Buchan, Can2, Pancho P, Blodfink
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8985

Man kan trygt si at trioen Martinez, Casemiro og Antony bringer med seg en temperatur som har vært dypt savnet!
post liked by: Buchan, Ryder, Pancho P, Blodfink, RedTrafford
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2010
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7285
Liker mottatt: 4157

Det er bare deilig å se slik lidenskap.
post liked by: Ryder, Blodfink, RedTrafford, Can2
Post Reply