(PL) Chelsea - Manchester United (22-10-22)

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2035
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7530
Liker mottatt: 4292

Å det var deilig, utrolig fortjent. Uavgjort borte mot Chelsea er ingen katastrofe. United har vel en kamp mindre spilt. La oss krysse fingrene for Varane.
Og den mål linje teknologien er bare helt topp.
post liked by: Pink Final, Pancho P, Can2, Belfastboy, Blodfink
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3904
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 16985
Liker mottatt: 10884

messilingard wrote: 22 Oct 2022, 20:25 Takk for at Casemiro og Goal-Line-Technology eksisterer! Den klokka til Atwell er jeg 100% sikker på at han ville overse.
Egentlig er det også litt rart at det ble både straffe og Casemiro fikk godkjent målet, har ett inntrykk at Atwell generelt hater mål.
post liked by: Pancho P, messilingard, Belfastboy, Buchan, Blodfink
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2567
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 13329
Liker mottatt: 8515

Den fortente vi så vanvittig! Får jeg kysse deg, Casemiro? No er det 184. gangen vi får klart fleire gule kort i ein kamp, sjølv om motstandaren er minst like aggressiv. Er det vi som er for naive eller er det dommaren som er inkonsekvent? Det irriterer meg iallefall noko grusomt. Men ikkje like mykje som Chelsea-fansen sine neanderthaloppførsel. Å pipe mot ein skadd spelar er lavmål, sjølv til den gjengen å vere.
post liked by: Pink Final, Belfastboy, RedTrafford, Can2, Buchan, messilingard, red, Blodfink
It's Squeaky Bum Time!
User avatar

Ryder
Posts: 4633
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2560
Liker mottatt: 10432

Pink Final wrote: 22 Oct 2022, 20:27 Synes vi hadde fortjent 3 jeg @Ryder med flere.
Selv når jeg tar av United brillene 🔴🔴
Ja jo, vi dominerte mer i vår gode omgang enn de gjorde i sin. Vi skaper få sjanser, men det gjør de også. To defensivt gode lag.
post liked by: Pancho P, Buchan, Pink Final, messilingard, Belfastboy, Blodfink
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2035
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7530
Liker mottatt: 4292

Må jo bare elske den feiringen til Casemiro. Og Manchester United er i ferd med å bli et fotball lag igjen.
post liked by: Pancho P, messilingard, Belfastboy, Pink Final, Can2, RedTrafford, red, Blodfink
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4387
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2786
Liker mottatt: 9235

Pancho P wrote: 22 Oct 2022, 20:29 Den fortente vi så vanvittig! Får jeg kysse deg, Casemiro? No er det 184. gangen vi får klart fleire gule kort i ein kamp, sjølv om motstandaren er minst like aggressiv. Er det vi som er for naive eller er det dommaren som er inkonsekvent? Det irriterer meg iallefall noko grusomt. Men ikkje like mykje som Chelsea-fansen sine neanderthaloppførsel. Å pipe mot ein skadd spelar er lavmål, sjølv til den gjengen å vere.
Trenger ikke utdype noe mer om hva jeg mener om Atwell, men jeg syntes generelt at dagens dommere er dårligere nå enn hva de var for 10-15 år siden. Kan hende at det er tempoet som er for høyt, men jeg syntes det er dårlig dømming stort sett hver kamp nå.

Chelsea-fansen gir oss heller ingen grunn til å ta de av den listen over klubber vi ikke liker (for å si det snilt).
post liked by: Pancho P, Belfastboy, Buchan, Pink Final, Blodfink
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Belfastboy
Donor
Posts: 1880
Joined: 16 Dec 2019, 17:22
Liker gitt: 13105
Liker mottatt: 5013

Nå må vi bare krysse fingrene og be til en eller annen fotballgud om at skaden til Varane ikke er så ille som det kunne se ut for.
Men jeg frykter det verste, det så ikke så oppløftende ut da han tuslet av banen.
Lurer på om han tenkte at både VM og mer til gikk fløyten nå?
post liked by: Pancho P, Pink Final, Buchan, RedTrafford, red, Can2, Blodfink
User avatar

Topic author
Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7531
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26879
Liker mottatt: 17403

Sitat Richard Hermann fra boka Da ballen ble rund fra 70 tallet.
«De mindre begavede personene på The Shed».
Ikke helt stuerent av Hermann i dagens verden, og Chelsea hardcore er heller ikke på The Shed lenger.
Men fristende å være enig med gode gamle Hermann slik de reagerer mot stakkars Raphaël Varane.
post liked by: Buchan, Belfastboy, Pancho P, RedTrafford, Can2, Blodfink
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Belfastboy
Donor
Posts: 1880
Joined: 16 Dec 2019, 17:22
Liker gitt: 13105
Liker mottatt: 5013

Pink Final wrote: 22 Oct 2022, 20:49 «De mindre begavede personene på The Shed».
Herlig sitat fra Herrmann. Det er fra kapittelet om The Kop.
I setningen før står det: "sånne som mobben i Stretford End".

Fantastisk bok forresten. Leste den opp igjen for 3-4 år siden.
post liked by: Buchan, Pancho P, Pink Final, RedTrafford, Can2, Blodfink
User avatar

Topic author
Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7531
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26879
Liker mottatt: 17403

Topp @Belfastboy 👏
Har den boka i bokhylla på kontoret oppe jeg også.
Leste den også på nytt for noen år siden.
post liked by: Buchan, Pancho P, RedTrafford, Belfastboy, Can2
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000

Deleted User 430

Litt moro å se at vi begynner å bli flinke til fotball igjen og ikke bare å sende ut pr-meldinger på internett..

Alt i alt en svakere kamp en sist, men jeg tåler noen museskritt i alle retninger fremfor jojo-taktikken de har kjørt de senere årene. Tydelig at slitasjen er stor på flere spillere nå, så det er bra de får en ekstra hviledag før matchen på torsdag.

Kan bli skikkelig artig dette når Martial kommer tilbake.. (En setning ingen United-supportere har sagt før meg, tror jeg 😳)
post liked by: Pancho P, Pink Final, Buchan, Belfastboy, RedTrafford, Ryder, Can2
User avatar

red
Posts: 1522
Joined: 29 Jul 2018, 20:36
Liker gitt: 2262
Liker mottatt: 4106

Image

Helt ærlig ikke for ille, når du tar åpningen på sesongen med i betrakningen + du ser at vi nesten utelukkende har igjen lag fra nedre halvdel før vi når halvspilt sesong.
post liked by: Buchan, Pink Final, Pancho P, RedTrafford, Can2

Deleted User 595

Antony og Martinez er visstnok veldig morsomme og snakker rett fra levra på nett. Dette er bare noen eksempler fra i kveld. De legger ut lignende etter hver seier. Synes det er litt gøy 🤣 Det er klinkende klart at de elsker å spille for United -- og at de faktisk skriver selv. Ikke noe PR-team der i gården 😄👌



post liked by: Ryder, Blodfink, Pancho P, Can2
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14539
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22976
Liker mottatt: 18977

Absolutt en god match igjen, blir bare så eitrende frustrert når man havner under rett før slutt på en såpass unødvendig måte, men så utlignes det. Det er sterkt å få til det mot Chelsea, som regel slipper de jo ikke inn mål.
post liked by: RedTrafford, red, Pancho P, Can2
LUHG!
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3904
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 16985
Liker mottatt: 10884

Veldig synd med Varane, snakkes om hamstring ser jeg. Usikkert hvor lenge han er ute. VM ryker nok. Kanskje det som var reaksjonen vi så igår.
Jeg liker Varane veldig godt, men så skade plaget han er så bør vi nok få en ny stjernestopper inn, senest til sommeren.
Det vi har fra før er og blir stallfyll.
Ordtaket at angrep er beste forsvar hjelper ikke så mye heller :-|
post liked by: Blodfink, Pancho P, Can2
Post Reply