[PL] Manchester United - Newcastle United

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.
User avatar

Topic author
Pancho P
Donor
Posts: 2518
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 12979
Liker mottatt: 8257

Synest faktisk Fred har ein ok 2.omgang. Er meir skuffa over Bruno, som verkeleg har mista det i det siste.
post liked by: Pink Final, Belfastboy, red, Can2
It's Squeaky Bum Time!

Deleted User 595

Blir ikke noe topp 4 på denne måten.
Og spesielt ikke om vi skal fortsette å prioritere Europa League.

Btw, elsker Rashford i form.

Men DERFOR bytter man ikke ut Ronaldo. Der scorer Ronaldo.

Rashford burde heller kommet inn for Sancho. Føler det er et åpenlyst bytte! Da hadde vi hatt styrkene til våre to mest målfarlige på banen; Rashford og Ronaldo, samt Antony.
post liked by: Blodfink, Torquemada, Pink Final, Pancho P, RedTrafford, messilingard
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14251
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22227
Liker mottatt: 18075

Jan Erik wrote: 16 Oct 2022, 16:55 Det blir en lang sesong.
Ja, fy f...
post liked by: Jan Erik
LUHG!
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2010
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7288
Liker mottatt: 4157

Synes og det var feil at Ronaldo gikk ut, da kunne Rashford spilt kant.
post liked by: Blodfink, Pancho P
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14251
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22227
Liker mottatt: 18075

Pancho P wrote: 16 Oct 2022, 16:57 Synest faktisk Fred har ein ok 2.omgang. Er meir skuffa over Bruno, som verkeleg har mista det i det siste.
Bruno har vært dårlig i 12 mnd. Fred er på en måte unnskyldt, han får ikke et sekund på banen av ten Hag med skadefri midtbane...
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
GBailey wrote: 16 Oct 2022, 16:58 Blir ikke noe topp 4 på denne måten.
Og spesielt ikke om vi skal fortsette å prioritere Europa League.

Btw, elsker Rashford i form.

Men DERFOR bytter man ikke ut Ronaldo. Der scorer Ronaldo.

Rashford burde heller kommet inn for Sancho. Føler det er et åpenlyst bytte! Da hadde vi hatt styrkene til våre to mest målfarlige på banen; Rashford og Ronaldo, samt Antony.
Enig, ten Hag bommer der.
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Buchan wrote: 16 Oct 2022, 16:59 Synes og det var feil at Ronaldo gikk ut, da kunne Rashford spilt kant.
Jepp!
post liked by: Pancho P, Buchan
LUHG!
User avatar

andRED
Posts: 322
Joined: 09 Oct 2022, 20:13
Liker gitt: 203
Liker mottatt: 906

Ekspert han Bakke? «Great defending» sier han om at Trippier tar kun mann og ikke ball i feltet mot Ronaldo.
post liked by: Pink Final, RedTrafford, Pancho P, Pwint, Buchan
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7393
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26242
Liker mottatt: 16756

Vi er faktisk i nærheten av noe.
Om vi ser bort fra det siste valget med ball for omtrent hele røkla.

Fred kommer til å få pepper nå, velfortjent.
Men han var veldig god f.o.m oktober 2019 og ut den sesongen.
Sesongens spiller ved siden av Rashford da mener jeg.
Men nå, han kløner det til altfor ofte.

Jeg likte Afc Bournemouth under Eddie Howe.
Men dagens Newcastle lag, What a load of rubbish.
post liked by: RedTrafford, Pancho P, Torquemada, Pwint, red, Buchan, messilingard, Can2
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3804
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 16325
Liker mottatt: 10526

Synd at det var en som trenger 100000000000000000 sjanser for å score som fikk den siste der.
Kampen under ett, rett og slett ikke godt nok.
Nok en gang var det EN som spilte seg ut og langt opp på tribunen.( igjen)

Avstanden til CL billettene vokser sakte men sikkert.
post liked by: Pancho P, Buchan, Blodfink, Can2
User avatar

Torquemada
Posts: 1343
Joined: 23 Dec 2018, 13:24
Liker gitt: 345
Liker mottatt: 1577

En del feil på Fred hele veien, men i 2. omg har han kjempet som en løve. Problemet er at han er for treig til å oppfatte hvor han bør spille ball, og ofte velger han feil. Einig med @GBailey at Rash burde ha kommet inn for Sancho. Eller synes jeg det er svært synd at Martial ble skadet IGJEN, han virket bra når han var på banen sist.

Dommer var banen dårligste.
post liked by: Pancho P, Pink Final, RedTrafford, Buchan, messilingard, Can2, Blodfink
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2598
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 11871
Liker mottatt: 7641

Ble mange sjanser etterhvert. Vi ble vel litt for preget av å mangle Eriksen og McTominay på midtbanen. Fred er dessverre ikke god nok som backup i dag. Det er noe stillestående over oss, og Newcastle klarer å forstyrre oss, gå i mellom og forsvare seg heltemodig. Syns også at vi ble urettferdig behandlet av dommer gjennom hele kampen, men det syns jeg ofte, så jeg er kanskje ikke helt objektiv. Alt i alt en frustrerende affære. En vi burde ha vunnet.
post liked by: Pink Final, Buchan, RedTrafford, Blodfink, Can2, Pancho P
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8988

Den kampen her burde vi ha vunnet. Spør du meg så er vi det beste laget. Vi blir snytt for straffer av en dommer som ikke hører hjemme på dette nivået. Han har en list for United og en annen for Newcastle. Patetisk prestasjon av Pawson etter min mening.

Vi kommer med en sluttspurt, men til syvende og sist så blir det for lite futt i beina. Den torsdagen er jeg rimelig sikker på at kostet for mye. Erik ten Hag bør innse at 12-13 spillere ikke kan spille alt i oktober. Greit nok at det er manglende alternativer på benken, men jeg ser ikke bort i fra at det blir tøft mot Spurs på onsdag siden belastningen på flere av disse allerede er stor.

Det svikter litt offensivt i dag. Bruno viser nok engang at han er litt ute av form. Antony gjør mye bra, men har komplett tunnelsyn til tider og skal på død og liv forsøke seg på det vanskeligste. Han er også nødt til å variere mer i spillet sitt offensivt. Nå går han inn for et innlegg eller skudd 99/100 ganger og det blir forutsigbart i lengden. Ronaldo gjør noen ting bra, men han er ikke en spiller som kan spille 90 minutter flere ganger i uken lenger. Vi vil mest sannsynlig trenge han mot Spurs så det er etter min mening korrekt å bytte han ut.
post liked by: Pancho P, Pink Final, Buchan, Pwint
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Topic author
Pancho P
Donor
Posts: 2518
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 12979
Liker mottatt: 8257

andRED wrote: 16 Oct 2022, 17:00 Ekspert han Bakke? «Great defending» sier han om at Trippier tar kun mann og ikke ball i feltet mot Ronaldo.
Når Pawson har bestemt seg for ikkje å dømme straffe i denne kampen er det glimrande forsvarsspel av Trippier. Maken til møkkadømming. Men vi fortente kanskje ikkje meir...
post liked by: Pink Final, messilingard, Buchan, RedTrafford, Can2, Pwint
It's Squeaky Bum Time!
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2010
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7288
Liker mottatt: 4157

Dette var en kamp som United burde vunnet, mangler så absolutt en målscorer i laget. Newcastle lykkes i så måte med sin taktikk, men de vinner ikke mitt fotballhjerte.
post liked by: RedTrafford, Pancho P, Pink Final, Can2
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8988

Blodfink wrote: 16 Oct 2022, 16:55 Det er bare trist å se hvor klønete og stakkato vi spiller med 100 % ballinnehav...Misforståelser etc. Sorry Fred, men du ryker i januar. Kanskje noen til au... :hah:
I følge Arnold og Murtough ved forrige kvartalsrapport så er det ikke penger til noen i januar. Så jeg tviler på at det går noen ut i så fall. Selv om at jeg gjerne starter en kronerulling for Frenkie de Jong i januar!
post liked by: Blodfink, Pancho P
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14251
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22227
Liker mottatt: 18075

Håper Uniteds spillere ser intervjuet på svensk Viaplay med KdB nå..."du kan ikke trene på dette", "jeg ser opp og ser Erling løpe, jeg ser rommet og spiller ballen der" Enkelt og effektivt. Våre spillere diller og daller, er dritt lei av det...
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
andRED wrote: 16 Oct 2022, 17:00 Ekspert han Bakke? «Great defending» sier han om at Trippier tar kun mann og ikke ball i feltet mot Ronaldo.
Han er ikke helt på jordet faktisk, det er ikke dumt det Trippier gjør, og det vurderes som en duell, rett eller galt. Ronaldo hadde nok scora der, så Trippier redda sitt lag. Vi hadde jo ikke klaga om Shaw gjorde det samme med Wilson? Eller Varane som feller Wilson i 1.omg...
Last edited by Blodfink on 16 Oct 2022, 18:22, edited 1 time in total.
post liked by: RedTrafford, red
LUHG!
Post Reply