(EL) Omonia Nicosia - Manchester United (06-10-22)

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.

Deleted User 430

Can2 wrote: 06 Oct 2022, 20:41 det var vel for klubblag. (?) Ser ut som et spørsmålstegn her jeg sitter
699 på klubbnivå
117 for landslaget

816 og tidenes mestscorende totalt.

Da kan du fjerne det spørsmålstegnet en gang for alle i kveld 😁
post liked by: Blodfink, Pink Final, Can2, Buchan
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8987

Blir helt useriøst på slutten her. Rashford må ta den avslutningen selv i stedet for å spille Ronaldo. Ronaldo må spille Martial igjennom på høyresiden i stedet for å prøve selv. Spesielt når man bare leder med 1 mål. Ellers så skal det sies at Ronaldo har en grei kamp. Kommer til mange sjanser, han burde hatt minimum en scoring i dag. God i det oppbyggende spillet også, kommer unna med en assist selv om at jeg ikke nødvendigvis tror at det var en pasning.

Bortsett fra det så har Rashford spilt seg inn mot Everton. Mest sannsynlig på venstrekanten for Sancho. Casemiro bør også få sjansen etter min mening. Forhåpentligvis så er Varane tilbake fra skade for Victor Lindelöf i dag var den klart svakeste utpå der. Han bruker stort sett for lang tid med ball, men den defensive innsatsen var skrekkelig. Han spiller mot spisser på nedre halvdel av den kyprotiske ligaen, da er det ikke innafor å bli driblet av 2-3-4 ganger i løpet av kampen. Luke Shaw kommer på en del fine løp på venstrebacken og fremstår med en helt annen ro enn Malacia med ball. Han bør inn mot Everton.

Bortsett fra det så begynner jeg å bli noe bekymret for når Dalot skal få seg noe hvile. For øyeblikket så står vi faktisk uten en backup på høyrebacken. Er det noen som vet hva som skjer med AWB?
post liked by: Pink Final, Blodfink, Ryder, Buchan
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3804
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 16322
Liker mottatt: 10526

Takk Pinken, da fikk vi svar på det👍
post liked by: Pink Final, Can2
User avatar

Can2
Kongen av understatements
Posts: 878
Joined: 29 Jun 2022, 15:39
Liker gitt: 7700
Liker mottatt: 2546

Vel @GBailey . Vi får nesten agree to disagree ltt på den. Jeg vet jeg er langt mer negativ enn vanlig. Men, jeg mener faktisk at en spiss av dette kaliberet skal putte mot et lag som kunne blandet seg inn i topp tre i Eliteserien. -Og det er en vedærende trend. Tror han ville komme til kort på alle store CL-lag, og sliter i min bok stadig mer uansett motstand.
post liked by: Pink Final
Kong Eric Cantona
User avatar

Topic author
Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7393
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26230
Liker mottatt: 16755

Orker ikke gå inn i en diskusjon, og har respekt for at både @GBailey og @messilingard mener Ronaldo spilte bra.

Synes han begynte friskt, men falt av utover.¨
Uvenn med ball. bruker de to sekundene for lang tid, er litt for treg rett og slett.
post liked by: Can2
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000

Deleted User 595

Can2 wrote: 06 Oct 2022, 21:02 Vel @GBailey . Vi får nesten agree to disagree ltt på den. Jeg vet jeg er langt mer megativ enn vanlig. Men, jeg mener faktisk at en spiss av dette kaliberet skal putte mot et lag som kunne blandet seg inn i topp tre i Eliteserien. -Og det er en vedærende trend. Tror han ville komme til kort på alle store CL-lag, og sliter i min bok stadig mer uansett motstand.
Husker du den enorme formduppen Kane hadde i lang tid? Eller Salah, over to ulike perioder? Benzema?

De klarte ikke score mot verken middels eller elendig motstand.

En spiss av enhver kaliber vil gå gjennom perioder med måltørke. Selv Haaland både har hatt, og vil ha, perioder med nøyaktig slike kamper, der ingenting går i mål.

Hvis du sitter igjen med inntrykket av at Ronaldo spiller dårlig fordi han ikke scorer, ser vi kanskje bare to ulike kamper. Er helt enig i at han sliter noe enormt foran mål, det er objektivt. Ellers var han en av våre beste i dag, rent spillmessig. Tydelig at han er rusten, og ikke spiller med høy selvtillit. Litt treig, som @Pink Final sier.

At Ronaldo ikke kommer tilbake og viser hvor god han er? Agree to disagree, som du sier.
Last edited by Deleted User 595 on 06 Oct 2022, 21:15, edited 1 time in total.
post liked by: Buchan
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8987

Jeg mener at Ronaldo burde ha scoret i dag. Spesielt den i stolpen er enorm. Tror de er fleste er enig i at det er en sjanse som man forventer at Ronaldo setter.

Men jeg syntes fortsatt at Ronaldo gjør mye bra. Han har ikke lenger hurtigheten til å dra av en mann eller være en ekstrem bakromstrussel, men han kommer til mange sjanser. Også syntes jeg at han er god i det oppbyggende spillet og bidrar i passe mengde der. Var det her en av Ronaldos beste kamper etter overgangen? Svaret er nei, men det var langt unna en av de verste også.
post liked by: Ryder, Buchan
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Topic author
Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7393
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26230
Liker mottatt: 16755

Can2 wrote: 06 Oct 2022, 20:35
Pink Final wrote: 06 Oct 2022, 20:29 Bisgaard Sundet, han sier så mye rart.
Svak kommentator.
Ja. Han lurte bl.a meg med antall
scora mål fra CR7.
Blir mange dersom atte, hvisom atte, feks når de hadde en sjanse etter vårt tredje mål.
«Tenk om den hadde gått inn, og United ikke hadde scoret nettopp»

Hva slags måte er det å kommentere på?
post liked by: RedTrafford, Can2, Buchan
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2010
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7288
Liker mottatt: 4157

Selv om det ikke var noen stor kamp fra United sin side, så vil jeg si at resultatet løy litt. United vant sjansestatistikken klart, og burde hat flere mål.
United var i grunnen best i det meste, bortsett fra to tabber fra Malacia, og Lindeløf.
Ellers så synes jeg at Eriksen bærer preg av å ha spilt mye, så kanskje han ikke burde starte mot Everton. Kanskje Casemiro, Fred og Bruno kan være et alternativ.
Mye snakk om Ronaldo som vanlig, han burde absolutt scoret minst et mål eller flere. Men han var involvert i begge målene til Rashford, det første er bare å se på løpet han tok i forkant, og det andre med en utsøkt passning. Som kanskje var ment som et skudd :D Han kunne også hat et målgivende til der Bruno skjøt i tverligger.
Uansett så kommer han til mange sjanser, så om det fortsetter slik så vil nok målene komme. Men da må han Og ja han er rimelig desperat etter et mål nå.
Spillemessig på topp så var kombinasjonen Rashford, Martial og Ronaldo de som klarte seg best.
Ellers så falt jo laget sammen litt etter målet i mot, men klarte å reise seg igjen, noe som er bra.
Så kan man si at motstanderen ikke var god, men der og da så hadde United press på seg. Tapte de, så ville det bli veldig vanskelig.
post liked by: Blodfink, RedTrafford, Pink Final
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Eriksen bærer preg av mye spilletid ja, støtter om de to brassene spiller, men det blir vel fort McTominay i stedet for Fred.
post liked by: RedTrafford, Buchan
LUHG!
Post Reply