VM 2022

Resten av verdens fotball diskuteres her, inkl norsk fotball.
Post Reply
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14978
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 24589
Liker mottatt: 20607

Har ikke voldsomt mye entusiasme boblende rundt i skrotten under dette VM, men det hadde jeg ikke hatt uansett hvor og når VM hadde blitt arrangert faktisk. Litt mer hadde jeg fulgt med om det gikk sommerstid, og Norge som deltaker, ble bortskjemt på 90-tallet.

England skikkelig Southgate-grått i går ja, Maguire blir genierklært her og der i mediene...At han skulle gjøre det bra i VM lå i korta, det betyr ikke at han gjør det bra i PL...Selv om det bare er fint om han hever seg 10 hakk der også.
post liked by: RedTrafford
LUHG!

Deleted User 661

Skal se Frankrike-Danmark i dag. Men først én omgang FA-Cup med Alvechurch. Herlig at V-sport sender slike kamper.
post liked by: Belfastboy, RedTrafford, Pink Final, Blodfink
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4525
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2975
Liker mottatt: 9910

Blodfink wrote: 26 Nov 2022, 12:24 England skikkelig Southgate-grått i går ja, Maguire blir genierklært her og der i mediene...At han skulle gjøre det bra i VM lå i korta, det betyr ikke at han gjør det bra i PL...Selv om det bare er fint om han hever seg 10 hakk der også.
England var ekstremt kjedelige i går. Selv om at de i praksis er videre fra gruppa, og et poeng mot Wales mest sannsynlig vil være nok til å vinne gruppa gitt at USA slår Iran.

Når det kommer til Maguire så fikk han spille på sine styrker i går. Det var mye innlegg og cornere hvor Maguire kan bruke sin duellstyrke å få ballen unna boksen. Jeg syntes ikke at Maguire var fantastisk i går med ball hvor han og Stones stort sett spilte i sneilefart og brukte minst 5 touch hver før ballen ble spilt videre. Eneste denne kampen beviser var egentlig at Maguire mest sannsynlig vil prestere bedre for et lag som ligger lavere og stanger unna enn i et lag som skal stå høyt. Det sagt så syntes jeg at Maguire har hatt to gode kamper mot USA og Iran uten at jeg ser noen grunn til å friskmelde eller genierklære Maguire, fint at han får spilt på seg litt selvtillit dog. Jeg tror han kan få det tøft utover i turneringen når motstanderen blir betraktelig bedre.
post liked by: Blodfink
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14978
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 24589
Liker mottatt: 20607

Mbappe bommer så det ljomer på enorm mulighet. Danmark har et spiss-problem? Begge på topp som startet 0-0 matchen mot Tunisia benket i dag (Olsen og Dolberg), og Cornelius lykkes ikke så langt. Spiller 3-4-3 i dag da, 3-5-2 i første match.
LUHG!
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 4237
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 18851
Liker mottatt: 12261

Både ser og håper Danmark vinner dagens kamp.
De må nok heve seg ganske mange hakk.
Ny omgang og nye muligheter😬
post liked by: Blodfink, Pink Final
User avatar

red
Posts: 1569
Joined: 29 Jul 2018, 20:36
Liker gitt: 2376
Liker mottatt: 4349

Klassisk mesterskapskamp det her. Frankrike spiller tydelig på at danskene i større grad trenger en seier her.
post liked by: Blodfink, RedTrafford
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14978
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 24589
Liker mottatt: 20607

France kjører over Danes
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Våkna nå Danmark, på tide.
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Morro, blir litt trøkk her nå kanskje , eller er begge fornøyd med en U...
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Dett var dett for danskene muligens, Mbappe er forskjellen
post liked by: RedTrafford
LUHG!
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 4237
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 18851
Liker mottatt: 12261

Synd med tap for danskene.
Møtte kanskje det beste laget i turneringen. Og det var en forskjell her. Danskene hadde sine muligheter.
Alt ligger til rette for dem fortsatt.
For slår dem ikke Australia, da fortjener dem jo ikke videre spill.
User avatar

Ryder
Posts: 4902
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2860
Liker mottatt: 11527

Argentina-Mexico. For en ubehjelpelig fotballkamp. Argentina er jo helt krise, har ikke midtbanespillere som klarer å håndtere ballen.
post liked by: red
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14978
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 24589
Liker mottatt: 20607

Sovna faktisk av her, 1 ok angrep rett før pause. Helt krise ja.
post liked by: red
LUHG!
User avatar

red
Posts: 1569
Joined: 29 Jul 2018, 20:36
Liker gitt: 2376
Liker mottatt: 4349

Kan faktisk ikke huske sist jeg så en kjedeligere omgang med fotball.
post liked by: Blodfink
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14978
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 24589
Liker mottatt: 20607

Gikk glipp av scoringen...Det skjer i hver match jeg ser for tiden. Ser jo litt bedre ut for Argentina nå.
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Mexico er jo skikkelig lillebror, 1 seier på siste 19 år oppgjør mot argentinerne.
post liked by: RedTrafford, Pink Final
LUHG!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14978
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 24589
Liker mottatt: 20607

Enzo Fernandez er vel kommende storspiller, er jo linket til United i mer eller mindre troverdige medier. Flott dribling og scoring.
post liked by: red, Pink Final
LUHG!
User avatar

Belfastboy
Donor
Posts: 1942
Joined: 16 Dec 2019, 17:22
Liker gitt: 14340
Liker mottatt: 5293

Det har vært langt mellom høydepunktene i dette mesterskapet synes jeg. Håper og tror på bedring når gruppespillet er ferdig.
Og det jeg leser om Mexico og Argentina i går så er jeg glad jeg ikke så på den kampen.
I dag så blir det Spania-Tyskland som blir den kampen jeg skal se.
Tyskland fikk god hjelp av Costa Rica tidligere i dag, så nå har de alle muligheter til å gå videre selv med tap eller uavgjort her. Regner med at de tar seg av Costa Rica i den siste kampen og Spania gjør det samme mot Japan.
post liked by: RedTrafford, Pink Final
User avatar

Ryder
Posts: 4902
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2860
Liker mottatt: 11527

Spania-Tyskland er vel den beste kampen jeg har sett i VM så langt, endelig to lag som spiller opp mot sitt beste. Har ikke sett så mye av Musiala fra før, men han er virkelig 🔥
post liked by: Pink Final
Post Reply