Brann
Eg har grua meg lenge til at Den Nationale Scene skulle pussast opp, fordi eg trudde at teatertilbodet i Bergen skulle bli kraftig forringa. Frykten min har vist seg å vere ubegrunna. Det blir stadig sett opp førestillingar rundt om i byen og ca. annankvar helg kjem det til og med truppar frå andre norske byar til Brann stadion som verkeleg byr på alt av patos, og kanskje litt mindre etos.
Vi blir tilbydde alt i frå himmeljamrande klaging om krampe berre 15 minutt inn i oppsetninga til spel-død-teater av shakespearsk kaliber. Og som ikkje det skulle vere nok, tilbyr truppane beleiringsscener av eigen boks av ypperste klasse. Til alt overmål blir det lagt inn kvilepausar på graset slik at publikum kan skaffe seg forfriskningar. Veldig omtenksomt, når oppsetninga ofte varer i to klokketimar.
Enkelte vil nok hevde at heimetruppen av og til bidrar med dramatiske innslag i motstandaren sin boks, men det er viktig at alle dei involverte tar del i underhaldninga.
Vi blir tilbydde alt i frå himmeljamrande klaging om krampe berre 15 minutt inn i oppsetninga til spel-død-teater av shakespearsk kaliber. Og som ikkje det skulle vere nok, tilbyr truppane beleiringsscener av eigen boks av ypperste klasse. Til alt overmål blir det lagt inn kvilepausar på graset slik at publikum kan skaffe seg forfriskningar. Veldig omtenksomt, når oppsetninga ofte varer i to klokketimar.
Enkelte vil nok hevde at heimetruppen av og til bidrar med dramatiske innslag i motstandaren sin boks, men det er viktig at alle dei involverte tar del i underhaldninga.
post liked by: Jan Erik, Andtho01, Blodfink, Vidar Dale Fjeld, Rød Pølse, Buchan, Pwint, Pink Final, Can2, Belfastboy, alfen74
It's Squeaky Bum Time!
Herlig @Pancho P , kan se ut til at Fredrikstad starta en trend i Bergen i fjor. Fredrikstad er ikke verst i klassen denne sesongen, flere spillere og lag leker død mer enn noensinne er mitt inntrykk.
post liked by: Buchan, Vidar Dale Fjeld, Pwint, Pancho P, Pink Final, Can2, Belfastboy
LUHG!
Sant det, @Blodfink
Mot Molde sist, då drøyinga begynte tidleg i 1.omgang, kom det ein tørr kommentar frå ein kar bak meg. "Eg savnar faktisk Fredrikstad"
Ellers var den store humorbeholdninga dommar Usman Aslam, som framviste den mest hårreisande dommarprestasjonen eg kan hugse å ha sett. Gule kort på uskyldige bagatellar og ikkje ein gong frispark på overfall. Men heldigvis har vi VAR 
post liked by: Blodfink, Pink Final, Can2, Belfastboy, Pwint
It's Squeaky Bum Time!

Dommerstanden blir bare verre og verre ser det ut til. Man vet aldri hva de slår ned på og ikke. Lite logikk, mye feil. Rett og slett dårlige i jobben.
post liked by: Pancho P, Andtho01, Pink Final, Can2
LUHG!
Absolutt, @Blodfink, og eg trur rett og slett at VAR er ein av hovedgrunnane. Det ser ut til at speleforståelsen til dommarane har vorte dårlegare og at dei er meir opptatt av teknikalitetar. Dessutan ser det ut til at dei ikkje stolar på si eiga dømmekraft og lar "vanskelege" avgjersler gå til eit teknologisk ufullkomment VAR-system som i tillegg blir brukt av glade amatørar. Legg gjerne til at ein endrar reglane frå ei veke til ei anna og farsen er komplett. Men sabla gøy er Eliteserien uansett 
post liked by: Pink Final, Can2, Pwint, Blodfink
It's Squeaky Bum Time!
Jeg har inntrykk av at det alltid er dommerens skyld når Norges Arsenal taper. Det er ikke særlig troverdig. Her har dere litt å lære av storebror i London. Vindretning, høytrykk, gravitasjon og lufttrykk i ballen er unnskyldninger som vil styrke troverdigheten.
Denne gangen ble Brann utmanøvrert av mindfulness, yoga og poesi fra Gratangen. Jeg skjønner at det er vanskelig å fordøye, men klaging på dommerne begynner å bli i overkant utslitt.
Denne gangen ble Brann utmanøvrert av mindfulness, yoga og poesi fra Gratangen. Jeg skjønner at det er vanskelig å fordøye, men klaging på dommerne begynner å bli i overkant utslitt.
post liked by: Pancho P, Ryder, Blodfink, Pink Final, Can2, Belfastboy, Spirograf1
Football, bloody hell!
"Norges Arsenal" var langt under beltestedet, @Rød Pølse. Her prøver eg å vere så objektiv og sober som mogleg og så får eg dette i retur? Makan 

post liked by: Jan Erik, Blodfink, Andtho01, Vidar Dale Fjeld, Pink Final, Can2, Rød Pølse, Belfastboy, Pwint, Spirograf1
It's Squeaky Bum Time!
-
- Kongen av understatements
- Liker gitt: 23233
- Liker mottatt: 8912
Høy underholdningsverdi her!
Gode beskrivelser av ståa! Skjønner jo at vi ikke snakker Drømmens Teater her, mer Harestua amatørteater lag litt kreative oppsetning av Shakespeares "beste". La oss håpe byen mellom de syv fjell endrer regien betydelig i fortsettelsen.
Jeg er overbevist om at @Rød Pølse sikter til Molde når han snakker om Norges Arsenal. Ingen fakta skal fortelle meg noe annet!
Jeg er overbevist om at @Rød Pølse sikter til Molde når han snakker om Norges Arsenal. Ingen fakta skal fortelle meg noe annet!
post liked by: Andtho01, Pancho P, Rød Pølse, Belfastboy, Pwint, Spirograf1, Blodfink, Pink Final
Kong Eric Cantona
Tja, @Can2. Etter mitt syn bør ingen bli utsette for slike utidige samanlikningar, men det er ikkje opp til meg å bestemme kor lista for sjikane og krenking skal ligge 
post liked by: Rød Pølse, Andtho01, Can2, Belfastboy, Pwint, Blodfink, Pink Final
It's Squeaky Bum Time!
Beklager, jeg trodde det var allment kjent. Ikke meningen å tråkke folk på tærne eller stikke hull på noen forestillinger. Vi kan si at jeg mente Molde, for forumfredens skyld. Jeg har et helt nøytralt forhold til Brann. Flotte de Liverpool-draktene 
post liked by: Pancho P, Belfastboy, Can2, Andtho01, Blodfink, Pink Final
Football, bloody hell!
-
- Kongen av understatements
- Liker gitt: 23233
- Liker mottatt: 8912
Rød Pølse wrote: 31 May 2025, 14:09 Beklager, jeg trodde det var allment kjent. Ikke meningen å tråkke folk på tærne eller stikke hull på noen forestillinger. Vi kan si at jeg mente Molde, for forumfredens skyld. Jeg har et helt nøytralt forhold til Brann. Flotte de Liverpool-draktene![]()
Jeg skal vel ikke snakke for høyt, som presenterer Tier 112 rykter som Breaking News.

Den var grov. Det må sies!Pancho P wrote: 31 May 2025, 14:06 Tja, @Can2. Etter mitt syn bør ingen bli utsette for slike utidige samanlikningar
post liked by: Andtho01, Jan Erik, Pancho P, Pwint, Rød Pølse, Pink Final
Kong Eric Cantona