Ble betatt av United begynnelsen av 80 årene, mest pga av enkelt spillere. For det var ikke mye suksess å vise til da. Så er det noen prosent arv her også da.
Så mitt United liv startet egentlig der vi er nå. Taktikk var vel en brøkdel av hva som er nå.
Så hva jeg tenker/ønsker er vel rett og slett en strukturet god, synlig plan over det.
Var veldig begeistret for maskineriet til det tyske landslaget ( rundt 10 år siden)
(selv om jeg ikke liker Tyskland)
Alt gikk på skinner som de skulle vært programmert.
Hver og en gjør sin godt planlagt jobb skikkelig godt, som igjen blir til et knall lag.
Kommer ikke utenom Barcelona heller, men her var det jo flere enkelt spillere som stadig utgjorde forskjellen.
Hvis du lurte på hva jeg tenker om dagens United, så vet jeg ikke hva jeg tenker selv.

Er hverken fugl eller fisk over det. Så kaos er vel rette ord ja. Ikke noe jeg ønsker nei.
Men vet heller ikke hva som er faktisk mulig med den stallen vi råder over. Det er da ingen dårlig stall hvis man skal være både høflig og rettferdig
Har sagt det før, synes det er både interresant og lærerikt hva du og flere skriver om taktikk og analyser her.