Ole Gunnar Solskjær

Diskusjon rundt tidligere United spillere. Spillere som har tråder og som blir solgt fra klubben vil bli flyttet hit.
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2744
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2918

Hjemmekamper i stor skrift:

Newcastle
Paris Saint German
CHELSEA
RB LEIPZIG
ARSENAL
Istanbul Basaksehir
Everton

Ikke det enkleste kampprogrammet fremover og jeg blir derfor overrasket om Solskjær fortsatt er manager etter Everton-kampen. :O De tre hjemmekampene etter PSG-kampen blir ekstremt viktige for hans videre karriere, tror jeg. Jeg frykter det går dårlig i disse kampene og at et tap mot Everton på Goodison gjør at han må forlate klubben.
Hvor mange av disse vinner vi, tror dere?
post liked by: offside
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1987
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 857
Liker mottatt: 2731

Vist ikke det vises mye mere vilje til å vinne kamper så blir det nok ikke mange poeng på disse kampene, men går vel ikke å få et lavere bunn nivå en det som er vist til nu så i sum så må det bli bare bedre og bedre fremover nu.
post liked by: Blodfink
User avatar

offside
Posts: 1321
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 591
Liker mottatt: 1319

Lingard wrote: 09 Oct 2020, 01:00 Hvor mange av disse vinner vi, tror dere?
Det var akkurat de kampene jeg fryktet, etter den begredelige forestillingen mot Spurs så jeg på terminlisten. Den var alt annet enn oppløftende, jeg tenkte shit vi er i trøbbel.
Newcastle bør vi ta, og det en slags nøkkelkamp. Den må vise hvordan vi responderer på fiaskoen mot Tottenham. Går vi på en smell der, så vil kampene mot Paris,Chelsea,RB, Arenal og Everton bli meget tunge.

Jeg frykter Ole ut innen Oktober :|........
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 15121
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 24943
Liker mottatt: 21154

Greenwood eller Rashford spiss mot Newastle, hadde Judge og Woody fått inn Cavani 1 dag før kunne han spilt...Om ikke myndighetene lar han få 1 dags kortere karantene da...Null stress helsemessig, men myndighetene elsker lockdown-reglene sine...

Tenker at OGS slipper til Beek fra start i denne. Må jo få spilt ham inn ordentlig.
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Håper litt på 3-5-2 neste match. Greenwood/Rashford på topp. Bingo hvem som spiller stoppere, men Shaw inn som venstre av de 3. Telles og Fosu-M på kant. Matic holder igjen, og så får Beek, Pogba, Bruno, Fred og McT krangle om indreløpingen...Ubalansert tropp...
LUHG!
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7886
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 28994
Liker mottatt: 19373

Lingard wrote: 09 Oct 2020, 01:00 Hvor mange av disse vinner vi, tror dere?
Nei...si det.
Virker som mange har mistet helt trua - tross United’s glimrende vårsesong.

Ting kan heldigvis snu fort i fotball.
Om overskuddet kommer tilbake kan vel United vinne alle 7!

Nå tror jeg ikke det skjer.
Legger hodet på hoggestabben og sier.
Newcastle seier
Paris Saint Germain tap
CHELSEA uavgjort
RASENBALLSPORT LEIPZIG seier
ARSENAL seier
Istanbul Basaksehir uavgjort
Everton tap

Da har jeg lagt hodet på stabben og kan bli ledd av om 1 måned ;P
Tipper 3- 2 -2

Solskjær er manager etter Everton også.
post liked by: offside
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

offside
Posts: 1321
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 591
Liker mottatt: 1319

Roy Keane...

post liked by: Blodfink, aregran

Otac
Donor
Posts: 956
Joined: 24 Sep 2020, 12:46
Liker gitt: 382
Liker mottatt: 658

Lingard wrote: 09 Oct 2020, 01:00
Newcastle Uavgjort
Paris Saint German tap
CHELSEA tap
RB LEIPZIG tap
ARSENAL tap
Istanbul Basaksehir Seier
Everton tap

5 tap
1 seier
1 uavgjort

Vidar Dale Fjeld

Ole får ikke sparken før jul...men kanskje han kan tre inn i rollen som SD? Ole tror jeg er en likandes kar som kanskje har en god tone med Ed og Co og dermed får gjennomslag der, samtidig som han kan fotball. Tror aldri Ed og Co slipper til en SD som direkte kommer inn og forlanger "all" makt...tror det må skje gradvis...bare en tanke.
post liked by: Pink Final

Otac
Donor
Posts: 956
Joined: 24 Sep 2020, 12:46
Liker gitt: 382
Liker mottatt: 658

Vidar Dale Fjeld wrote: 10 Oct 2020, 12:08 Ole får ikke sparken før jul...men kanskje han kan tre inn i rollen som SD? Ole tror jeg er en likandes kar som kanskje har en god tone med Ed og Co og dermed får gjennomslag der, samtidig som han kan fotball. Tror aldri Ed og Co slipper til en SD som direkte kommer inn og forlanger "all" makt...tror det må skje gradvis...bare en tanke.
Meget god ide.
Sjølv om eg ikkje har trua på noko som helst vedvarende suksess under Glazer.
post liked by: Pink Final

Deleted User 402

Om ikke her inne, så er det mye "Ole Out" der ute, spesielt på nettet.

Joda, vi har hatt en begredelig start og jeg frykter også hva som skjer fremover. Tåler han flere tap/dårlige kamper den neste måneden?

Aner ikke, men ting kan snu fort i fotball.

Og hva så hvis, som noen ønsker, han sparkes? Hvem skal ta over? Hvem tror vi kan lykkes så mye bedre under nåværende ledelse og eiere?

Ikke vet jeg, men jeg har mine tvil om det er noen som lykkes så mye bedre. Og, som Pink Final(tror jeg) snakket om, hvem av de presumptivt beste managerene vil jobbe for oss slik klubben styres nå?
post liked by: Pink Final

Otac
Donor
Posts: 956
Joined: 24 Sep 2020, 12:46
Liker gitt: 382
Liker mottatt: 658

Jan Anders wrote: 10 Oct 2020, 12:58 Om ikke her inne, så er det mye "Ole Out" der ute, spesielt på nettet.

Joda, vi har hatt en begredelig start og jeg frykter også hva som skjer fremover. Tåler han flere tap/dårlige kamper den neste måneden?

Aner ikke, men ting kan snu fort i fotball.

Og hva så hvis, som noen ønsker, han sparkes? Hvem skal ta over? Hvem tror vi kan lykkes så mye bedre under nåværende ledelse og eiere?

Ikke vet jeg, men jeg har mine tvil om det er noen som lykkes så mye bedre. Og, som Pink Final(tror jeg) snakket om, hvem av de presumptivt beste managerene vil jobbe for oss slik klubben styres nå?
Eg tipper Ole får fyken tidleg i Januar. Då kan supportere akseptere null kjøp i Januar, med forsikringer om at ny manager må få forme sitt lag, og forsikringer om eit godt budsjett til sommaren. Carrick overtar midlertidig. So blir Pochettino ansatt rett etter sesongslutt. Supportere øyner håp og aksepterer ein heller mindre brukt sum netto, pga salg av Pogba.

:)
post liked by: Blodfink
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 15121
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 24943
Liker mottatt: 21154

Lingard wrote: 09 Oct 2020, 01:00 Hvor mange av disse vinner vi, tror dere?
Umulig å tippe hvordan dette går...Om stemningen er dårlig mellom enkelte spillere, (håper det er feilrapportering), så kan jo dette bli stygt.

Klarer de å bruke frustrasjonen etter 2 klare hjemmetap i PL til noe positivt og fandenivoldsk ute på banen, kan det bli noen seiere her.
post liked by: Otac
LUHG!
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7886
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 28994
Liker mottatt: 19373

Vidar Dale Fjeld wrote: 10 Oct 2020, 12:08 men kanskje han kan tre inn i rollen som SD? Ole tror jeg er en likandes kar som kanskje har en god tone med Ed og Co og dermed får gjennomslag der, samtidig som han kan fotball
Tror det kunne fungert bra @Vidar Dale Fjeld.
Solskjær har de styrkene du viser til.
Med et taktisk geni i managerstolen kunne det blitt en god kombo.

Men, tvilsomt av flere grunner.
Sportsdirektør er vel et steg ned, i hvertfall i Solskjærs øyne.
Også får han jo ikke den daglige kontakten med spillerne.
Akkurat den biten er der jeg tror han har sin sterkeste side som manager.

Kanskje burde Solskjær hente inn en taktisk flink trener, som han stoler på?
Slik Fergie hentet Queiros.
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 15121
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 24943
Liker mottatt: 21154

@offside

Keane kan fort få helt rett. Disse spillerne kan koste Ole jobben in the end...Håper ikke det, men det må skje drastiske ting fort...Har ikke ikke glemt eiere, styret og administrasjonen oppi dette. Men når disse spillerne går i lås, blir det fryktelig dårlig. Keane sa akkurat det han sa i denne videoen, i april 2019 etter den begredelige Everton-matchen på Goodison Park mener jeg det var. Sesonginnspurten våren 2019 var jo på linje med det vi har sett denne sesongen.

Nå har jo noen spillere forsvunnet ut og nye har kommet inn. Men sykdomstegnene er der, bortsett fra våren i år så har det vært tungt å se laget i lange perioder. Også før OGS sin tid.
post liked by: offside
LUHG!

Deleted User 108

Umulig å spå framtiden. Jeg støtter jo alltid de som er i klubben uansett. Jeg kan ikke selge spillere eller sparke managere så jeg står last og brast med mine helter uansett om det er Lingard eller Rashford. Dette kan bli alt fra syv tap til syv seire og alt imellom. Så lenge Solskjær er manager støtter jeg han. Får han sparken og Pochettino eller Solbakken blir ansatt støtter jeg de også. Mitt Manchester United er de som til enhver tid er i klubben. Det er verdens deiligste fotballklubb. Har vært over alt i England. Manchester United er fortsatt en familieklubb. Noen i nærheten, Norwich og Rochdale kanskje. Kjempetrivelige byer, stadioner og vakter på arenaene.
La oss støtte, det er nå gutta trenger oss, trist vi ikke kan reise til Manchester nå. Men jeg vil alltid stå på barrikadene og være en stolt rød uansett.
post liked by: Pink Final, Pangaea
Post Reply