Hvordan vi ikke leder nå, er jo helt utrolig.
Vil liksom ikke i mål, men glad vi i det minste skaper ting, da er det mindre detaljer som skal til før ballen sitter og man vinner kamper.
(PL) Manchester United - Aston Villa
-
- Liker gitt: 2513
- Liker mottatt: 10068
post liked by: Andtho01, Pwint, Jan Erik
When I think football, I think Manchester United. I still support United and always will. I will die with them in my heart.
Eric Cantona
Eric Cantona
10 gode minutter, og det er nok til å gi meg så mye optimisme og håp, at jeg allerede nå gleder meg til neste sesong! Dette blir bra!
post liked by: Pwint, 28FPellistri, Andtho01, Jan Erik, Rød Pølse, Spirograf1, Can2
Ja, vi er jo smarte vi fans. Kjenner meg igjen. Blir kamp om titler og champions league etter denne sesongen vel?red wrote: 25 May 2025, 17:16 10 gode minutter, og det er nok til å gi meg så mye optimisme og håp, at jeg allerede nå gleder meg til neste sesong! Dette blir bra!
post liked by: Rød Pølse, Andtho01, red, Can2
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
— Eric Cantona
-
Mazraoui pådrar seg vel det som ser ut som en strekk der. Greit det kommer i sesongens siste kamp og før en ferie.
Dalot i oppvarming.
Dalot i oppvarming.
post liked by: Andtho01, Pwint
When I think football, I think Manchester United. I still support United and always will. I will die with them in my heart.
Eric Cantona
Eric Cantona
Nå vet vi at Garnacho og Onana har ødelagt sesongen. Vi er bedre når alle jobber for samme mål, som et lag. Effektiviteten er det ingenting å si på 
post liked by: Pwint, Andtho01, Jan Erik
Football, bloody hell!
Emilano Martinez ser gjerne ut som han nærmer seg 50, men han er faktisk bare 32. Ikke et dumt valg for oss?
post liked by: Andtho01, Rød Pølse, 28FPellistri, Jan Erik
— Eric Cantona
— Eric Cantona
-
Hadde tatt i mot han med åpne armer. Førstevalget mitt når vi skulle erstatte De Gea.Pwint wrote: 25 May 2025, 17:19 Emilano Martinez ser gjerne ut som han nærmer seg 50, men han er faktisk bare 32. Ikke et dumt valg for oss?
post liked by: Pwint, Jan Erik
Eric Cantona
Eric Cantona
-
- Moderator
- Liker gitt: 3500
- Liker mottatt: 11924
Sitter på et fly så får ikke sett kampen, men virker som om at dette er kampen som man ikke gå glipp av!
post liked by: Pwint, Andtho01, Rød Pølse, Jan Erik, Tringe
LoveUnitedHateGlazers
Heaven er sterk. Bare 18 år gammel, men jeg har tro på ham.
post liked by: Andtho01, Jan Erik, 28FPellistri, Rød Pølse, Tringe
— Eric Cantona
— Eric Cantona
-
Skulle ikke tro det stod om en Champions League-plass for Villa. Syns de har vært daffe innledningsvis.
post liked by: Pwint, Andtho01, Rød Pølse
Eric Cantona
Eric Cantona