Enig. Frisk start av oss, men er vel det som er forskjell på et "bunnlag" og topplag. Det sagt, så er det definitivt mulig å straffe Forest.
(PL) Nottingham Forest - Manchester United
-
- Liker gitt: 2280
- Liker mottatt: 9167
post liked by: Jan Erik
When I think football, I think Manchester United. I still support United and always will. I will die with them in my heart.
Eric Cantona
Eric Cantona
-
- Donor
- Liker gitt: 27444
- Liker mottatt: 19642
Syns ikke Forest er spesielt gode.
Nok med vinden snur så er de i nedrykksumpen til neste år.
Nok med vinden snur så er de i nedrykksumpen til neste år.
post liked by: Pwint, Rød Pølse, Jan Erik, Blodfink
-
Forresten, er det ikke rart å benke Højlund her, når han endelig har begynt å score litt igjen? Kanskje han var på gang nå.
post liked by: Pwint, Jan Erik
When I think football, I think Manchester United. I still support United and always will. I will die with them in my heart.
Eric Cantona
Eric Cantona
Højlund kommer nok inn etterhvert. Og jeg tror jo forest vil begynne å kjenne helgens strabaser etterhvert. Da kan han være veldig god.
post liked by: 28FPellistri, red, Andtho01, Rød Pølse, Jan Erik
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
— Eric Cantona
Er ganske enig, @28FPellistri. Er litt det samme vi ser nå med kritikken av Højlund og Garnacho. Det tar litt tid å få ut potensialet og levere jevne prestasjoner for de fleste spillere.
Jeg har sikkert selv skrevet at jeg ikke hadde max tro på Elanga, men syns han virker mye mer moden og spiller med stor selvtillit for tiden.
Jeg har sikkert selv skrevet at jeg ikke hadde max tro på Elanga, men syns han virker mye mer moden og spiller med stor selvtillit for tiden.
-
Skal ikke undervurdere selvtillit nei, men kunne ikke fatte at vi lot en spiller med slik x-faktor gå relativt billig, men det var nok økonomisk beslutning det også, for å kunne kjøpe noen andre.Jan Erik wrote: ↑01 Apr 2025, 21:21 Er ganske enig, @28FPellistri. Er litt det samme vi ser nå med kritikken av Højlund og Garnacho. Det tar litt tid å få ut potensialet og levere jevne prestasjoner for de fleste spillere.
post liked by: Jan Erik
Eric Cantona
Eric Cantona
Bra talt, salget av ham var helt forståelig for min del. Man kan se det som at man gjorde ham en tjeneste. Frykter han hadde stagnert tvert i United...Husker ikke krystallklart, men innbiller meg at han var best de første kampene og ble mer og mer middels.
Fikk såpass som 55 kamper i United da. (4 mål)
Jeg synes det er veldig morro at han lykkes og sprudler i annen klubb, kunne jo roa seg litt i kveld selvfølgelig.
Horribelt å la det skje, trodde United var litt ferdig med miniputt-forsvar mot kontringer...
post liked by: Jan Erik, Ryder, Rød Pølse
LUHG!
If you can't take the pain bruk skikkelige leggbeskyttere og ikke den ørlille brikken de bruker nå til dags.
post liked by: Jan Erik, Rød Pølse, RedTrafford, Blodfink
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
— Eric Cantona
-
- Donor
- Liker gitt: 27444
- Liker mottatt: 19642