Ærlig talt så synes jeg ikke Pellistri virker som noen stor nedgradering fra Antony heller.
Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Jeg synes nå jeg så VAR-teksten under den ene reprisen, så regner med det?
Jeg synes nå jeg så VAR-teksten under den ene reprisen, så regner med det?
Pellistri er kanskje mer en klassisk ving som ser etter andre. Fortsatt ung men når vi får satt bakrefirer samt får i gang Amrabat på midtbanen der han vel er tenkt å brukes håper jeg vi får se en god del til Pellistri på høyrekant hvor han kan ligge høyre i banen samt ta å spille noe på risiko.Schmeichel wrote: ↑26 Sep 2023, 21:44 Ja, vi trenger spillere som Amrabat og Hannibal som kan sette en slags standard hva innsats og løping angår. Håper de kan holde det gående og at det er vedvarende, og ikke bare et blaff i innspillingsfasen, altså for å prøve å komme ordentlig inn på førstelaget.
Ærlig talt så synes jeg ikke Pellistri virker som noen stor nedgradering fra Antony heller.
Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.Jeg synes nå jeg så VAR-teksten under den ene reprisen, så regner med det?
Stemmer det var sånn det der VAR ja.
Vanskelig å ikke utnytte situasjonen når Palace gir bort så mye tid og rom ved midtstreken. Ser ingen grunn til å spille med høy risiko fremover om Palace ikke gidder presse noe særlig.Schmeichel wrote: ↑26 Sep 2023, 21:51 Det er typ tredje gangen jeg ser de slår masse småpasninger frem og tilbake i full fart ørten ganger tilsynelatende formålsløst og uten mål og mening, er det en intern konkurranse ute og går her, eller prøver de å få høyest mulig "pass completion"?