Cristiano Ronaldo dos Santos Aveiro

Diskusjon rundt tidligere United spillere. Spillere som har tråder og som blir solgt fra klubben vil bli flyttet hit.

Deleted User 480

Bastion og bastion... 😄

Han har noen tusen fans på Stretford End. De var jo faktisk de første han takket når måltørken ble brutt.
post liked by: Pink Final, Buchan, Pancho P, Cola2

Otac
Donor
Posts: 956
Joined: 24 Sep 2020, 12:46
Liker gitt: 382
Liker mottatt: 658

Canto wrote: 19 Feb 2022, 00:01 Bastion og bastion... 😄

Han har noen tusen fans på Stretford End. De var jo faktisk de første han takket når måltørken ble brutt.
Første gang han gadd å takke det då? Normalt går han jo rett i garderoben..

Deleted User 480

Han går vel ikke rett i garderoben etter et mål, hvis han ikke blir tatt av. 😄
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
@Pink Final Herlig historie om Foss og Kongen! 😄👍
post liked by: Pink Final, Buchan, Pancho P, Cola2
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7886
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 28994
Liker mottatt: 19373

Otac wrote:17 Feb 2022, 20:01 Eg misliker personen Ronaldo
Det begynner så smått å sive inn her hos meg at du så gjør.
Jeg trenger ikke å lese det flere ganger nå.
post liked by: Buchan, Pancho P, Cola2
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000

Deleted User 108

Å skrive dritt om Ronaldo dag ut dag inn, er det det som er din interesse for United @Otac? Ei stund var det å slenge dritt om Glazer som var din interesse. Nå er det blitt kjedelig, da begynner vi å gjøre det samme om Ronaldo i stedet. Utvid horisonten din litt, det er mye mer med Manchester United enn Glazer og Ronaldo. Les hva Pink og Pancho P med flere her inne skriver. Der er det mye å lære, og da ser vi at klubben vi elsker så ufattelig høyt er mer enn Glazer og Ronaldo. God natt og siste gangen jeg er inne på denne tråden her, tull og tøys er jeg for gammel til......
post liked by: Pink Final, Buchan, Pancho P, Cola2
User avatar

Cola2
Donor
Posts: 767
Joined: 18 Sep 2021, 04:33
Liker gitt: 5039
Liker mottatt: 1549

Buchan wrote:18 Feb 2022, 15:59 Han med hansker heter Geir og har vært proff. Som det heter i sangen
Iversen var en kult helt, men med all respekt, så tror jeg til og med Ronaldo er mer bevegelig enn det Iversen var
Han med hansker var også stor og bred :D
Og totalt enig ang at Ronaldo er mere bevegelig enn Odd Iversen var. Han oppholds seg vel mest i midtsirkelen, var vel stort sett ikke inne på egen bane halvdel :hah:
post liked by: Pink Final, Buchan, Pancho P
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7886
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 28994
Liker mottatt: 19373

Sporer litt av fra temaet her nå, og jeg er den som gjør det mest ✋🤚
Men ok, dette henger vel alt litt sammen med på hvilken måte bidra for laget?

Snakk om Kongen, Lyn og Ullevål over her.
Via jobb ble jeg kjent med en Lyn spiller fra rundt 1970.
Moren hans var den lille jenta som ga kronprins Olav en blomsterbukett 💐 før han tok avspark da Ullevål åpnet for 96 år siden.
Oslo by (Egentlig Lyn) - Gøteborg by (Egentlig Örgryte) 5-1 foran 2,000 tilskuere.

Denne ex Lyn gutten fortalte meg at rett etter krigen kom Arsenal til Ullevål.
For å møte Lyn til treningskamp.
Kong Olav’s to favorittklubber btw.
Arsenal ga Lyn en gave, en plakett som ble hengende inne på Ullevål i mange årtier.
Teksten var:
Get in possesion.
When not in possesion, get in position
.

Og der er vi vel tilbake til noe av diskusjonen her.
Det er delte meninger om hvor nyttig Ronaldo er både in possesion and position.
Han bidrar så absolutt, feks oppsøker han hele tiden scoringsposisjon.
Men han er ingen presspiller.
post liked by: Pancho P, Cola2, Buchan
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000

Otac
Donor
Posts: 956
Joined: 24 Sep 2020, 12:46
Liker gitt: 382
Liker mottatt: 658

Og om folk ikkje forstår meg rett, eg vil heller ha Ronaldo på bana enn å spille med ti mann. Litt som argumentet med at han er våres desiderte toppscorer, so er han også våres desidert mest brukte spiss. Han er vel av våres topp tre mest bruke spiller også? So klart han scorer litt mål. Ut over det, akkurat ut over å gjøre akkurat det, er han dårlig. Ingen press, SVÆRT få assist, gigantlønn, ingen vidaresalgspotensiale, og so trur eg at han bidrar i negativ retning til troppen ellers. Nokre fakta og en spekulasjon.

Eg trur også at Ronaldo bidrar til færre mål hos andre spillere, sjå f.eks Bruno.
User avatar

Cola2
Donor
Posts: 767
Joined: 18 Sep 2021, 04:33
Liker gitt: 5039
Liker mottatt: 1549

Otac wrote: 19 Feb 2022, 10:47 Og om folk ikkje forstår meg rett, eg vil heller ha Ronaldo på bana enn å spille med ti mann. Litt som argumentet med at han er våres desiderte toppscorer, so er han også våres desidert mest brukte spiss. Han er vel av våres topp tre mest bruke spiller også? So klart han scorer litt mål. Ut over det, akkurat ut over å gjøre akkurat det, er han dårlig. Ingen press, SVÆRT få assist, gigantlønn, ingen vidaresalgspotensiale, og so trur eg at han bidrar i negativ retning til troppen ellers. Nokre fakta og en spekulasjon.

Eg trur også at Ronaldo bidrar til færre mål hos andre spillere, sjå f.eks Bruno.
Enig med mye av det du skriver, ikke bare i dette innlegget.
  • Ang press 50% av hva du skriver, #7 har sjokkert meg at han i enkelte kamper har løpt opp spillere til vår egen 16 meter
    Men ett lag består av mere enn de 11 på banen, og de på benken + trenere + manager. Dette gjelder for alle i klubben og rundtklubben
    Så har vi disse folkene i Tampa, som dessverre har 1st og siste ord i ansettelser
    Men uansett må en klubb ha sponsorer, og penger inn. Har vel 1-2 klubber i Spania som driver i større minus enn vår klubb, som ledelsen i fotball Europa/Verden burde å slå ned på
    Om #7 fortsetter neste sesong, blir jeg glad. Selv om han ikke har "press" styrken som en som er 10-15 år yngre enn han.
    Hvor mange av de som er i stallen vi har i dag, vil holde seg så bra når de blir 37 år?
    Direkte Uenig i dette "Eg trur også at Ronaldo bidrar til færre mål hos andre spillere, sjå f.eks Bruno." Har han ikke spilt Bruno i scorings posisjon i enkelte kamper?
For å ta med mine meninger fra forrige sesong: Det i Bold tekst er hva jeg tenker i dag
  • DDG var r*va syntes jeg, ville ha Henderson inn. Hen er vår beste spiller i år
    Lindelöf hvorfor spiller han? Hen er en av våres beste spillere bak i år
    Fred må settes på benken Han jobber/løper begge veier hele tiden, noen feil, men liker innsatsen han legger ned i hver kamp
    Pogba benk/selges Burde selges i overgangs vinduet, men han har bevist hva han kan når han vil. Men hva som skjer videre er Minola og Pogba selv
    Martial bør selges/lånes ut Snakk om dårlig kropp språk hvis han ikke skulle spille eller ble tatt av. Stygt skrevet håper vi kan selge han
    Lingard selges/lånes ut En bra spiller, men må også ta til takke med benken enkelte ganger, ikke bra at han skiftet agent
For å avslutte, #7 Cristiano Ronaldo har vært en favoritt hos meg, men fikk både gåsehud & sjokk når han kom tilbake.
Men vi SKAL/MÅ støtte våre spillere/trenere/manager i klubben i våre :heart:
1st jeg tenkte på var OGS og Cultural Reboot, hadde OGS en finger med dette eller... Dette er noe vi ikke vet, eller om vi får vite dette.
Liker at OGS skjuler privat liv, og bestandig snakket spillere opp, aldri ned.
Sånn en sjef SKAL være

Kun mine tanker @Otac
post liked by: Pink Final, Buchan
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7886
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 28994
Liker mottatt: 19373

Fin post @Cola2
Cola2 wrote:19 Feb 2022, 19:12 DDG var r*va syntes jeg, ville ha Henderson inn. Hen er vår beste spiller i år
Du var nok ikke alene om det, flere som delte din mening,
Selv synes jeg de Gea har vært en bedre keeper enn både Romero og Henderson hele veien.
Han gjorde noen tabber i 18/19 og i 19/20.
Men selv i de sesongene gjorde han disse vanvittige redningene,
I fjor 20/21 var han habil synes jeg.
Denne sesongen er han tilbake på 17/18 nivå.

Men nå sporer jeg av fra Ronaldo.
@Pancho P skrev over her om å gå i forsvarsmodus når spillerne våre kritiseres.
Spesielt av egne supportere.
Jeg har hatt det slik med mange spillere.
De Gea, Lindelöf, Fred, Pereira, Lingard, Pogba.
Begynner å kjenne på det samme nå både for Rashford og Ronaldo.

Tenker nok litt motsatt av mange andre.
Spillere som hypes opp kan jeg bli litt mer kritisk til.
Zlatan, Henderson, de Beek…
post liked by: Buchan, Pancho P, Cola2
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000

Otac
Donor
Posts: 956
Joined: 24 Sep 2020, 12:46
Liker gitt: 382
Liker mottatt: 658

Dag Langerød på MBM nailer det!
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7886
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 28994
Liker mottatt: 19373

Hm - han sier at Ronaldo aldri skulle blitt kjøpt tilbake.
Tja, kanskje det.
Men på MBH for et halvt år siden var Ronaldo’s hjemkomst den største i klubbens historie.
Større enn da Solskjær kom hjem.

Jaja, tar det til etterretning for min del.
post liked by: Pancho P, Cola2
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000

Deleted User 480

@Pink Final Tror nok Hr. Langerød snur kappa kraftig med vinden her, ja! Husker også den enorme euforien fra MBH når Ronaldo kom...
post liked by: Pink Final, Cola2
User avatar

Ryder
Posts: 4921
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2882
Liker mottatt: 11624

Nå var vel dagens utsagn basert på det han har hørt av ting som har skjedd internt etter at Ronaldo kom.

Det bør vel være fullt mulig selv om han gledet seg over signeringen da den skjedde.
post liked by: Pink Final
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7886
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 28994
Liker mottatt: 19373

Et poeng selvsagt @Ryder.
Ellers veldig enig med redaktøren i å støtte egne spillere.
Han snakket om Maguire og Pogba i dag.
Å støtte betyr ikke at man ikke kan påpeke at de spiller svakt.
Men enig i ALT han sier om det temaet omtrent hver gang.
post liked by: Ryder, Cola2
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
Post Reply