NHL.
Hvordan se NHL Live?
NHL Global Series
4 matcher i Stockholm
2 matcher med Zucca...
Jo, i Stockholm 16/11- til 19/11
Se terminliste under:
NHL Global Series
4 matcher i Stockholm
2 matcher med Zucca...
Jo, i Stockholm 16/11- til 19/11
Se terminliste under:
Henter fra: https://www.livenation.se/artist-nhl-gl ... es-1110927
post liked by: Pink Final, Blodfink
Draisaitl scora 2 i neste match, 6 mål på to siste er greit levert. McDavid på hugget au, sjuk atlet.
Edmonton er et spennende lag å se live
Åpent hvem som går videre vel? Vegas kan jo spille hockey de også.
Edmonton er et spennende lag å se live
Åpent hvem som går videre vel? Vegas kan jo spille hockey de også.
post liked by: JørgenT
LUHG!
Personlig håper jeg det blir Devils mot Florida , siden Devils er laget jeg holder med :)
post liked by: Blodfink
Sverige har hatt mange fenomenale målvakter.
Den som er best kjent i dag er Henrik «Henke» Lundqvist
Min første idol var Honken Fikk også prate med han 10 minutter før han skulle lede Stavanger Hockey klubb mot min klubb H/L som jeg var ass. Material hos
Leif «Honken» Holmqvist
Var også en av mine store favoritter, spilte I Sverige, England og I WHA som var en konkurrent til NHL, men jeg legger den inn I NHL mappen Leif Erik "Honken" Holmqvist (born November 12, 1942) is a retired Swedish ice hockey goaltender. He is one of only three players to win the Golden Puck award twice, which he did while playing for AIK.[citation needed]
Holmqvist played a season in England for the London Lions and one in the United States for the WHL team Indianapolis Racers.[citation needed]
He competed as a member of the Sweden men's national ice hockey team at the 1968 and 1972 Winter Olympics.[1]
Holmqvist was named best goaltender at the 1969 IIHF World Championships.[2] After retiring from hockey, Holmqvist coached in the Norwegian Team Stavanger. (Står feil I Wikipedia at han coached N. National Team)
He was inducted into the IIHF Hall of Fame in 1999.[3]
Lengde 1:10 min
Lengde 4:10 min
Født: 12. november 1942 (alder 80 år), Gävle kommune, Sverige
Høyde: 1,75 m
Her er Honken 72 år Lengde 45:10 min
Han snakker mye historie om svensk og international hockey
Min første idol var Honken Fikk også prate med han 10 minutter før han skulle lede Stavanger Hockey klubb mot min klubb H/L som jeg var ass. Material hos
Leif «Honken» Holmqvist
Var også en av mine store favoritter, spilte I Sverige, England og I WHA som var en konkurrent til NHL, men jeg legger den inn I NHL mappen Leif Erik "Honken" Holmqvist (born November 12, 1942) is a retired Swedish ice hockey goaltender. He is one of only three players to win the Golden Puck award twice, which he did while playing for AIK.[citation needed]
Holmqvist played a season in England for the London Lions and one in the United States for the WHL team Indianapolis Racers.[citation needed]
He competed as a member of the Sweden men's national ice hockey team at the 1968 and 1972 Winter Olympics.[1]
Holmqvist was named best goaltender at the 1969 IIHF World Championships.[2] After retiring from hockey, Holmqvist coached in the Norwegian Team Stavanger. (Står feil I Wikipedia at han coached N. National Team)
He was inducted into the IIHF Hall of Fame in 1999.[3]
Lengde 1:10 min
Lengde 4:10 min
Født: 12. november 1942 (alder 80 år), Gävle kommune, Sverige
Høyde: 1,75 m
Her er Honken 72 år Lengde 45:10 min
Han snakker mye historie om svensk og international hockey
Dallas Star og Kråkene står det nå 3-3 i kamper, siden Kråkene vant hjemme 6-1.
Avførende match i Dallas (tirsdag ) norsk tid vil det være ca 02:00 tirsdag morgen
Vegas møter Oilers hjemme kl 04 mandag morgen, Vinner Vegas så vinner de denne "serien" 4-2.
Avførende match i Dallas (tirsdag ) norsk tid vil det være ca 02:00 tirsdag morgen
Vegas møter Oilers hjemme kl 04 mandag morgen, Vinner Vegas så vinner de denne "serien" 4-2.
post liked by: Blodfink
Ville heller kalt dem sjømonstrene, @Cola2. Dårlig med kråke-referanse i navnet deres
Ettersom Rangers "tok en United" og slo ut seg selv har jeg egentlig ikke fulgt med på annet enn resultater i sluttspillet.
Hadde vært litt artig om Panthers tok det i år. De gikk jo all in de 2 siste sesongene, floppet totalt, mens de i år har vært mer edruelige og såvidt kom til sluttspill. Moro å se at innsats fortsatt slår talent når alt kommer til alt der borte.
Selv håper jeg Edmonton klarer å karre seg videre, for høydepunktene fra "the Draisaitl and McDavid-show" er noe jeg aldri blir lei av å se. Syke spillere..
Ettersom Rangers "tok en United" og slo ut seg selv har jeg egentlig ikke fulgt med på annet enn resultater i sluttspillet.
Hadde vært litt artig om Panthers tok det i år. De gikk jo all in de 2 siste sesongene, floppet totalt, mens de i år har vært mer edruelige og såvidt kom til sluttspill. Moro å se at innsats fortsatt slår talent når alt kommer til alt der borte.
Selv håper jeg Edmonton klarer å karre seg videre, for høydepunktene fra "the Draisaitl and McDavid-show" er noe jeg aldri blir lei av å se. Syke spillere..
post liked by: Blodfink, JørgenT, Cola2