Supportere BØR etter min mening støtte laget, greit vi kan være uenige om laguttak/taktikk, men hvis vi ser på sesongen til MUFC har den vært opp og ned, og så opp og nå er vi mellom begge deler.Salte25 wrote: ↑22 Jul 2020, 22:07 Det var ein kjip kamp, men slik er fotballen, og no er det berre å sjå fram til siste ligakamp mot Leicester. Eg har framleis trua på ein tredje eller fjerde plass, og om det vert ein realitet, vil eg seia at det har vore ein god sesong. Om me i tillegg vinn Europaligaen, har det vore ein veldig god sesong. Med unntak av Liverpool og delvis Manchester City har alle Premier League-lag vore ustabile i år, og eg ser ingen grunn til å sjå svart på alt, slik som mange av dei som kommenterer på united.no gjer. Eg fattar ikkje all negativiteten som kjem til uttrykk i kommentarfelta der. Merkeleg at det ofte er mange fleire kommentarar der etter tap/uavgjort/dårleg kamp enn etter ein siger/god kamp.
Men vi Må stå bak laget/manageren vår
La de som sitter over Spillere/Manager komme med hva de gjør.
Hvem av oss hadde trodd at OSG kunne klare en 3de plass denne sesongen, utenom hvis jeg ikke husker feil [mention]Pink Final[/mention] & meg selv.
Ikke døm noen før "the fat lady sing" og det vil uansett være etter at MUFC vinner EC, eller blir slått ut.
Uansett så er jeg stolt av følgende, ikke rangert i rekkefølge:
OGS
Wan-Bisaka
Williams (fra akademiet)
Matic
Bruno
Rashford (fra akademiet)
Mason (fra akademiet)