Benjamin Mendy vant rettsaken mot 130.
Manchester City
-
- Kongen av understatements
- Liker gitt: 16056
- Liker mottatt: 6081
Det er så påfallende at nesten ingen av de store, rike og berømte blir dømt for voldtekt. Det er ekstremt hjerteskjærende historier bl.a Mendy er anklaget for. De er ikke uskyldige alle disse. Det er veldig usannsynlig. Så nå er Mendy også, dessverre, renvasket for all skyld.
post liked by: Andtho01, Ryder, Pwint
Kong Eric Cantona
Mulig jeg er altfor optimistisk, men kan det tenkes at vi nå ser begynnelsen på slutten av City’s gullalder? Jeg tenker da på at:
- Sportsdirektøren slutter etter denne sesongen.
- Pep har signalisert at han kanskje gir seg også.
- Om City ikke mister trofeer, så tror jeg 115 anklagene fra FA minst fører til poengstraff neste år.
- De har en aldrende stall, og merker kjøret med tanke på skader m.m.
- FFP-reglene og lignende gjør at klubber som City, som egentlig har færre fans rundt omkring i verden når man trekker fra medgangssupporterne, over tid blir svært avhengige av inntekter fra sportslig suksess. Svikter det på banen, blir det vanskeligere for dem å investere i spillerstallen, som igjen gjør det vanskeligere å lykkes på banen. Så en negativ spiral er mulig.
Jeg er ikke der ennå at jeg gleder meg til bortekampen på Ethiad om en måneds tid, men kanskje er det et vendepunkt på gang?
- Sportsdirektøren slutter etter denne sesongen.
- Pep har signalisert at han kanskje gir seg også.
- Om City ikke mister trofeer, så tror jeg 115 anklagene fra FA minst fører til poengstraff neste år.
- De har en aldrende stall, og merker kjøret med tanke på skader m.m.
- FFP-reglene og lignende gjør at klubber som City, som egentlig har færre fans rundt omkring i verden når man trekker fra medgangssupporterne, over tid blir svært avhengige av inntekter fra sportslig suksess. Svikter det på banen, blir det vanskeligere for dem å investere i spillerstallen, som igjen gjør det vanskeligere å lykkes på banen. Så en negativ spiral er mulig.
Jeg er ikke der ennå at jeg gleder meg til bortekampen på Ethiad om en måneds tid, men kanskje er det et vendepunkt på gang?
post liked by: Pink Final, Spirograf1, RedTrafford, Ryder, Tringe, 10Hag, Andtho01, Can2
130 er desperate nå.
https://www.dailymail.co.uk/sport/footb ... awful.html
https://www.dailymail.co.uk/sport/footb ... awful.html
post liked by: Pink Final, Can2, RedTrafford
Hate Glazer love United