Veldig bra! Også de andre filmene fra samme regissør er verdt å sjekke ut. Spesielt Memories of Murder og The Host synes jeg.
Film - personlig topp 5
-
- Donor
- Liker gitt: 25255
- Liker mottatt: 17443
Det er mange som har The Godfather som favoritt.
Og det er min desidert nr 1.
En av de neste dagene skal jeg besøke Savoca som skulle forestille Corleone i filmen.
Da Francis Ford Coppola Ikke syns Corleone var bra nok til scenene, eller vakker nok som han selv sa.
Var i Corleone forrige gang jeg var her, kan på sett og vis være enig.
Da blir det selvfølgelig et måltid på Bar Vitelli. Det har vært en ganske stor turistattraksjon takket være Mr Coppola
Noen andre som har vært der?
Og det er min desidert nr 1.
En av de neste dagene skal jeg besøke Savoca som skulle forestille Corleone i filmen.
Da Francis Ford Coppola Ikke syns Corleone var bra nok til scenene, eller vakker nok som han selv sa.
Var i Corleone forrige gang jeg var her, kan på sett og vis være enig.
Da blir det selvfølgelig et måltid på Bar Vitelli. Det har vært en ganske stor turistattraksjon takket være Mr Coppola
Noen andre som har vært der?
post liked by: Rød Pølse, Pangaea, Blodfink, Can2, 10Hag, Pwint
Har aldri vært verken der eller i Italia, men høres ut som en fantastisk opplevelse. Foretrekker ferier med opplevelser og "kultur" framfor å ligge på en strand. Det kan damene drive med, mens jeg ser meg rundt.
Vær forsiktig med å spøke med appelsiner btw.
Vær forsiktig med å spøke med appelsiner btw.
post liked by: RedTrafford, Blodfink, Can2, 10Hag, Pwint
-
- Donor
- Liker gitt: 25255
- Liker mottatt: 17443
Fra den legendariske scenen fra Bar Vitelli der Michael Corleone ønsker å date dattera til Vitelli.
Og kirken der scenen Michael og Apollonia gifter seg ble spilt inn.
Veldig fin tur til Savoca og Forza D’agro i dag.
Hadde tenkt å dra på egenhand, men ble en guidet tur i stedet.
Og angrer ikke på det. Mye folk og jevlig varmt. Måtte vente en halvtime for å få bord på baren, og da kunne man også se bildemuseumet også.
Baren er fortsatt i familiens hender.
En liten gullgruve det der.
Og kirken der scenen Michael og Apollonia gifter seg ble spilt inn.
Veldig fin tur til Savoca og Forza D’agro i dag.
Hadde tenkt å dra på egenhand, men ble en guidet tur i stedet.
Og angrer ikke på det. Mye folk og jevlig varmt. Måtte vente en halvtime for å få bord på baren, og da kunne man også se bildemuseumet også.
Baren er fortsatt i familiens hender.
En liten gullgruve det der.
post liked by: Pwint, Jan Erik, Belfastboy, Rød Pølse, 10Hag, Can2, Blodfink