De de de de på på på på - Fjørtoft, bli ferdig med preposisjoner på første forsøk.
Det er så tungt å høre på.
(PL) Crystal Palace -Manchester United 21.09
-
- Manchester; football, music, fashion, industry, history
- Liker gitt: 34717
- Liker mottatt: 25170
post liked by: Rød Pølse, Jan Erik, Pwint, Andtho01, 10Hag, RedTrafford, 28FPellistri, Pancho P, Can2, M.r. Brownstone
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
-
- Donor
- Liker gitt: 25255
- Liker mottatt: 17444
Heldig du var da, hadde Durek like foran meg i sikkerhetskontrollen på Gardermoen for litt tid tilbake jeg.
post liked by: Jan Erik, Rød Pølse, Pwint, Andtho01, Blodfink, Pancho P, Can2, M.r. Brownstone
RedTrafford wrote: ↑21 Sep 2024, 20:40Heldig du var da, hadde Durek like foran meg i sikkerhetskontrollen på Gardermoen for litt tid tilbake jeg.
post liked by: Jan Erik, Andtho01, Rød Pølse, RedTrafford, 10Hag, Blodfink, Can2
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
— Eric Cantona
Kjøpte du en sånn amulett som hjelper mot kreft og gir lavere strømregning?
I dag svikter vi først og fremst foran mål i første omgang. Setter vi en av de blir det lekestue resten av kampen. Skuffende og oppløftende på samme tid.
post liked by: Pwint, Jan Erik, RedTrafford, 10Hag, Blodfink, Can2, M.r. Brownstone
Football, bloody hell!
-
- Liker gitt: 2803
- Liker mottatt: 2575
Ikke nok med at dette resultatet ødela humøret, men det går jo ut over "Alle mot 1"-formen også
post liked by: Pwint, Pink Final, Blodfink, Buchan, Can2
Når Jan Åge Fjørtoft er den store snakkisen etter en United kamp. Da er det ikke mye å rope hurra for
post liked by: Rød Pølse, Jan Erik, Pink Final, Spirograf1, Pwint, 10Hag, RedTrafford, Blodfink, Belfastboy, Can2
Da har vi noe veldig spesifikt til felles!RedTrafford wrote: ↑21 Sep 2024, 20:40Heldig du var da, hadde Durek like foran meg i sikkerhetskontrollen på Gardermoen for litt tid tilbake jeg.
Jeg hadde nemlig Crazy-Märthas forrige mannebein foran meg i køen, altså Ari Behn (bak, for å være presis).
Husker det godt, tidlig 2000-tallet. Han hadde og et SAS-kort som var over det som var reklamert... Diamond Plus eller noe i den duren (Durek?).
post liked by: Pwint, Andtho01, RedTrafford, Rød Pølse, Blodfink, Buchan, Can2
-
- Manchester; football, music, fashion, industry, history
- Liker gitt: 34717
- Liker mottatt: 25170
Haha, sant nok.
post liked by: Andtho01, 10Hag, Jan Erik, RedTrafford, Pwint, Rød Pølse, Blodfink, Buchan, Can2
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
-
- Donor
Ikke mot kreft og lavere strømregning @Rød Pølse
Men fikk en som skulle øke prisen på et abonnement hos Viaplay og redusere United scoringer.
Den skulle visst redusere kommunale avgifter også, men det har jeg ikke sett noe til
Men fikk en som skulle øke prisen på et abonnement hos Viaplay og redusere United scoringer.
Den skulle visst redusere kommunale avgifter også, men det har jeg ikke sett noe til
post liked by: Pink Final, Pwint, Rød Pølse, Blodfink, Buchan, Can2
Nå blir det mye kjendisprat her, men jeg var faktisk på en lanseringsfest /plateslipp der Ari Behn også var for noen år siden. Snakket aldri med ham, men han svinset nå rundt der.
post liked by: RedTrafford, Pink Final, Buchan, Can2, 10Hag
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
— Eric Cantona
-
- Liker gitt: 2803
- Liker mottatt: 2575
Hvis du kjøpte en som var mot lavere strømregning, @RedTrafford....
Illuminati confirmed.
Illuminati confirmed.
post liked by: RedTrafford, Pwint, Pink Final, Buchan, Can2, 10Hag
-
- Liker gitt: 1684
- Liker mottatt: 6063
Må si jeg kommer ikke helt over timingen på rotasjon på Rashford. Vært ræva i månedsvis, og så leverer han endelig 3 mål på to kamper og da skal han plutselig benkes.
Diallo fortsetter som vår beste offensive, skjer alltid noe når han har ball.
Diallo fortsetter som vår beste offensive, skjer alltid noe når han har ball.
post liked by: Pwint, RedTrafford, Blodfink, Pink Final, Spirograf1, Buchan, Pancho P, Can2, 10Hag
When I think football, I think Manchester United. I still support United and always will. I will die with them in my heart.
Eric Cantona
Eric Cantona
-
- Donor
Hehe, bedre det enn å fyre seg opp for tapte poeng (eller vunnet kun ett)
Kan nevne at på nevnt tur var det flere kjendiser, like etterpå stå vi plutselig ved siden av Celina Midelfart, hu var stressa husker jeg.
Så var det en til, husker ikke hvem, så det opptar meg ikke så veldig mye akkurat
Kan nevne at på nevnt tur var det flere kjendiser, like etterpå stå vi plutselig ved siden av Celina Midelfart, hu var stressa husker jeg.
Så var det en til, husker ikke hvem, så det opptar meg ikke så veldig mye akkurat
post liked by: Blodfink, Pink Final, Buchan, Pwint, Can2
RedTrafford wrote: ↑21 Sep 2024, 20:40Heldig du var da, hadde Durek like foran meg i sikkerhetskontrollen på Gardermoen for litt tid tilbake jeg.
post liked by: Buchan, Pwint, RedTrafford, Can2
LUHG!