Ole Gunnar Solskjær

Diskusjon rundt tidligere United spillere. Spillere som har tråder og som blir solgt fra klubben vil bli flyttet hit.

Deleted User 402

@Pink Final Jepp, enig, beklager.

Tilbake til Solskjær. Er imponert over hvordan han har stått i stormen den siste uka. Så kan stormen bli en orkan i morgen eller på lørdag. Uansett har han min støtte for hvordan han har frontet klubben og gitt meg mye av lidenskapen tilbake. At han gir noen tydelige stikk tilbake til en viss journalist i MEN er fornøyelig:-)
Last edited by Deleted User 402 on 01 Nov 2021, 22:23, edited 1 time in total.
post liked by: Pink Final, Buchan, Pancho P, Pwint
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7838
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 28758
Liker mottatt: 19139

Neida @Jan Anders intet å beklage.
Vi sporer av rett som det er mange av oss.
Men fint med tråd ‘hygiene’.
Når det blir mange off topic er det fint å fortsette i riktig tråd.
Interessant tema btw.

Edit:
Ja blir spennende hvordan det utvikler seg etter matchen i morgen.
Fansen på nett er delt.
De matchgående, i hvert fall hard core fansen er veldig støttende.

Ja, synes det er leit med Luckhurst, og skjønner at Solskjær ga et lite stikk tilbake der.
post liked by: Buchan, Belfastboy, Pancho P, Pwint
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000

Deleted User 477

Jeg tenker at det har snudd for oss etter Tottenham der vi spilte som et lag for første gang vel denne sesongen.
For min del har mitt syn på OGS aldri forandret seg, syns han er den rette for og bringe klubben tilbake til der den hører hjemme. Og som noen har skrevet her inne det er en helt annen stemning på Old Trafford nå, og det er en helt annen stemning innad i klubben som ikke har vært der etter Sir Alex. Jeg personlig tar gjerne flere år uten titler hvis vi fortsetter og bygge klubben i riktig retning og utvikler spillet.
Vi vet alle at blir det ikke CL spill så ryker manageren vi har siden det er hovedmålet til eierne. Men personlig så er jeg mye mer glad i United nå en på lenge og liker veien United går i. Ole Gunner har mangler, men jeg syns fortsatt at han skal få tid på seg. Jeg tror at vi vinner i morgen og på lørdag for nå har vi funnet balansen i laget og det er det som har manglet frem til nå. Det tok tid i fjor også før vi fant formen og startet og vinne mange kamper på rad, jeg tror denne sesongen blir bedre enn i fjor :) optimist til det siste :)
post liked by: Otac, Belfastboy, Pink Final, Buchan, Pancho P, Pwint, PAK

Deleted User 480

Svaret på alle våre sorger, hvis Ole må gi seg; John Arne Riise er ledig på markedet!
post liked by: red, Pwint
User avatar

red
Posts: 1569
Joined: 29 Jul 2018, 20:36
Liker gitt: 2376
Liker mottatt: 4349

Med Morten Ramm, Henning Berg og Bernt Hulsker som assistenter. Det hadde blitt bra.

Deleted User 480

red wrote: 02 Nov 2021, 17:26 Med Morten Ramm, Henning Berg og Bernt Hulsker som assistenter. Det hadde blitt bra.
Helt konge! 🤣

Deleted User 429

Berit Riise ville vel da blitt sportsdirektør? 😂
User avatar

Pangaea
Posts: 2985
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 4625
Liker mottatt: 6163

Beta wrote: 02 Nov 2021, 17:48 Berit Riise ville vel da blitt sportsdirektør? 😂
Uff, den familien bør alle holde seg langt unna :hah: Kanskje vi skal bringe inn Trump som pressetalsmann også. Noen prester med usunne interesser til akademiet. Uff. Nei, takke meg til, vi har et mye bedre lag slik det er :|
post liked by: Cola2
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2086
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7978
Liker mottatt: 4588

Jeg liten tro på at OGS kommer til å overleve som Manager. Og det som foregår nå er bare seigpining, der man bare venter på neste smell, og den kan fort komme på lørdag.
Alt i meg håper at jeg tar feil, og at dette snur, men realistisk sett så har jeg ikke store troen på det.
Det er for mange spillere i laget også som ikke er på det nivået de skal være, alt dette er nok ikke bare OGS sin feil, men til syvende og sist så er det Manageren som er den ansvarlige.
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
På en annen side, nå når Conte ikke er tilgjengelig så kan det være han blir ut sesongen, hvis det ikke blir helt katastrofe.
post liked by: Blodfink, Pink Final, red, Pwint

Vidar Dale Fjeld

Den er litt sammensatt hele problematikken rundt en eventuelt "sparking" av Ole. Jeg er enig i veien som Ole fører oss, eller prøver. Identiteten til United liker jeg, også tanken på hvordan fotballen skal spilles. Men det har stoppet opp. Oles intensjoner om å fremstå like aggressive i gjenvinningen av ball som de beste på dette er en saga blott, etter min mening. Om dette ikke gjøres helhetlig som lag skaffer det oss bare mer problemer når motstander angriper. Da fremstår vi som forvirrede høns som springer rundt uten mål og mening. Vi trenger rett og slett en manager som er bedre på formidling og autoritet enn det vi får i Ole. Ole kom fra Molde og Cardiff...det er ikke store ballasten å ta med seg. Jeg liker Potter mer og mer, jeg liker hvordan Brighton spiller fotball, jeg liker autoriteten Potter har. Jeg banner nok i kirka nå...men den fyren tiltaler meg som en kommende stor manager.
post liked by: PAK, RedTrafford, Blodfink
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7838
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 28758
Liker mottatt: 19139

Vidar Dale Fjeld wrote:03 Nov 2021, 14:21 ……Potter har. Jeg banner nok i kirka nå...men den fyren tiltaler meg som en kommende stor manager.
Det synes jeg ikke du gjør.
Liker Potter selv, i hvert fall liker jeg måten laget hans spiller på.

Solskjær har gjort mye bra.
Og han gjør mye bra.
Men heller mer og mer mot at han ikke klarer å føre laget til det neste skrittet rent spillemessig.
post liked by: Pwint, Blodfink
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000

Deleted User 108

Jeg tror og håper klubben allerede nå ser etter en erstatter for Solskjær. Jeg tror klubben ønsker å beholde Solskjær ut sesongen og at de ønsker å erstatte han med Pochettino i sommer.
Det triste er at det ikke er veldig mange gode managere ledig. Tør klubben å hente en ny "Moyes", i Potter? Jeg har en forkjærlighet for Ajax, vet lite om Ten Hag. Noen som vet noe om manageren til Salzburg? Spennende fotball de spiller.
post liked by: Pink Final
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2086
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7978
Liker mottatt: 4588

Det er flere som snakker om Potter. Enig i at Potter har gjort mye bra i Brighton, men spranget til United er stort for han også. Så jeg er usikker på han. Mange gode Managere i klubbene i PL, men som kanskje ikke makter å lykkes med en stor klubb.
Men vet jo aldri før man har prøvd, men nå har jo klubben prøvd og feilet noen ganger da.
post liked by: Pink Final
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 3241
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 15363
Liker mottatt: 10187

Nå har vi rotet fælt siden Sir Alex ga seg, og for meg har Solskjær vært en god manager. Jeg har fått tilbake en del av gleden jeg mistet under Van Gal og Mourinho. Men ... når det er sagt, så er jeg ikke uenig i at det er merkelig at vi fremdeles ikke har noe klart spillemønster og at strategien virker å kaste alt i angrep og håpe at noen klarer å få ballen i mål. :P Fordi vi har spillere med så ekstrem kvalitet så går det ofte greit, men det holder ikke mot lag som chelsea, liverpool, city mm. Det er trist å innrømme at jeg har kommet dit, men jeg heller mot at det er på tide med en som kan moderne fotball og kan få inn en spillestil som er i toppklasse. Jeg aner bare ikke hvem det skulle vært.
post liked by: RedTrafford, Pink Final
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 4237
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 18844
Liker mottatt: 12261

Hvis det skulle bli sann at det kommer inn en ny manager etterhvert, og vi da slipper Zidane, Rodgers og Southgate skal jeg genierklære ledelsen.
post liked by: Pwint, Pink Final
Post Reply