(PL) Aston Villa - Manchester United (09.07.2020)
-
- Liker gitt: 376
- Liker mottatt: 1680
Da ble det straks litt lettere. Håper at Rashford kan få seg et skikkelig mål i løpet av kampen. Vi trenger en giftig Rashford til vi skal møte Leicester i siste kamp.
Bruno har vært fantastisk siden han kom til klubben.
Håper at spillerne til Villa blir slitne av å jakte på midtbanen vår, slik at Pogba kan komme seg mer med i spillet. Men en så god spiller som Pogba skal takle å bli pakket inn.
Bruno har vært fantastisk siden han kom til klubben.
Håper at spillerne til Villa blir slitne av å jakte på midtbanen vår, slik at Pogba kan komme seg mer med i spillet. Men en så god spiller som Pogba skal takle å bli pakket inn.
-
Topic author - Manchester; football, music, fashion, industry, history
- Liker gitt: 33197
- Liker mottatt: 23636
Knallskudd av Greenwood.
Og legg merke til hvordan Martial kjemper til seg ballen og starter kontringen.
Og legg merke til hvordan Martial kjemper til seg ballen og starter kontringen.
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
-
Mål til Bruno og Greenwood i første omgang. Da trenger vi et mål på Rashford, Martial og Pogba i andre omgang.
Jeg liker ikke at Matic og AWB har fått kort. Det er omtrent første gang jeg har sett AWB bommet på denne typen taklinger. Håper ikke disse to kortene får noen betydning i andre omgang.
Jeg liker ikke at Matic og AWB har fått kort. Det er omtrent første gang jeg har sett AWB bommet på denne typen taklinger. Håper ikke disse to kortene får noen betydning i andre omgang.
-
Der er Pogba sitt mål i boks. Synd at Rashford ikke fikk målet, men tydelig offside på en ivrig Pogba. To mål til nå, et til Rash og et til Martial
Last edited by Torquemada on 09 Jul 2020, 22:37, edited 1 time in total.
Jadda 0 - 3. Akkurat det jeg håpet på.
Burde jo hat 4 og 5 her også.
Håper det kommer litt bytter så klart, dere har vel sikkert merket at vi kjører samme lag hver kamp...
Greit å ha vår beste 11r uthvilt til de kommende kampene.
Burde jo hat 4 og 5 her også.
Håper det kommer litt bytter så klart, dere har vel sikkert merket at vi kjører samme lag hver kamp...
Greit å ha vår beste 11r uthvilt til de kommende kampene.