Har du sett denne ennå?
Så på den i natt, ikke den beste filmen jeg har sett, men mye fotball faglig fra gamle dager.
Uansett så anbefaler jeg den, for her komer det mye fram om hvordan MUFC så på rekrutteringen og til seg av disse
Har du sett denne ennå?
De markerte har jeg verken sett eller hørt om. Ser jeg kan leie Papillon på Viaplay for 39kr så mulig jeg gjør det i løpet av de kommende dagene. (holder på med Sopranos for tiden, så blir litt lite filmer nå)Belfastboy wrote: ↑19 Feb 2020, 21:25 Og det er mange flere jeg kunne nevnt her, sånn som The Deer Hunter, Heat, Schindlers liste, Papillon, Seven, Arlington Road, The Departed, Maratonmannen m.fl.
Jeg har lest bøkene av Jussi Adler Olsen, men ikke sett de tre filmene ennå. Håper er like bra som bøkene:)
Topp film, og det samme med Kelly´s Heroes
BUSBY FILMEN
Tusen takk, det var jeg ikke klar over.Pink Final wrote: ↑31 Oct 2020, 21:37 Visste du at i 1953 tilbød Matt Busby ham kontrakt med Manchester United.
Tror jeg kan få leid "It Happened One Night" billig på Amazon Prime og det skal jeg gjøre for den har jeg ikke sett. Jeg har heller ikke sett denne "Gisaengchung". Så du den på stream en plass eller?MarcelLarsen wrote: ↑14 Apr 2021, 10:19 It Happened One Night(1934)
Black Panther(2018)
Citizen Kane(1941)
Parasite (Gisaengchung)(2019)
Avengers: Endgame(2019)