(PL) Tottenham - Manchester United
Må vel nærme seg sjansen for noen unggutter nå? Tikker mot 70 min. Tyler Fletcher er kreativ. Kanskje prøve ham for Zirkzee? Obi er mulig også, men kanskje ikke mest sannsynlig siden vi har vår ene spiss skadefri foreløpig.
Edit. Jack Fletcher på benken see jeg nå, men begge brødrene er store talenter og kan muligens bidra framover. Nesten samme for meg hvem som kommer på. Vil se at de får sjansen
Edit. Jack Fletcher på benken see jeg nå, men begge brødrene er store talenter og kan muligens bidra framover. Nesten samme for meg hvem som kommer på. Vil se at de får sjansen
Last edited by Pangaea on 16 Feb 2025, 18:55, edited 1 time in total.
post liked by: Jan Erik, Blodfink, Rød Pølse
-
- Liker gitt: 2129
- Liker mottatt: 8401
Magefølelsen sier vi venter for lenge og at han snart får rødt kort..

Herregud Zirkzee, hvorfor tar du ikke ballen selv der?? Ender i en overgang fra Spurs.
Fint gjort av Højlund i forkant.
post liked by: Jan Erik, Rød Pølse
When I think football, I think Manchester United. I still support United and always will. I will die with them in my heart.
Eric Cantona
Eric Cantona
Yep. I det hele tatt går det sakte med Casemiro, Eriksen, Bruno, Maguire, MdL og til dels Mainoo. Ugarte er flink i posisjoneringen selv om han ikke er Lynvingen han heller.
Må få inn noen robuste med frekvens. F.eks Bergvall…
post liked by: Jan Erik, Jon Andreas
LUHG!
-
- Liker gitt: 2129
- Liker mottatt: 8401
Fryktelig nære 1-1 med nevnte Zirkzee på hode! Bra innlegg av Mazraoui.
post liked by: Jan Erik, Jon Andreas, Andtho01
When I think football, I think Manchester United. I still support United and always will. I will die with them in my heart.
Eric Cantona
Eric Cantona
Ser man på ansikt utrykkene på alle i MU så virker det som om dem har mista trua på alt dem gjør på banen, og så ser d ut som sjefen også har mista trua på dem ut på banen. Huff nei det er et helt fotball lag totalt uten selvtilit, kan bli stykt det her resten av denne sesongen.
post liked by: Jan Erik, Blodfink, Pangaea
Så som nevnt i stad ikke første. Men hadde ikke vært ufortjent med ett mål her nå... og virker som om vi hadde flere ordentlig store sjanser rett før målet deres i første omgang også.
Synes forøvrig vi er dårlig på å utnytte Dorgu (av det lille jeg har sett nå), flere ganger han står alene og ikke blir passet til, og flere ganger jeg tenker at det hadde vært bedre å spilt han igjennom når han overlapper ute på kant, fremfor å vende fokuset inn sentralt.
Synes forøvrig vi er dårlig på å utnytte Dorgu (av det lille jeg har sett nå), flere ganger han står alene og ikke blir passet til, og flere ganger jeg tenker at det hadde vært bedre å spilt han igjennom når han overlapper ute på kant, fremfor å vende fokuset inn sentralt.
Last edited by red on 16 Feb 2025, 19:02, edited 1 time in total.
post liked by: Jan Erik, Blodfink, Pangaea
-
- Liker gitt: 289
- Liker mottatt: 1131
Ser ikke kampen...men hvorfor byttes det ikke? Er vi så jæv... gode?
post liked by: Jon Andreas, Pangaea, Blodfink, Rød Pølse