Ryktetråd 2025
Ser litt på CL (en europacupturnering for gode lag). Atalanta vinner greit mot Sturm Graz (sa det var gode lag...), de har en spiss som heter Mateo Retegui. Mener å huske at vi var linket til ham såvidt da han var i Tigre i Argentina? Noen som kjenner til ham? Har han noe vi mangler? 25 år, brukbare tall denne sesongen.
post liked by: Blodfink, 10Hag, Andtho01, Can2, Tringe, BluePink, red
Han har noe Atalanta liker i hvert fall @Jan Erik , og de spiller jo med intensitet. De kjøpte han fra Genoa, (som kjøpte han fra Tigre, som kjøpte han fra Boca, som henta han fra River Plate). Vet ikke noe mer enn at han turte å gå fra River til Boca
post liked by: Can2, RedTrafford, BluePink
LUHG!
Da var han vel en ungdomsspiller, @Blodfink. Det kan vel være ille nok i Argentina det...?
Litt tynt grunnlag, men jeg liker de få kampene jeg har sett ham i. Men kanskje han er litt for enkel?
Litt tynt grunnlag, men jeg liker de få kampene jeg har sett ham i. Men kanskje han er litt for enkel?
post liked by: Blodfink, BluePink
Har ikke vi hentet en spiss før fra Atalanta,som ikke fungerte...?Jan Erik wrote: ↑21 Jan 2025, 20:30 Ser litt på CL (en europacupturnering for gode lag). Atalanta vinner greit mot Sturm Graz (sa det var gode lag...), de har en spiss som heter Mateo Retegui. Mener å huske at vi var linket til ham såvidt da han var i Tigre i Argentina? Noen som kjenner til ham? Har han noe vi mangler? 25 år, brukbare tall denne sesongen.
@Joperdy Det spørs jo helt hva man forventer av Højlund, og hvor lang tid han skal få til å utvikle seg. Retegui er nok ikke verdens beste spiss, og sikkert ikke på blokken men syns han har noe ved seg. Er vel ikke sånn at vi kan velge og vrake fra øverste hylle heller.
post liked by: Pwint, Rød Pølse, Can2
-
- Liker gitt: 2015
- Liker mottatt: 7723
Er nivået til Fernandez slik han var mot Barcelona i går, så er det en no-brainer til den lave summen, men han er vel uansett i Real Madrid om noen år om utviklingen fortsetter, så sånt sett er det kanskje greit å styre unna, samtidig så kan man kanskje cashe inn litt på han også da.
post liked by: Jan Erik, Pwint, Andtho01, Rød Pølse, Can2, Tringe
When I think football, I think Manchester United. I still support United and always will. I will die with them in my heart.
Eric Cantona
Eric Cantona